b3tomek Zgłoś #1 Napisano 6 Maja 2010 (edytowane) Po zmaganiach z automatem w ktorych przegrałem zmieniłem sobie skrzynie na manualna, niestety nie pasuje mi rozrusznik z automatu. znalazłem na allegro taki: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=1021689770&msg=Tw%C3%B3j+e-mail+zosta%C5%82+wys%C5%82any. silnik jest niby taki sam, ale jest roznica w latach, 2 lata młodszy.Mój jest 92 a ten 94 Czy bedzie pasowął do mojego passka ? silniki takie same tylko ze powinien byc 9A a ten ABF ? w sumie to juz go zamowiłęm. Edytowane 6 Maja 2010 przez b3tomek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oleksy Zgłoś #2 Napisano 6 Maja 2010 Będzie pasował Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oli2008 Zgłoś #3 Napisano 6 Maja 2010 Tak jak Oleksy napisał-będzie pasował.Wymień tylko tulejkę prowadzącą ośkę rozrusznika-znajduje się w skrzyni-ważna sprawa.Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
b3tomek Zgłoś #4 Napisano 6 Maja 2010 to tą tulejke trzeba kupic nową ? Ps. posiada może ktoś jeszcze wiedze elektroniczna ? trzeba przerobić jakiś przekźnik bo nie bedzie kręcił rozrusznik ? po zmiania skrzyć podobno, no i komputer trzeba wyjąć z pod tylnej kanapy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oleksy Zgłoś #5 Napisano 6 Maja 2010 to tą tulejke trzeba kupic nową ? Ps. posiada może ktoś jeszcze wiedze elektroniczna ? trzeba przerobić jakiś przekźnik bo nie bedzie kręcił rozrusznik ? po zmiania skrzyć podobno, no i komputer trzeba wyjąć z pod tylnej kanapy ? Tulejkę musisz kupić nową [około 5zł]Rozrusznik przykręcasz podłączasz przewody jak w poprzednim i będzie wszystko ok.pod warunkiem że ten rozrusznik który zamówiłeś jest sprawny .[cena trochę niska] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oli2008 Zgłoś #6 Napisano 6 Maja 2010 pod warunkiem że ten rozrusznik który zamówiłeś jest sprawny .[cena trochę niska] rdzy na nim to z kilogram jest.Proponowałbym go najpierw przejrzeć.Jeśli chodzi o tulejkę zmierz wymiar ośki rozrusznika(będzie miała 11 lub 12mm) jak będziesz miał kłopot z dostaniem to ci podeślę taką u mnie 2zł kosztuje..Dane na PW.Pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paradoks Zgłoś #7 Napisano 7 Maja 2010 rdzy na nim to z kilogram jest A ta rdza to wynik ładowania akumulatora w samochodzie bez odkręcenia koreczków co doprowadziło do zgazowania akusia i kwas poleciał specjalnym otworem na boku i polało sie po rozruszniku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oli2008 Zgłoś #8 Napisano 7 Maja 2010 A ta rdza to wynik ładowania akumulatora w samochodzie bez odkręcenia koreczków co doprowadziło do zgazowania akusia i kwas poleciał specjalnym otworem na boku i polało sie po rozruszniku Mimo to proponuję ci go przejżeć,tymbardziej że chyba będziesz musiał lewarować skrzynię bo śruby mocujące rozr. przchodzą przez uszy zawieszenia silnika i szkoda by było jakby rozr. się nie odezwał a uwierz czasami trzeba się fest pomęczyć żeby przestrzelić śruby. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
b3tomek Zgłoś #9 Napisano 8 Maja 2010 co do srub to mam doświadczenie autmat wkłądałme 5 razy ! za kazdym razem podłaczeąłem rozrusznik. sprawcze podłaczająć pod prostownik i zobaczymy czy będzie kręcił. Co do tego czy zadziała to podobno nie, trzeba jakis przkażnik przerobić o numerze 150 ja go nie znalazłem, kolo bezpieczników miał sie znajdowac.Znalałem człoweka co zminiał na manuala z autmatu, mowił ze trzeba rozrusznik przerobić bo nie bedzie wogole sie odzywał. No zobaczymy.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oleksy Zgłoś #10 Napisano 8 Maja 2010 Osobiście nie słyszałem żeby przerabiać jakiś przekaznik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
b3tomek Zgłoś #11 Napisano 11 Maja 2010 dostąłme, rozrusznik. Sprawdziłem pod akumulatorem podpiołem na krótko i sie kręci niestety podłaczyłem do mojego paska i nic zero odezw. Trzeba będzie sie jednak w kabelkach pobawić ... jak ktoś ma jakis pomysł piszcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oleksy Zgłoś #12 Napisano 11 Maja 2010 A kostka stacyjki sprawna?Spróbuj na krótko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paradoks Zgłoś #13 Napisano 11 Maja 2010 Spróbuj na krótko podpiołem na krótko i sie kręci Chyba już to zrobił Pozostaje kwestia sprawdzenia kostki tak jak pisze kolega wyżej lub sprawdzenia płetwy w stacyjce która lubi sie wyginać jeśli to zamiennik. Dobrze było by zobaczyć jakiś schemat jeśli jest tam faktycznie jakiś przekażnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oleksy Zgłoś #14 Napisano 11 Maja 2010 (edytowane) Chyba już to zrobił Chodziło o podpięcie na kostce przy stacyjce żeby właśnie weleliminowac to że jest gdzieś jakiś przekaznik Edytowane 11 Maja 2010 przez oleksy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paradoks Zgłoś #15 Napisano 11 Maja 2010 Chodziło o podpięcie na kostce przy stacyjce Ok w takim razie trzeba jeszcze koledze podać rozpiske pinów jak odpalić passata na krótko bo chyba raczej nie ma takiej wiedzy i nigdy tego nie robił, jako przeciętny użytkownik passata. b3tomek poczytaj tutaj i tematy pokrewne z kostką stacyjki ta wiedza Ci sie przyda http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=6438 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam 211 Zgłoś #16 Napisano 11 Maja 2010 Dobrze pisałem na pw b3tomek, że trzeb przerobić instalacje,bo w automacie miałeś przekaźnik żeby nie zapalić go przypadkiem gdy nie mialeś lewarka zmiany biegów na innym biegu niż P lub N, zdejmij obudowę z przekaźnika 150 i naciśnij styki, będzie kręcił rozrusznik Osobiście zrobilem tak że dałem zwykły przekaźnik do 10A zamiast tego o oznaczeniu 150, małym prądem ze stacyjki podaje prąd na cewkę przkaźnika, a grubymi kablami co idą do przekaźnika + (czerwony) i (czerwono biały,czy na odwrót kolory nie pamiętam)zwiera na przewód elektromagnesu. 2 lata jeżdżę na manualu i jest dobrze, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
b3tomek Zgłoś #17 Napisano 12 Maja 2010 Adam a czy Twoj to nie jest sedan ? może jest jakaś różnica a raczej napewno, w elekryce i u Ciebie jest oznaczenie 150 a u mnie może być inny ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
b3tomek Zgłoś #18 Napisano 18 Maja 2010 poszedł do elektryka, za 100pln w pasku kreci rozrusznik, sa swiatła cofania( bo nie było ) no i po porblemie z cąły czas swiecacym sie stopem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach