coffin80 Zgłoś #41 Napisano 28 Marca 2015 (edytowane) ja też jestem właśnie na etapie wymiany błotnika lewego przód,na rancie po środku przegnił już prawie na wylot,nie opłaca sie tego szpachlować i malować a lakiernicy z cenami oszaleli ,po szukaniu przez 3 tyg udało mi sie znalezc w kolorze błotnik oryginał LC9Z ,zanim będzie zamontowany porządnie go zabezpieczę przed korozją od wewnętrznej strony bo fabrycznie jest bieda potem odpryski itp i rdza sie szybko pojawia pozdrawiam Edytowane 28 Marca 2015 przez coffin80 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Draganta Zgłoś #42 Napisano 30 Sierpnia 2015 Jest na forum jakiś manual z demontażem błotnika w B5fl? Próbowałem otworzyć zdjęcia w poprzednich postach ale chyba już są usunięte. Ewentualnie jakby ktoś mógł odświeżyć albo wysłać na priv. Głównie chodzi mi o rozmieszczenie śrub błotnika i ewentualnie co trzeba zdemontować żeby się do nich dostać Z góry dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #43 Napisano 30 Sierpnia 2015 może to Ci pomoże;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nizy84 Zgłoś #44 Napisano 30 Sierpnia 2015 Jest na forum jakiś manual z demontażem błotnika w B5fl? Próbowałem otworzyć zdjęcia w poprzednich postach ale chyba już są usunięte. Ewentualnie jakby ktoś mógł odświeżyć albo wysłać na priv. Głównie chodzi mi o rozmieszczenie śrub błotnika i ewentualnie co trzeba zdemontować żeby się do nich dostać Z góry dzięki Tez jestem zainteresowany gdyz juz w tyg chce wymienic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #45 Napisano 30 Sierpnia 2015 Śruby których teraz nie widać ujawnią Ci się po zdjęciu zderzaka i plastikowego progu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nizy84 Zgłoś #46 Napisano 31 Sierpnia 2015 czyli bez zdjęcia zderzaka nie wymieni sie błotnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #47 Napisano 31 Sierpnia 2015 Nie wiem, może i da radę , tylko po co się męczyć - zderzak zachodzi na błotnik, a nie odwrotnie. To tak trochę jak wymiana klocków bez demontażu koła Zderzak w FL'u demontuje się łatwo i szybko, więc zupełnie nie rozumiem problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grave_digger Zgłoś #48 Napisano 27 Października 2015 Ktoś coś więcej powie o błotnikach pod kolor? Warto czy sobie odpuścić bo mam do wymiany a są za 320 zł pod kod lakieru...? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Draganta Zgłoś #49 Napisano 27 Października 2015 Ktoś coś więcej powie o błotnikach pod kolor? Warto czy sobie odpuścić bo mam do wymiany a są za 320 zł pod kod lakieru...? Oryginał czy zamiennik? Zamienniki bym odpuścił, tak samo jak kupowanie "gotowych pod kolor" bo może się różnić od stanu faktycznego (uwzględniając blaknięcie i strukturę przy lakierach metalik). Lepiej naprawić swój oryginalny albo kupić oryginalny w sieci albo w zależności od zasobności portfela kupić zamiennik ale pozwolić lakiernikowi go pomalować bo dobierze kolor idealnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grave_digger Zgłoś #50 Napisano 29 Października 2015 coś takiego... http://allegro.pl/blotnik-le-pr-vw-passat-b5-fl-96-05-dowolny-kolor-i5168795691.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Strohs Zgłoś #51 Napisano 30 Października 2015 He he wymieniałem w swoim błotnik kupiony od nich. O ile do doboru koloru nie mogę się przyczepić - przynajmniej na moje oko. Wiadomo nowy lakier będzie się nieco różnił od starego - "wypłowiałego". Jednak aby go dopasować to tyle "h***" poszło jak nigdy. Samochód nie bity a błotnika nie dało się dopasować się pomogły dopiero podkładki powsadzane w niektóre punkty mocowania. A miał być to "wysokiej jakości zamiennik zgodny z oryginałem" ) PS. Przed założeniem nie zapomnij zabezpieczyć od wewnątrz. PS II. Wyrzuć też gąbki "wyguszające" - u mnie w środku lata gdy wymieniałem błotnik były jeszcze mokre. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Draganta Zgłoś #52 Napisano 30 Października 2015 He he wymieniałem w swoim błotnik kupiony od nich. O ile do doboru koloru nie mogę się przyczepić - przynajmniej na moje oko. Wiadomo nowy lakier będzie się nieco różnił od starego - "wypłowiałego". Jednak aby go dopasować to tyle "h***" poszło jak nigdy. Samochód nie bity a błotnika nie dało się dopasować się pomogły dopiero podkładki powsadzane w niektóre punkty mocowania. A miał być to "wysokiej jakości zamiennik zgodny z oryginałem" ) PS. Przed założeniem nie zapomnij zabezpieczyć od wewnątrz. PS II. Wyrzuć też gąbki "wyguszające" - u mnie w środku lata gdy wymieniałem błotnik były jeszcze mokre. Dlatego nie ma to jak fabryczny oryginał nie ma problemow z dopasowaniem A co do koloru to tak jak mówisz zawsze nowszy będzie się wyróżniał Ja poszedłem na jeszcze prostszy sposób i po przygotowaniu do malowania błotników poszedłem do Castoramy z klapką wlewu i umieszali mi 2x500ml sprayu co prawda różnica jest w zawartości drobinek metaliku ale czego chcieć więcej skoro na naprawę wydałem łącznie ze wszystkimi materiałami 120zł (w tym szpachle, papiery, żywica, epoksyd na rdzę, podkład, kolor i lakier). Ja swoje od wewnątrz zabezpieczyłem płynną gumą znaną z tylnych nadkoli i elementów zgrzewanych. A magiczne gąbki tak samo w środku lata miałem nadal mokre i mogłem je wyciskać...totalna porażka. Znajomy powiedział że można gdzieś takie dostać zamienniki styropianowe Ale ja póki co jeżdżę bez. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grave_digger Zgłoś #53 Napisano 30 Kwietnia 2016 Ma ktoś jakieś źródło do fabrycznych ori ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dysk54 Zgłoś #54 Napisano 1 Maja 2016 Prosta Robota Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lation Zgłoś #55 Napisano 3 Maja 2016 Może mi ktoś napisać jak odróżnić oryginał od zamiennika? Czy oryginale mają gdzieś wybity znak firmowy lub numer katalogowy? Chciałbym uniknąć zakupu używanego zamiennika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #56 Napisano 3 Maja 2016 Ori mają i numer i logo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lation Zgłoś #57 Napisano 3 Maja 2016 Ori mają i numer i logo. W którym miejscu? Może jakieś foto poglądowe? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #58 Napisano 3 Maja 2016 W którym miejscu? Może jakieś foto poglądowe? http://forum.vw-passat.pl/threads/116666-B%C5%82otniki-przednie-zamienniki?p=1674786&viewfull=1#post1674786 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lation Zgłoś #59 Napisano 4 Maja 2016 http://forum.vw-passat.pl/threads/116666-B%C5%82otniki-przednie-zamienniki?p=1674786&viewfull=1#post1674786 wielkie dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xride Zgłoś #60 Napisano 25 Marca 2017 Witam, Czy moglby mi ktos wytlumaczyc jak wymontowac blotnik z passata b5 fl? Jestem zielony nie chce niczego polamac. Czy trzeba demontowac prog jeslo tak jak to zrobic bo odkrecilem sroby i nie chce zejsc :\ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach