dtambor Zgłoś #21 Napisano 29 Lipca 2014 Hej,a możesz podpowiedzieć jak ściągnąć listwę progową w B5 FL? pytam ponieważ za tydzień czeka mnie również wymiana - malowanie błotnika. po otwarciu drzwi na całej jej długości jest listwa maskująca (taka długa zaślepka) która zasłania wkręty. Reszta wkrętów nie jest osłonięta i wszystko widać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariusz198012 Zgłoś #22 Napisano 30 Lipca 2014 po otwarciu drzwi na całej jej długości jest listwa maskująca (taka długa zaślepka) która zasłania wkręty. Reszta wkrętów nie jest osłonięta i wszystko widać. Oki dzięki za informacje -dziś to sprawdzę. Sam błotnik wiem jak zdjąć. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aksolot Zgłoś #23 Napisano 31 Lipca 2014 Czy montując nowy (używany) oryginalny błotnik, trzeba go jeszcze specjalnie dopasowywać, czy po protsu wszystko powiino się samo ładnie spasować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darkmen21 Zgłoś #24 Napisano 31 Lipca 2014 Czy montując nowy (używany) oryginalny błotnik, trzeba go jeszcze specjalnie dopasowywać, czy po protsu wszystko powiino się samo ładnie spasować? Z oryginalnym-czyli z demontażu, lub nowym z ASO nie powinno być kłopotu, ale oczywiste jest że trzeba go dobrze ustawić, żeby nie było za dużych rónic w szczelinach przy drzwiach masce itp. Sprawa taka, pochytasz najpierw sobie każdą śrubę i zobaczysz jak leży, potem tylko podociągasz i sprawa zakończona.proste jak budowa cepa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danyo1 Zgłoś #25 Napisano 31 Sierpnia 2014 No i błotnik wymieniony nie trzeba ściągać przedniego zderzaka wszystko fajnie schodzi . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Strohs Zgłoś #26 Napisano 4 Września 2014 No i błotnik wymieniony nie trzeba ściągać przedniego zderzaka wszystko fajnie schodzi . Danyo1 - faktycznie udało ci sie wymienic błotnik bez ściagania zdrzaka w Pasku B5 po lifcie ? Mógłbyś podać jakieś szczegóły - co po koleji odkręcałeś. Mnie w najbliższym czasie czeka taka sama operacja - z tym że będę dawał zamiennik. Te błotniki które są na aledrogo albo maja korozję w tym samym miejscu co mój albo kilogram szpachli na sobie (sam się na taki naciąłem). Mam wersję błotnika bez kierunkowskazu a więc trudniej dostępną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariusz198012 Zgłoś #27 Napisano 5 Września 2014 Danyo1 - faktycznie udało ci sie wymienic błotnik bez ściagania zdrzaka w Pasku B5 po lifcie ? Mógłbyś podać jakieś szczegóły - co po koleji odkręcałeś. Mnie w najbliższym czasie czeka taka sama operacja - z tym że będę dawał zamiennik. Te błotniki które są na aledrogo albo maja korozję w tym samym miejscu co mój albo kilogram szpachli na sobie (sam się na taki naciąłem). Mam wersję błotnika bez kierunkowskazu a więc trudniej dostępną. po co się meczyc skoro zdjęcie zderzaka to max 15 min roboty.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danyo1 Zgłoś #28 Napisano 7 Września 2014 Najlepiej to zrobić na polu jak jest pogoda popuszczasz otwierasz drzwi i ściągasz listwę maskującą plastik na progu pod listwą znajdują się wkręty od tego czarnego plastiku następnie odkręcasz wszystkie dostępne wkręty na osłonie nadkola i podnosisz samochód do góry ściągasz koło i resztę wkrętów odkręcasz i wyciągasz plastiki ze środka. otwierasz maskę i odkręcasz śruby trzymające błotnik z góry i jedna śruba jest widoczna jak otworzysz drzwi i 2 śruby na dole pod wcześniej zdjętym czarnym plastikiem. Błotnik jest już prawie na wierzchu pozostaje jeszcze śruba trzymająca się przy ślizgu zderzaka jak wsadzisz głowę i poświecisz odkręcasz ją i ciągniesz błotnik który zjeżdża ze ślizga i po robocie zakładasz nowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nero2313 Zgłoś #29 Napisano 7 Września 2014 Cześć. Chciałbym Was zapytać czy miał ktoś z Was do czynienia z nowymi, lakierowanymi błotnikami z alledrogo? Np coś takiego... http://allegro.pl/vw-passat-b5-04-05-prawy-blotnik-srebrny-met-la7w-i4580428995.html Potrzebuję kupić, wyjdzie taniej niż malowanie starego... Wie ktoś...coś...? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danyo1 Zgłoś #30 Napisano 8 Września 2014 podobno te nowe lakierowane mają kilo szpachli i wyglądają jak nowe teraz to już trudno trafić na dobrą oryginalną używkę zawsze coś jest podpicowane i ta cena 200 zł to jest zamiennik napewno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nero2313 Zgłoś #31 Napisano 8 Września 2014 Tak, to jest zamiennik. Chodzi mi o to, że nie wiem jakiej jakości są te zamienniki jak z podanej aukcji. Wiadomo, że wolałbym ori , ale znaleźć taki do polifta bez migacza bez tej cholernej rdzy na rancie graniczy z cudem. A co do zamiennika jeśli jest dobrze spasowany, kolor ten sam i wytrzyma ze 4 lata to warto, no ale jeśli po roku miała by ruda wyłazić albo co gorsza blacha była by źle spasowana to ja dziękuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Strohs Zgłoś #32 Napisano 9 Września 2014 Ja kupiłem taki błotnik (co prawda inny sprzedający) ale jestem jescze przed jego montarzem. Na razie chroniczny brak czasu - choroba naszych czasów . Co do jakości lakierowania z zewnątrz nie mam zastrzeżeń. Wewnętrzna strona błotnika wymaga jednak samodzielnego zabezpieczenia przed korozją (szczególnie okolice rantów) do "fabrycznie" jest tam napylona mgła podkładowa. Widać prześwitujący metal. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nero2313 Zgłoś #33 Napisano 9 Września 2014 Strohs daj proszę znać jak już założysz błotnik jak z jego dopasowaniem. Ciekawi mnie też kolor... jest jakaś różnica w odcieniu czy nie? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Strohs Zgłoś #34 Napisano 31 Października 2014 Trochę późno ale dopiero 2 dni wcześniej wymieniłem błotnik. Odnośnie odcienia to dobrany był prawidłowo - w każdym razie ja różnicy nie widzę. Znacznie gorzej jeżeli chodzi o dokokładność wykonania tego błotnika - musiałem się sporo nameczyć by bo dopasowac a i tak efekt jest mocno dyskusyjny. Myślę że jak będę miał wymieniać drugi (a to mnie czeka) to raczej kupię orginał w ASO i dam do lakiernika. Do mojego paska czyli B5 FL bez kierunkowskazów w błotniku raczej nie dostanę dobrej używki. Jest to efekt gąbek wygłuszjących i plastikowych nadkoli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kgaw Zgłoś #35 Napisano 31 Stycznia 2015 Koledzy, czy możecie sprawdzić z Etki nr katalogowy błotnika z kierunkowskazem lewy przód. Niestety czas na wymianę. B5 FL 2003r Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #36 Napisano 22 Lutego 2015 Nie to samo.. masz inne wcięcia na ierunkowskaz z przodu miedzy b5 a b5fl. Biorąc zamiennik zwróć też uwagę czy jest z otwotem na kierunek boczny czy bez;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #37 Napisano 22 Lutego 2015 jak z dopasowanie Są różne opinie.... kumpel kupował do golfa V i mówił że wszystko ładnie pasowało, a znowu znajomy lakiernik opwiadał że miał do czynienia zamiennikami i napocili sie żeby zamienniki dobrze spasowac. Ja nie miałem doświadczenia z takimi jeszcze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #38 Napisano 22 Lutego 2015 Odcień zamiennika zapewne będzie się różnił mimo tego samego koloru przy lakierowaniu nie ma to znaczenia, jedno i drugie zarówno można spier@#$% jak i zrobić porządnie, ale jeżeli bierzesz pod uwagę zamienniki pod kolor z lakierowaniem na odległość to raczej bym odpuścił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #39 Napisano 22 Lutego 2015 Chciałem kupić surowe, zabezpieczyć i pomalować pod kolor. to jeden i drugi maluje się tak samo, chyba że liczysz na to że wyrwiesz igłę ori w kolorze, ale to trudna sprawa w FL'u - wiem bo przechodziłem przez to Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzesp32 Zgłoś #40 Napisano 27 Marca 2015 Witam panowie warto trochę posiedzieć przed kompem można znaleźć ori w moim przypadku się to udało ale potrzebowałem na to 2tyg kolor dopasowany i udało się troche kasy zaoszczędzić zamienniki nie pasują jak należy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach