michal83 Zgłoś #1 Napisano 25 Kwietnia 2010 Witam, pewnie do wymiany jest kompletny rozrzad. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michał2008 Zgłoś #2 Napisano 25 Kwietnia 2010 pewnie do wymiany jest kompletny rozrzad rozrząd dopiero przy ok. 120kkm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal83 Zgłoś #3 Napisano 25 Kwietnia 2010 mechanik mi gadal ze max. 90tys km i wymiana rozrzadu. silnik BKC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matsil Zgłoś #4 Napisano 25 Kwietnia 2010 (edytowane) przebieg 90tys.km na co nalezy skontrolowac 1. Wymienić olej i filtr oleju 2. Wymienić filtr powietrza 3. Wymienić filtr paliwa 4. Wymienić filtr kabinowy 5. Jeżeli masz auto z 2006 roku, to pewnie drugi raz przydałoby się wymienić płyn hamulcowy. To czynności jakie miesiąc temu zrobiłem w swoim passacie przy dokładnie tym samym przebiegu w ASO wg ich harmonogranu. Odnośnie rozrządu, to w tym roczniku jak napisał kolega powyżej wymiana wypada na 120tys.km wg producenta, jednakże polskie serwisy proponują wymianę wcześniej - przy 90tys. km. Ja się na to nie zdecydowałem. Edytowane 25 Kwietnia 2010 przez Matsil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TrojkaT Zgłoś #5 Napisano 25 Kwietnia 2010 u siebie tez wymienialem przy 120kkm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trafyc Zgłoś #6 Napisano 27 Kwietnia 2010 jeśli dopiero kupiłeś sobie ten samochód to najpierw skontroluj jego przebieg...:fajny, jak nie masz pewności ile przejechał to paski, płyny, a jeśli jeżdzisz nim od początku to książka i patrz co zmienic bez szaleństw... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szary2006 Zgłoś #7 Napisano 27 Kwietnia 2010 witam .... Panowie zrobiłem już na prawdę sporo tych rozrządów i 90tys. to max co można spokojnie na nich śmigać.... wasze auta wasza sprawa ja nie jeżdżę więcej niż 90t. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matsil Zgłoś #8 Napisano 28 Kwietnia 2010 Panowie zrobiłem już na prawdę sporo tych rozrządów i 90tys. to max co można spokojnie na nich śmigać Wiadomo, że częściej znaczy bezpieczniej, lecz w Niemczech nikt częściej niż co 120tys. nie wymienia i nigdy nie słyszałem o pękniętym pasku rozrządu. Mało tego, bodajże od 2007 czy 2008 roku producent wydłużył czas wymiany do 150tys. Nie ma co popadać w skrajności i jeżeli ktoś czuje potrzebę może wymieniać tak często jak chce, ja np. zmieniłem okresy wymiany oleju co 10tys., rozrząd planowałem zrobić przy 100tys. km jednak zaraz sprzedaję auto, więc niech brat się martwi . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arcir2d2 Zgłoś #9 Napisano 28 Kwietnia 2010 rozrzad smialo po 120 tys oryginalne paski w tdi w b6 sa wzmacniane jezeli ktos sam wymienial rozrzad to w b5 a w b6 widac roznice Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czaja18 Zgłoś #10 Napisano 28 Kwietnia 2010 ja wymieniałem pasek rozrządu według książki serwisowej czyli przy 150tys km i bez problemu wytrzymał. Widziałem ten pasek po wymianie i powiem szczerze że nie był jakoś zbyt bardzo zużyty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach