Skocz do zawartości
michal83

przebieg 90tys.km na co nalezy skontrolowac

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, pewnie do wymiany jest kompletny rozrzad.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pewnie do wymiany jest kompletny rozrzad

 

rozrząd dopiero przy ok. 120kkm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mechanik mi gadal ze max. 90tys km i wymiana rozrzadu. silnik BKC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przebieg 90tys.km na co nalezy skontrolowac

1. Wymienić olej i filtr oleju

2. Wymienić filtr powietrza

3. Wymienić filtr paliwa

4. Wymienić filtr kabinowy

5. Jeżeli masz auto z 2006 roku, to pewnie drugi raz przydałoby się wymienić płyn hamulcowy.

To czynności jakie miesiąc temu zrobiłem w swoim passacie przy dokładnie tym samym przebiegu w ASO wg ich harmonogranu.

Odnośnie rozrządu, to w tym roczniku jak napisał kolega powyżej wymiana wypada na 120tys.km wg producenta, jednakże polskie serwisy proponują wymianę wcześniej - przy 90tys. km. Ja się na to nie zdecydowałem.

Edytowane przez Matsil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u siebie tez wymienialem przy 120kkm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeśli dopiero kupiłeś sobie ten samochód to najpierw skontroluj jego przebieg...:fajny, jak nie masz pewności ile przejechał to paski, płyny, a jeśli jeżdzisz nim od początku to książka i patrz co zmienic bez szaleństw...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam .... Panowie zrobiłem już na prawdę sporo tych rozrządów i 90tys. to max co można spokojnie na nich śmigać.... wasze auta wasza sprawa ja nie jeżdżę więcej niż 90t.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie zrobiłem już na prawdę sporo tych rozrządów i 90tys. to max co można spokojnie na nich śmigać

Wiadomo, że częściej znaczy bezpieczniej, lecz w Niemczech nikt częściej niż co 120tys. nie wymienia i nigdy nie słyszałem o pękniętym pasku rozrządu. Mało tego, bodajże od 2007 czy 2008 roku producent wydłużył czas wymiany do 150tys. Nie ma co popadać w skrajności i jeżeli ktoś czuje potrzebę może wymieniać tak często jak chce, ja np. zmieniłem okresy wymiany oleju co 10tys., rozrząd planowałem zrobić przy 100tys. km jednak zaraz sprzedaję auto, więc niech brat się martwi ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rozrzad smialo po 120 tys oryginalne paski w tdi w b6 sa wzmacniane jezeli ktos sam wymienial rozrzad to w b5 a w b6 widac roznice

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja wymieniałem pasek rozrządu według książki serwisowej czyli przy 150tys km

i bez problemu wytrzymał. Widziałem ten pasek po wymianie i powiem szczerze że nie był jakoś zbyt bardzo zużyty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności