mmaciek Zgłoś #1 Napisano 23 Kwietnia 2010 Witam, to mój pierwszy post, mam nadzieję że nie wprowadzi za wiele zamieszania. Przeszukałem wcześniej wszystkie posty, nie znalazłem nic co odpowiadałoby mojej sytuacji,a procedura adaptacji przepustnicy, która opisuje Kuczlaw "http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=8387&highlight=klimatyzacja" wydaje mi się chyba nie potrzebna. Otóż po najprawdopodobniej niepoprawnym montażu nowego radia akumulator się wyładował, tzn. po przekręceniu kluczyka w celu uruchomienia silnika było słychać tylko "pyk", zresetował się zegar, przebieg, wskaźnik poziomu paliwa oszalał i coś dziwnego stało się z klimą. Po wstawieniu naładowanego akumulatora wszystko działa poprawnie, klima też, z tym że przy każdym włączeniu przez pewien moment wszystko mryga, wszędzie same "8888" i powrót do ustawień oryginalnych. Czy da się to jakoś zmienić bez ingerencji VAG'a? -dodam że mam odcięcie zapłonu, może to ma jakiś wpływ na zaistniały problem z elektryka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carl0s Zgłoś #2 Napisano 23 Kwietnia 2010 mryganie wyswietlacza klimatronika oznacza, ze zlapal on jakis blad, i informuje Cie o tym. sprawdz kody bledu - mozna to zrobic bez VAG - wylaczasz zaplon, przyciskasz i trzymasz naraz guziki zamknietego obiegu i ECON 3 sekundy po czym przekrecasz kluczyk na zaplon. Klimatronik przejdzie "selftest" po ktorym wyswietli Ci co go boli. pokaza Ci sie dwie pozycje na wyswietlaczu - kod bledu po lewej i liczba ogolna bledow po prawej. Przelaczasz sie miedzy bledami guzikiem "cieplej" (albo "zimniej":, nie pamietam). Zeby wrocic do klimatronika zwyklego naciskasz ECON. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmaciek Zgłoś #3 Napisano 23 Kwietnia 2010 Dzięki za pomoc, napiszę później co z tego wyniknie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Groszek_6 Zgłoś #4 Napisano 23 Kwietnia 2010 zresetował się zegar, przebieg Przepraszam za OT, ale czy przebieg nie jest zapisywany na "stałe" ? Tzn. zapisany w pamięci, która mimo odłączenia zasilania utrzymuje dane? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomcio Zgłoś #5 Napisano 23 Kwietnia 2010 Ogólny przebieg na pewno się nie zresetował. Zresetował się zapewne ten dzienny. Co do testu climatronika nie trzeba czynić takich karkołomnych kombinacji. Zwyczajnie włączony zapłon, później przytrzymać przyciski. Tu trochę lektury na ten temat: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=54&highlight=samodiagnoza i jeszcze jeden: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=54&highlight=samodiagnoza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmaciek Zgłoś #6 Napisano 23 Kwietnia 2010 tak macie racje, źle się wyraziłem. skasował się ten przebieg 'chwilowy'. W climatronic'u po lewej strony pokazały się kody "214 21A 4b6 000" a po prawej "002" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Groszek_6 Zgłoś #7 Napisano 25 Kwietnia 2010 000 To znaczy, że więcej błędów nie ma. 002 to jest ogólna liczba błędów 0214 Moduł kontroli transmisji – napięcie zasilania (B+) usterka słabej baterii lub złe uziemienie (lub przekaźnik J317 w TDI) 21A-Napięcie referencyjne 4B6-Stały sygnał postoju wysyłany z urządzenia specjalnego ABS do Climatronic To 4B6 to najprawdopodobniej nie jest błąd. Dlatego też po prawej stronie wyświetla Ci się 002 - czyli są tylko 2 błędy (214 i 21A). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach