Skocz do zawartości

mmaciek

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mmaciek

  • Urodziny 05.03.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Maciek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdańsk

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Witam. Temat założyłem, gdyż nie mogłem znaleźć jednoznacznej odpowiedzi. Chce wymienić olej w pasku i nie wiem ile oleju zmieści się, żeby go nie przelać. Jedyne co słyszałem to "około" 4litry. Pozdrawiam
  2. Witam. Pomóc Ci z tym tematem nie pomogę ale u mnie jest podobny problem, wydaje mi się że nawet trochę gorzej, bo u mnie gdy dojeżdżam na 'luzie' to obrotomierz lata od 0.8 (gdzie wcześniej regularnie był) aż do 0.4! bywa że po 3,4 takich wychyłach się uspokaja, a bywa także że dopiero gdy ruszę dalej. Auto mam już 3 miesiąc, koleś przed zakupem mówił że podobno pomału będzie trzeba świece wymienić, tylko że nic wcześniej takiego się nie działo, a zaczęło gdy ostatnio mi akumulator siadł.. --------------------------------------------------------------------------- Wydaje mi się że znalazłem odpowiedź tutaj 'http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=148&highlight=obrotomierz&page=2' trochę będzie zabawy z tą przepustnica hehe sorki za zamieszanie
  3. na szczęście miałeś racje. Okazało się że koleś zrobił mega zwarcie, coś na zasadzie złączenia plusa z minusem heh. Już wszystko jest w porządku a pasztecik wraca do zdrowia
  4. Witam. mam podobny kłopot. Wszystko po montażu nowego radia przez "fachowca" po wlozeniu kluczyka na zapłon zaświeciła kontrolka od hamulców, gdy spróbowałem odpalić nie kręcił, charakterystycznie coś "pykneło" i skasował się zegar, przebieg chwilowy i climatronic zwariował. Naładowałem akumulator, pochodził dwa dni i dzisiaj to samo. Najgorzej, że drzwi się nie zamykają hehe. Jakieś pomysły? dodam, że radio zostało założone na starej kostce od bety
  5. tak macie racje, źle się wyraziłem. skasował się ten przebieg 'chwilowy'. W climatronic'u po lewej strony pokazały się kody "214 21A 4b6 000" a po prawej "002"
  6. Dzięki za pomoc, napiszę później co z tego wyniknie.
  7. Witam, to mój pierwszy post, mam nadzieję że nie wprowadzi za wiele zamieszania. Przeszukałem wcześniej wszystkie posty, nie znalazłem nic co odpowiadałoby mojej sytuacji,a procedura adaptacji przepustnicy, która opisuje Kuczlaw "http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=8387&highlight=klimatyzacja" wydaje mi się chyba nie potrzebna. Otóż po najprawdopodobniej niepoprawnym montażu nowego radia akumulator się wyładował, tzn. po przekręceniu kluczyka w celu uruchomienia silnika było słychać tylko "pyk", zresetował się zegar, przebieg, wskaźnik poziomu paliwa oszalał i coś dziwnego stało się z klimą. Po wstawieniu naładowanego akumulatora wszystko działa poprawnie, klima też, z tym że przy każdym włączeniu przez pewien moment wszystko mryga, wszędzie same "8888" i powrót do ustawień oryginalnych. Czy da się to jakoś zmienić bez ingerencji VAG'a? -dodam że mam odcięcie zapłonu, może to ma jakiś wpływ na zaistniały problem z elektryka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności