Dawido89 Zgłoś #1 Napisano 19 Kwietnia 2010 Przymierzam sie do remonciku mojego serducha i jest dylemat przy zamowieniu czesci.....uszczelniacze zaworowe czerwone czy zielone?uszczelka glowicy na 1,2 czy 3szlif? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #2 Napisano 19 Kwietnia 2010 uszczelka glowicy na 1,2 czy 3szlif? A jaką masz teraz? Ile ma dziurek (zaznaczone na foto)? Musi mieć taką samą ilość, a jak głowica będzie planowana to jedną więcej. A kolor uszczelniaczy raczej nie ma znaczenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dawido89 Zgłoś #3 Napisano 19 Kwietnia 2010 Czyli to dopiero okaze sie po zdjeciu glowicy....komplet pierscieni tlokowych za 200zl to drogo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #4 Napisano 19 Kwietnia 2010 Czyli to dopiero okaze sie po zdjeciu glowicy. Nie, ten fragment uszczelki jest widoczny cały czas. Podałem przykładową fotkę gdzie tego szukać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #5 Napisano 19 Kwietnia 2010 Uszczelka w dieslu zostaje takiej samej grubości jak stara, chyba że zmieniasz dół silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #6 Napisano 19 Kwietnia 2010 Uszczelka w dieslu zostaje takiej samej grubości jak stara, chyba że zmieniasz dół silnika. A planowanie głowicy nie ma nic wspólnego z jej grubością?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #7 Napisano 19 Kwietnia 2010 W dieslu uszczelkę dobiera się na podst. wystawania tłoków ponad płaszczyznę bloku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dawido89 Zgłoś #8 Napisano 19 Kwietnia 2010 Ogolnie zdecydowalem sie na remont silnika z racji ze autko ok.2lat musi jeszcze pomykac...problemow z odpalaniem nie ma ale troszke oleju juz zre i bynajmniej nie jest to wina suszarki:)troche zasmarkany na uszczelkach...ogolnie kupilem juz uszczelki (pod klawiature-10zl,pod miske 30zl,pod kolektor 28zl),uszczelniacze zaworowe 28zl komplet, no to musze jeszcze kupic pod glowice i nowe pierscienie tlokowe....kasy na nowe auto i taki ni ma to remoncik tego autka machne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldek- Zgłoś #9 Napisano 19 Kwietnia 2010 Tylko nie zrób błedu i nie kupuj polskich częsci, ja przez to robiłem 2 remonty swojego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dawido89 Zgłoś #10 Napisano 19 Kwietnia 2010 Staram sie na febi bazowac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldek- Zgłoś #11 Napisano 19 Kwietnia 2010 I bardzo dobrze u mnie polskie pierścienie po miesiącu się skończyły Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dawido89 Zgłoś #12 Napisano 19 Kwietnia 2010 Jestem wlasnie po gadce z mechanikiem ktory stwierdzil ze moge sobie wszystko kupic sam ale bez febi mam nie przechodzic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #13 Napisano 19 Kwietnia 2010 Pierścienie kup goetza, trochę drogie ale nie będziesz wracał do tematu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #14 Napisano 19 Kwietnia 2010 Łódzka Prima robi bardzo dobre pierścienie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldek- Zgłoś #15 Napisano 19 Kwietnia 2010 Pierścienie kup goetza, trochę drogie ale nie będziesz wracał do tematu. Właśnie takie mam u siebie. Nie są drogie u mnie w sklepie 200zł za komplet na 4 tłoki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dawido89 Zgłoś #16 Napisano 19 Kwietnia 2010 Hehe dzieki Panom za rady .... jestescie jak zwykle zajebisci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach