ichas Zgłoś #1 Napisano 15 Kwietnia 2010 Czy macie jakieś sposoby na poszerzenie/zaginanie rantu nadkoli w Passacie b3/b4? Słyszałem o maszynkach do wyginania rantu ale nie wiem czy ktoś w świętokrzyskim ma taką maszynkę. Z kolei kumpel mówił o metodzie na "kij basebalowy". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
conrack007 Zgłoś #2 Napisano 15 Kwietnia 2010 Podepnę się pod temat. Jakie są opcje poza tą maszynką? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek-b5 Zgłoś #3 Napisano 16 Kwietnia 2010 Czy macie jakieś sposoby na poszerzenie rantu nadkoli w Passacie b3/b4? rura bądź kij baseballowy Czy macie jakieś sposoby na zaginanie rantu nadkoli w Passacie b3/b4? brzeszczot/flex + młotek gumowy zaraz się pojawią opinie, że tylko maszynka, a prawda jest taka, że jeden pies -oba rozwiązania wiążą się z malowaniem. w większym, bądź mniejszym stopniu ale malować zawsze coś trzeba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #4 Napisano 16 Kwietnia 2010 rura bądź kij baseballowy brzeszczot/flex + młotek gumowy zaraz się pojawią opinie, że tylko maszynka, a prawda jest taka, że jeden pies -oba rozwiązania wiążą się z malowaniem. w większym, bądź mniejszym stopniu ale malować zawsze coś trzeba. No niestety tak...Próbowałem w poprzednich samochodach różnych metod...Fakt,że idealnie równo wychodzi maszyną-z resztą jest łatwo ją zrobić samemu jak ktoś trochę pomyśli-podpowiem że wystarczy zwykły lewarek przerobić odpowiednio Przy młotku-zawsze istnieje ryzyko odprysku większego kawałka lakieru,niestety...Metoda rury też jest dosyć dobrym sposobem A teraz w Passacie uznałem że jednak chyba najlepiej pożądnie dobrać felgę i oponę i niema takich problemów.Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arth Zgłoś #5 Napisano 16 Kwietnia 2010 Panowie przy mlotku gumowym, najpierw wyczyscic syf na ugieciu etc. i grzac lakier - to wszystko. obejdzie sie bez lakiernika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #6 Napisano 16 Kwietnia 2010 Panowie przy mlotku gumowym, najpierw wyczyscic syf na ugieciu etc. i grzac lakier - to wszystko. obejdzie sie bez lakiernika Opalarka okaże się napewno pomocna Wystarczy nieco podgrzać i giąć-oczywiście z czuciem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #7 Napisano 16 Kwietnia 2010 herflik z algrundo ma maszynke np Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arek Zgłoś #8 Napisano 16 Kwietnia 2010 (edytowane) Ja wyczysciłem rant od srodka, potem zaopatrzyłem sie w dwa młotki gumowe brukarskie jeden mały drugi duzy, opalarke, najpier trzeba podgrzać w srodkowym punkcie nadkola opalarka jakies 10cm, wiekszym młotkiem trzymac od strony zew a małym od str wew kilka razy poklupac i znowu podgrzac, bawiąc sie młotkami gumowymi najlepiej wiekszy młotek okleić tasma papierowa. po jakims czasie przytarłem felga i lakier odprysł wiec postanowiłem lekko je wyciagnac i tak to mniej wiecej wygladało jak komus pomogłem moze punkcik http://img682.imageshack.us/i/dsc03144ry.jpg/ http://img69.imageshack.us/i/dsc03225c.jpg/ Edytowane 16 Kwietnia 2010 przez Arek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #9 Napisano 16 Kwietnia 2010 Ja wyczysciłem rant od srodka, potem zaopatrzyłem sie w dwa młotki gumowe brukarskie jeden mały drugi duzy, opalarke, najpier trzeba podgrzać w srodkowym punkcie nadkola opalarka jakies 10cm, wiekszym młotkiem trzymac od strony zew a małym od str wew kilka razy poklupac i znowu podgrzac, bawiąc sie młotkami gumowymi najlepiej wiekszy młotek okleić tasma papierowa. po jakims czasie przytarłem felga i lakier odprysł wiec postanowiłem lekko je wyciagnac i tak to mniej wiecej wygladało jak komus pomogłem moze punkcik http://img682.imageshack.us/i/dsc03144ry.jpg/ http://img69.imageshack.us/i/dsc03225c.jpg/ Za domaganie sie punkcika możesz ewentualnie warna od moda dostać...Co do wyciągania: http://tom.actionfit.com/fenderolling.html jeszcze to: http://www.robsaudiworld.com/fender.htmJak juz wcześniej wspomniałem-można ją spokojnie zrobić z lewarka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek-b5 Zgłoś #10 Napisano 16 Kwietnia 2010 obejdzie sie bez lakiernika ta, napewno. życzę powodzenia. nie zpaomnij że do zaginania musisz ponacinać blachę i co zostawisz to niezabezpieczone na zimę biorąc pod uwagę, że ruda wychodzi z reguły na nadkolach? a co do wyginania bez uszkodzenia to powiedz mi jak chcesz przejechać rurą po farbie aby lakierowi nic nie było? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #11 Napisano 16 Kwietnia 2010 ta, napewno. życzę powodzenia. nie zpaomnij że do zaginania musisz ponacinać blachę i co zostawisz to niezabezpieczone na zimę biorąc pod uwagę, że ruda wychodzi z reguły na nadkolach?a co do wyginania bez uszkodzenia to powiedz mi jak chcesz przejechać rurą po farbie aby lakierowi nic nie było? Przecież wiadomo że to nierealne Jedynie maszynką można tak wyciągać.Przyjmuje się że do 12mm można wyciągać bez lakierowania-ale warunkiem jest idealna blacha i lakier...A i to nie gwarantuje sukcesu,trzeba tak czy siak liczyć sie z lakierowaniem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek-b5 Zgłoś #12 Napisano 16 Kwietnia 2010 maszynką też nie zawsze bo jednak jeździsz rolkami po lakierze i zazwyczaj te ślady widać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #13 Napisano 16 Kwietnia 2010 maszynką też nie zawsze bo jednak jeździsz rolkami po lakierze i zazwyczaj te ślady widać... To też napisałem Poza tym bardziej chodziło mi o zewnętrzną część.Co do wewnętrznej-ślady jednak widać po rolce.Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #14 Napisano 16 Kwietnia 2010 kurde kazde poszerzanie niesie za soba lakierowanie nie ma sie co czarowac.. jaksie uda bez to sukces ale i tak pewnie powloka popeka pod nadkolem i szybciej wejdzie ruda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arek Zgłoś #15 Napisano 16 Kwietnia 2010 Za domaganie sie punkcika możesz ewentualnie warna od moda dostać... w formie zartu to napisałem i sie nie spinaj! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #16 Napisano 16 Kwietnia 2010 w formie zartu to napisałem i sie nie spinaj! Spokojnie kolego,to Ty się nie spinaj Tylko Ci napisałem,więc o co biega?Pozdrawiam. EOT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czesci Zgłoś #17 Napisano 26 Kwietnia 2010 jak miałem bmw robiłem to maszynka i wyszło znakomicie bez uszkadzania lakieru ale o innym sposobie nic a nic nie wiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #18 Napisano 26 Kwietnia 2010 jak miałem bmw robiłem to maszynka i wyszło znakomicie bez uszkadzania lakieru ale o innym sposobie nic a nic nie wiem A czytałeś to co napisałem?Jeżeli tak to już wiesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sision Zgłoś #19 Napisano 29 Czerwca 2010 Odkopię nieco temat... Jeśli nie chcę poszerzać nadkola, tylko zaklepać sam rant: Żeby z zewnątrz nic nie było widoczne, żadnych zmian. Tylko sam rant od wewnątrz. Da się bez malowania i samemu, np jak wspominaliście ponacinać flexą i młotkiem gumowym podgiąć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek-b5 Zgłoś #20 Napisano 29 Czerwca 2010 a się bez malowania i samemu, np jak wspominaliście ponacinać flexą i młotkiem gumowym podgiąć? bez malowania się nie da, chyba że chcesz aby ruda zaczeła Ci zrzerać blotniki... zamiast młotka mosze tez wykorzystać rure Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach