mat_pot Zgłoś #1 Napisano 13 Kwietnia 2010 Witam, Postanowiłem napisać gdyż od pewnego czasu przeszukuje forum ale nic konkretnego nie znalazłem i liczę na waszą pomoc. A zatem sprawa dotyczy silnika 1.6 AHL Z tego co zauważyłem to bierze ogromne ilości oleju i tylko po rozgrzaniu dymi, aż strach w lusterko zaglądać, gdy olej jest już na końcówce dymienie ustępuje, no la eto wiadomo dlaczego. Potrzebuje porady za co się zabrać, dodam że uszczelniacze na zaworach zostały wymienione. ostatnio wspominano mi o pierścieniach i puki co to jest chyba najbardziej prawdopodobne. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #2 Napisano 13 Kwietnia 2010 Witam, Postanowiłem napisać gdyż od pewnego czasu przeszukuje forum ale nic konkretnego nie znalazłem i liczę na waszą pomoc. A zatem sprawa dotyczy silnika 1.6 AHL Z tego co zauważyłem to bierze ogromne ilości oleju i tylko po rozgrzaniu dymi, aż strach w lusterko zaglądać, gdy olej jest już na końcówce dymienie ustępuje, no la eto wiadomo dlaczego. Potrzebuje porady za co się zabrać, dodam że uszczelniacze na zaworach zostały wymienione. ostatnio wspominano mi o pierścieniach i puki co to jest chyba najbardziej prawdopodobne. Pozdrawiam sprawdz cisnienie na cylindrach z proba olejowa wlacznie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bond29 Zgłoś #3 Napisano 13 Kwietnia 2010 UUUUUUUu to nie dobrze ja miełaem 278 tyś przelatane i grama niedolewałem ale z własnej głupoty zatarłem silnik dlatego go musiałem wymienić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #4 Napisano 13 Kwietnia 2010 Wszystko wskazuje na to ze silnik ma się ku końcowi. Tak jak wojta napisał sprawdz ciśnienie sprężania w cylindrach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafus1980 Zgłoś #5 Napisano 13 Kwietnia 2010 Próba olejowa i ciśnienie na garach tak jak pisali przedmówcy prawdę powiedzą, czy pierścienie cz głowica do robienia.:dupablada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #6 Napisano 13 Kwietnia 2010 Witam, Postanowiłem napisać gdyż od pewnego czasu przeszukuje forum ale nic konkretnego nie znalazłem i liczę na waszą pomoc. A zatem sprawa dotyczy silnika 1.6 AHL Z tego co zauważyłem to bierze ogromne ilości oleju i tylko po rozgrzaniu dymi, aż strach w lusterko zaglądać, gdy olej jest już na końcówce dymienie ustępuje, no la eto wiadomo dlaczego. Potrzebuje porady za co się zabrać, dodam że uszczelniacze na zaworach zostały wymienione. ostatnio wspominano mi o pierścieniach i puki co to jest chyba najbardziej prawdopodobne. Pozdrawiam zmierz najpierw cisnienie na cylindrach zanotuj gdzies a potem zmierz jeszcze raz ale przed tym zalej z gory olejem jesli cisnienie bedzie wieksze tz ze pierscienie nie trzymaja i dlatego papie ci olej pochwal sie potem wynikami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomazo72 Zgłoś #7 Napisano 13 Kwietnia 2010 PIERŚCIENIE są do wymiany. W zeszłym roku to przerabiałem. Też brał mi olej, a do tego okropnie dymił. Pierścienie główne były OK, ale olejowe nie wychodziły z rowka tłoka nawet na milimetr, tak były zapieczone. Założyłem nowe, i jest super. Zrobiłem 8 tyś.km, i nie dolałem grama oleju. Ale najfajniejsze jest to, że nie puszcza już dymka. I jest pięknie. Pozdrawiam, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #8 Napisano 14 Kwietnia 2010 Po sprawdzeniu ciśnienia wszystkiego się dowie. Także spokojnie z tym prorokowaniem. Każdy silnik inną ma dolegliwość. Jedno jest pewne im głębiej w las tym więcej drzewa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mat_pot Zgłoś #9 Napisano 14 Kwietnia 2010 ok pójdę za waszymi radami i sprawdzę ciśnienie no i zrobię próbę olejową. co do tego ciśnienia to kojarzy mi się moja poprzednia wizyta u mechanika wtedy to były drgania silnika które zostały wyleczone i już wtedy on wspominał coś o ciśnieniu że mam za duże ale nie wiem o ile dokładnie no i też obstawiał uszczelniacze a potem pierścienie, uszczelniacze już wymieniłem i nie pomogło. po sprawdzeniu napiszę co i jak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #10 Napisano 14 Kwietnia 2010 ok pójdę za waszymi radami i sprawdzę ciśnienie no i zrobię próbę olejową.co do tego ciśnienia to kojarzy mi się moja poprzednia wizyta u mechanika wtedy to były drgania silnika które zostały wyleczone i już wtedy on wspominał coś o ciśnieniu że mam za duże ale nie wiem o ile dokładnie no i też obstawiał uszczelniacze a potem pierścienie, uszczelniacze już wymieniłem i nie pomogło. po sprawdzeniu napiszę co i jak cisnienia raczej nie masz za duzego sprawdz i pochwal sie wynikami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mat_pot Zgłoś #11 Napisano 4 Maja 2010 autko już jest sprawne, trochę się tego nazbierało, ale z pierścieniami było trafione. dzięki wszystkim pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #12 Napisano 4 Maja 2010 autko już jest sprawne, trochę się tego nazbierało, ale z pierścieniami było trafione.dzięki wszystkim pozdrawiam tz co oprocz pierscieni bylo ?? i super ze juz ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jim Zgłoś #13 Napisano 4 Maja 2010 Podłącze się pod temat,mam 1.9 TDI 90 ps.Nie dymi po odpaleniu , nie dymi podczas jazdy.Mocy ma nadal tyle co zawsze.Oleju na bagnecie jest bardzo mało,tylko koncówka bagnetu.Silnik z prawej strony z tyłu mokry od oleju.Z którego miejsca może tam olej wyciekać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #14 Napisano 4 Maja 2010 Podłącze się pod temat,mam 1.9 TDI 90 ps.Nie dymi po odpaleniu , nie dymi podczas jazdy.Mocy ma nadal tyle co zawsze.Oleju na bagnecie jest bardzo mało,tylko koncówka bagnetu.Silnik z prawej strony z tyłu mokry od oleju.Z którego miejsca może tam olej wyciekać? trudno cos powiedziec z twojego opisu wez najlepiej umyj to miejsce uzupelnij olej i potem patrz gdzie bedzie sie pocil silnik a potem zrob fote Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mat_pot Zgłoś #15 Napisano 5 Maja 2010 chodziło mi o to że pierścienie były zapieczone dodatkowo wymiana uszczelek jak to w takich sytuacjach bywa no i było parę rzeczy nie związanych ale wolałem porobić za w czasu no i przy okazji rozrząd doszedł bo już był czas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #16 Napisano 5 Maja 2010 chodziło mi o to że pierścienie były zapieczone dodatkowo wymiana uszczelek jak to w takich sytuacjach bywa no i było parę rzeczy nie związanych ale wolałem porobić za w czasu no i przy okazji rozrząd doszedł bo już był czas mogles przy okazji pierscienie wymienic chyba koszty by az tak nie podskoczyly a bys prawie remont zrobil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mat_pot Zgłoś #17 Napisano 6 Maja 2010 no właśnie pierścienie wymienione zostały Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach