Skocz do zawartości
mat_pot

bierz olej dymi po rozgrzaniu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Postanowiłem napisać gdyż od pewnego czasu przeszukuje forum ale nic konkretnego nie znalazłem i liczę na waszą pomoc.

A zatem sprawa dotyczy silnika 1.6 AHL

Z tego co zauważyłem to bierze ogromne ilości oleju i tylko po rozgrzaniu dymi, aż strach w lusterko zaglądać, gdy olej jest już na końcówce dymienie ustępuje, no la eto wiadomo dlaczego.

Potrzebuje porady za co się zabrać, dodam że uszczelniacze na zaworach zostały wymienione.

ostatnio wspominano mi o pierścieniach i puki co to jest chyba najbardziej prawdopodobne.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

 

Postanowiłem napisać gdyż od pewnego czasu przeszukuje forum ale nic konkretnego nie znalazłem i liczę na waszą pomoc.

A zatem sprawa dotyczy silnika 1.6 AHL

Z tego co zauważyłem to bierze ogromne ilości oleju i tylko po rozgrzaniu dymi, aż strach w lusterko zaglądać, gdy olej jest już na końcówce dymienie ustępuje, no la eto wiadomo dlaczego.

Potrzebuje porady za co się zabrać, dodam że uszczelniacze na zaworach zostały wymienione.

ostatnio wspominano mi o pierścieniach i puki co to jest chyba najbardziej prawdopodobne.

Pozdrawiam

sprawdz cisnienie na cylindrach z proba olejowa wlacznie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UUUUUUUu to nie dobrze ja miełaem 278 tyś przelatane i grama niedolewałem ale z własnej głupoty zatarłem silnik dlatego go musiałem wymienić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko wskazuje na to ze silnik ma się ku końcowi. Tak jak wojta napisał sprawdz ciśnienie sprężania w cylindrach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Próba olejowa i ciśnienie na garach tak jak pisali przedmówcy prawdę powiedzą, czy pierścienie cz głowica do robienia.:dupablada

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

 

Postanowiłem napisać gdyż od pewnego czasu przeszukuje forum ale nic konkretnego nie znalazłem i liczę na waszą pomoc.

A zatem sprawa dotyczy silnika 1.6 AHL

Z tego co zauważyłem to bierze ogromne ilości oleju i tylko po rozgrzaniu dymi, aż strach w lusterko zaglądać, gdy olej jest już na końcówce dymienie ustępuje, no la eto wiadomo dlaczego.

Potrzebuje porady za co się zabrać, dodam że uszczelniacze na zaworach zostały wymienione.

ostatnio wspominano mi o pierścieniach i puki co to jest chyba najbardziej prawdopodobne.

Pozdrawiam

zmierz najpierw cisnienie na cylindrach zanotuj gdzies a potem zmierz jeszcze raz ale przed tym zalej z gory olejem jesli cisnienie bedzie wieksze tz ze pierscienie nie trzymaja i dlatego papie ci olej pochwal sie potem wynikami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PIERŚCIENIE są do wymiany.

W zeszłym roku to przerabiałem.

Też brał mi olej, a do tego okropnie dymił. Pierścienie główne były OK, ale olejowe nie wychodziły z rowka tłoka nawet na milimetr, tak były zapieczone.

Założyłem nowe, i jest super. Zrobiłem 8 tyś.km, i nie dolałem grama oleju.

Ale najfajniejsze jest to, że nie puszcza już dymka. I jest pięknie.

Pozdrawiam,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po sprawdzeniu ciśnienia wszystkiego się dowie. Także spokojnie z tym prorokowaniem. Każdy silnik inną ma dolegliwość. Jedno jest pewne im głębiej w las tym więcej drzewa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok pójdę za waszymi radami i sprawdzę ciśnienie no i zrobię próbę olejową.

co do tego ciśnienia to kojarzy mi się moja poprzednia wizyta u mechanika wtedy to były drgania silnika które zostały wyleczone i już wtedy on wspominał coś o ciśnieniu że mam za duże ale nie wiem o ile dokładnie no i też obstawiał uszczelniacze a potem pierścienie, uszczelniacze już wymieniłem i nie pomogło.

po sprawdzeniu napiszę co i jak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ok pójdę za waszymi radami i sprawdzę ciśnienie no i zrobię próbę olejową.

co do tego ciśnienia to kojarzy mi się moja poprzednia wizyta u mechanika wtedy to były drgania silnika które zostały wyleczone i już wtedy on wspominał coś o ciśnieniu że mam za duże ale nie wiem o ile dokładnie no i też obstawiał uszczelniacze a potem pierścienie, uszczelniacze już wymieniłem i nie pomogło.

po sprawdzeniu napiszę co i jak

cisnienia raczej nie masz za duzego :) sprawdz i pochwal sie wynikami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

autko już jest sprawne, trochę się tego nazbierało, ale z pierścieniami było trafione.

dzięki wszystkim pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
autko już jest sprawne, trochę się tego nazbierało, ale z pierścieniami było trafione.

dzięki wszystkim pozdrawiam

tz co oprocz pierscieni bylo ?? i super ze juz ok :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podłącze się pod temat,mam 1.9 TDI 90 ps.Nie dymi po odpaleniu , nie dymi podczas jazdy.Mocy ma nadal tyle co zawsze.Oleju na bagnecie jest bardzo mało,tylko koncówka bagnetu.Silnik z prawej strony z tyłu mokry od oleju.Z którego miejsca może tam olej wyciekać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podłącze się pod temat,mam 1.9 TDI 90 ps.Nie dymi po odpaleniu , nie dymi podczas jazdy.Mocy ma nadal tyle co zawsze.Oleju na bagnecie jest bardzo mało,tylko koncówka bagnetu.Silnik z prawej strony z tyłu mokry od oleju.Z którego miejsca może tam olej wyciekać?
trudno cos powiedziec z twojego opisu :( wez najlepiej umyj to miejsce uzupelnij olej i potem patrz gdzie bedzie sie pocil silnik a potem zrob fote

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chodziło mi o to że pierścienie były zapieczone dodatkowo wymiana uszczelek jak to w takich sytuacjach bywa no i było parę rzeczy nie związanych ale wolałem porobić za w czasu no i przy okazji rozrząd doszedł bo już był czas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
chodziło mi o to że pierścienie były zapieczone dodatkowo wymiana uszczelek jak to w takich sytuacjach bywa no i było parę rzeczy nie związanych ale wolałem porobić za w czasu no i przy okazji rozrząd doszedł bo już był czas
mogles przy okazji pierscienie wymienic chyba koszty by az tak nie podskoczyly a bys prawie remont zrobil :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no właśnie pierścienie wymienione zostały :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności