Skocz do zawartości

mat_pot

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mat_pot

  • Urodziny 11.09.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Mateusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    tu i tam

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.6 101KM (AHL)
  • Rok produkcji
    1998
  1. no właśnie pierścienie wymienione zostały
  2. chodziło mi o to że pierścienie były zapieczone dodatkowo wymiana uszczelek jak to w takich sytuacjach bywa no i było parę rzeczy nie związanych ale wolałem porobić za w czasu no i przy okazji rozrząd doszedł bo już był czas
  3. autko już jest sprawne, trochę się tego nazbierało, ale z pierścieniami było trafione. dzięki wszystkim pozdrawiam
  4. ok pójdę za waszymi radami i sprawdzę ciśnienie no i zrobię próbę olejową. co do tego ciśnienia to kojarzy mi się moja poprzednia wizyta u mechanika wtedy to były drgania silnika które zostały wyleczone i już wtedy on wspominał coś o ciśnieniu że mam za duże ale nie wiem o ile dokładnie no i też obstawiał uszczelniacze a potem pierścienie, uszczelniacze już wymieniłem i nie pomogło. po sprawdzeniu napiszę co i jak
  5. Witam, Postanowiłem napisać gdyż od pewnego czasu przeszukuje forum ale nic konkretnego nie znalazłem i liczę na waszą pomoc. A zatem sprawa dotyczy silnika 1.6 AHL Z tego co zauważyłem to bierze ogromne ilości oleju i tylko po rozgrzaniu dymi, aż strach w lusterko zaglądać, gdy olej jest już na końcówce dymienie ustępuje, no la eto wiadomo dlaczego. Potrzebuje porady za co się zabrać, dodam że uszczelniacze na zaworach zostały wymienione. ostatnio wspominano mi o pierścieniach i puki co to jest chyba najbardziej prawdopodobne. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności