HaNsiN Zgłoś #21 Napisano 19 Kwietnia 2010 z tym tłumikiem nie zgłębiałem tematu, ale spytam czy w ogóle jest tłumik rozmiarów katalizatora z 1.9TDI ? jak zależy Ci na ciszy to może szukaj innego katalizatora, sprawnego, nie zabitego i po prostu wymień Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BartekP Zgłoś #22 Napisano 28 Kwietnia 2010 Jak można się domyśleć nikt nie wyrzuca sprawnego kata robiąc sobie problem.Chodzi o pomoc w przypadku kiedy kat jest do wywalenia, a chce mieć nadal ciszę taką jak z katem. Stąd pytanie czy taki tłumik wielkości kata wspawany w jego miejsce zapobiegnie świstom jednocześnie nie przytka znacząco wydechu. sam tłumik, rurka czy coś nie zapobiegnie - tylko wstawienie kata, używki bądź nowego zamiennika spowoduje że spaliny będą się zatrzymywać na monolicie katalizatora. popatrz na moje doświadczenia : http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=851665&postcount=161 i koniecznie przeczytaj wątek o usunięciu kata : http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=16686&highlight=katalizator jesteś z wawy to podjedź na Zacisze do kolegi siwy2241 502 474 328 i ci zrobi co chcesz z tym katalizatorem robi mechanikę i wydechy i mi wywalił kata Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janig Zgłoś #23 Napisano 14 Maja 2010 A czy może ktoś wie ,czy katalizator z tego linka będzie pasował do silnika AJM,i czy katalizator w silniku AJM jest montowany na trzech ,a czy na czterech śróbach od strony turbiny jak i wydechu! ---------- Post added at 15:55 ---------- Previous post was at 15:53 ---------- A czy może ktoś wie ,czy katalizator z tego linka będzie pasował do silnika AJM,i czy katalizator w silniku AJM jest montowany na trzech ,a czy na czterech śróbach od strony turbiny jak i wydechu! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxdax Zgłoś #24 Napisano 14 Maja 2010 ja proponuje http://www.allegro.pl/item1039883690_katalizator_zamiennik_audi_a4_a6_vw_passat_19tdi.html, a wykręcony katalizator poprostu sprzedać, będziecie jeszcze do przodu. Wszystko pasuje plug&play Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byry007 Zgłoś #25 Napisano 14 Maja 2010 Jak ktoś podłapał i kase trzepie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byry007 Zgłoś #26 Napisano 15 Maja 2010 Mam kolesia w swoich okolicach to za mój katalizator powiedział mi ze 120 zł może mi dać , to dobra cena czy zła ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jedker Zgłoś #27 Napisano 21 Maja 2010 Pozwolicie że się podepnę. U mnie od jakiegoś czasu wyświetla się kontrolka od spalin silnika, VAG pokazuje że katalizator jest do wymiany.Czy do silników benzynowych(1.6) też można znaleźć coś takiego http://www.allegro.pl/item1039883690_katalizator_zamiennik_audi_a4_a6_vw_passat_19tdi.html ? Jeśli nie to jaki katalizator powinienem zastosować, bo ciągłe kasowanie błędu już mnie męczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cubus Zgłoś #28 Napisano 21 Maja 2010 zadzwoń do tej firmy, która to rozprowadza i zapytaj. W przedmiotach sprzedającego mają taki zamiennik do 1.8 to może i do 1.6 też będą mieli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
P.r.z.e.m.e.k Zgłoś #29 Napisano 26 Maja 2010 Pozwolicie że się podepnę.U mnie od jakiegoś czasu wyświetla się kontrolka od spalin silnika, VAG pokazuje że katalizator jest do wymiany.Czy do silników benzynowych(1.6) też można znaleźć coś takiego http://www.allegro.pl/item1039883690...sat_19tdi.html ? Jeśli nie to jaki katalizator powinienem zastosować, bo ciągłe kasowanie błędu już mnie męczy. Przerabiałem ten temat, mam ten sam silnik i też miałem problem z kontrolką check engine, błąd, który się pojawiał pod podpięciu vaga: "16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 35-00 - -". Wymieniłem, katalizator na taki (dedykowany zamiennik): http://www.eurocats.co.uk/cat_details.php?EEC_CAT_ID=2994&EEC_Vehical_ID=507&EEC_Manufacture=40 sprowadzony z UK za ok 100 funtów, ale żeby nie było zbyt łatwo katalizator ten nie spełnia normy EURO 4, co skutkowała dalszym pojawianiem się kodu błędu. W końcu problem rozwiązałem dosłownie za 30 zł (10 zł tuleja dystansująca + 20 zł robocizna), mianowicie zamówiłem u tokarza tuleję dystansującą do sondy lambda (tej za katalizatorem) o dł. ok 5 cm, od tej pory uciążliwa kontrolka przestała walić po oczach i kod błędu jeszcze mi się nigdy nie pojawił, a zrobiłem dobrych kilka tys. km od zastosowania tego patentu, auto zrobiło się nieco żwawsze, jeżeli możemy w ten sposób powiedzieć o mocarnym 1.6 . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
napster Zgłoś #30 Napisano 17 Sierpnia 2010 Mam taki sam problem z tym błędem 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 35-00 czy np: jakbym wstawil zamiast katalizatora rure zwykla i mial wlozone 2 sondy i ta za rurka czyli za katem oslonilbym ta tulejka czy wyskakiwalby mi tez blad spalin silnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paul Zgłoś #31 Napisano 23 Sierpnia 2010 ja też wywaliłem kata... gdy włączę silnik, pochodzi chwilkę i zaraz słychać delikatny świst... i ten pufff przy zmianie biegu:D miodzio... a koszta z tym związane to 50zł za wycięcie i wstawienie rurki o tej samej średnicy... tyle to w Kielcach kosztuje... a kata zabrałem i sprzedałem... nie zostawiajcie mechanikowi jak wam powie że zostawcie, co się będziecie brudzić, on się go pozbędzie... owszem pozbędzie się za niezłą kasę... i bez sensowne jest zastępowanie katalizatora czymś innym... w środku nie ma zmiany w głośniejszej pracy turbiny... chyba że ktoś ma niemiłosiernie wrażliwe ucho... ale można muzę podkręcić i będzie git malina:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krokodyl Zgłoś #32 Napisano 31 Grudnia 2010 polecam temat http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=1147277#post1147277 Jak zbierze się 15 osób to będzie po 400zł z montażem downpipe el-tec = super trwałość + brak katalizatora + ori złącze elastyczne VW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Me-how Zgłoś #33 Napisano 22 Sierpnia 2015 Szybkie pytanie czy katalizator i wydech jest taki sam w AWX i AVF? Chcę zrobić decat, ale w avf mam chyba jakiś starszy typ, bo katalizator jest razem rurą, która kończy się w połowie auta. Nie wiem czy da się go wyskrobać. Widziałem "krótki" katalizator z awx i do tego dokupić pozostałą część wydechu. Pytanie tylko czy podpasuje taka opcja. PZDR. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #34 Napisano 7 Kwietnia 2016 witam, po wycieciu kata i wstawieniu zamiennika podczas przyspieszania mocnego slychac jakies trzeszcenie z okolic deski rozdz., co to moze byc / wstawic druga plecionke ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach