John Zgłoś #1 Napisano 30 Marca 2010 Znalazłem to na jednym z amerykańskich for. Pozwoliłem (bez pozwolenia ) wkleić zdjęcia i pokazać wam również efekt takiej przeróbki. Jak widać wszystko mieści się w środku: Ustawianie soczewek: Efekt końcowy: Efekt końcowy nocą: Ładne prawda Przypominam - nie ja to zrobiłem, więc proszę darować sobie uwagi, że jak można dać zwykła żarówkę obok żarnika ksenonowego (niech ulubieńcy kolorów się nie obrażą) Zdjęcia pochodzą z forum traktującego wyłącznie o przeróbkach mających na celu poprawę widoczności, estetyka jest na 2 miejscu - jak widać, zdarzają się majsterkowicze szanujący również estetykę. Przeróbka polegała, jedynie na odcięciu odbłyśnika świateł drogowych i wprawienie tam soczewki H7 ( z soczewki wyjęta została przesłona). Szkoda, że właściciel od razu nie zmienił jednej soczewki na bi - ksenonową, ale zaznaczył, że jest to w planie. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #2 Napisano 31 Marca 2010 Fajna robota Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #3 Napisano 31 Marca 2010 Myślałem o takiej przeróbce reflektora bi-xenonowego Tylko zastanawiałem się, jak to będzie wyglądać... I widzę tutaj problem, z którym nie obejdziemy polskich przepisów-brak świateł postojowych/pozycyjnych-musiałaby być zrobiona kolejna mała przeróbka, która niestety spaskudziłaby troszkę reflektor Ale myślę, że przeróbka reflektora bi-xenonowego byłaby odrobinę łatwiejsza, bo odbłyśnik H7 jest tam przykręcony-jest osobnym elementem-nie trzeba tam niczego wycinać. Mam taka lampę rozbitą, także popatrzę na dniach, jak to tam w środku dokładnie wygląda A na podsumowanie napiszę... "Prawie jak Phaeton" John, mógłbyś wrzucić na nasze forum linki do tych zagranicznych for z takimi przeróbkami Można tam znaleźć jakieś natchnienie do dłubania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat 2.0TDI Zgłoś #4 Napisano 31 Marca 2010 Witam mam problem kupilem zestaw hid do mojego passata diwe przetwornice i dwa zarniki po jednym na strone nie mam zadnych zaklocen typu radio ale przy wlaczeniu swiatel dlugich zaczynaja szalec jak stroboskop wszystko wraca do normy kiedy wylacze i ponownie wlacze swiatla jaka moze byc przyczyna ? czy powinienem kupic rowniez przetwornice do swiatel dlugich ?czy to cos da ?z gory dziekuje i PozdraVWiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #5 Napisano 31 Marca 2010 John, mógłbyś wrzucić na nasze forum linki do tych zagranicznych for z takimi przeróbkami Można tam znaleźć jakieś natchnienie do dłubania http://www.hidplanet.com/forums/ Ale jest to 2 passat jaki znalazłem śledząc forum już od kilku lat. Były jeszcze zdjęcia przeróbki passata cc, ale robota nie została skończona to nie będę wklejał. Moim zdaniem najlepiej by było do oryginalnych bi - ksenonowych reflektorów od passata dołożyć jakieś porządne soczewki ksenon, które świecą bardzo szeroko (np z hondy s2000). Problem świateł postojowych jest banalny do rozwiązania. Wystarczy do soczewki od drogowych włożyć żarówkę w5w - świeciła by się delikatnie jedna z soczewek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #6 Napisano 31 Marca 2010 Moim zdaniem najlepiej by było do oryginalnych bi - ksenonowych reflektorów od passata dołożyć jakieś porządne soczewki ksenon, które świecą bardzo szeroko (np z hondy s2000) Myślałem o oryginalnych soczewkach z bi-xenonu z Passata 3BG-po dwie takie same soczewki w reflektorze. A w Audi A6 (C5) była taka sama soczewka w bi-xenonie, jak w Pasku 3BG Chodzi mi o wielkość, wymiary itd... Problem świateł postojowych jest banalny do rozwiązania. Wystarczy do soczewki od drogowych włożyć żarówkę w5w - świeciła by się delikatnie jedna z soczewek. Z tymi pozycyjnymi dobry pomysł-mi przez głowę jeszcze przeleciała opcja wsadzenia dodatkowej żaróweczki w okolicę kierunkowskazu (za szybkę kierunkowskazu)-wówczas tam by się lekko żarzyło... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #7 Napisano 1 Kwietnia 2010 Myślałem o oryginalnych soczewkach z bi-xenonu z Passata 3BG-po dwie takie same soczewki w reflektorze. A w Audi A6 (C5) była taka sama soczewka w bi-xenonie, jak w Pasku 3BG Chodzi mi o wielkość, wymiary itd... Istota upychania 2 soczewek w jednym reflektorze polega na tym, by jedna soczewka wzajemnie się z drugą uzupełniała. Soczewki bi - ksenon z passata świecą bardzo ładnie w pozycji drogowych, natomiast w pozycji mijania niestety świecą wąsko. Soczewka która daje dużo światła przed autem i do tego świeci bardzo czeroko jest idealnym uzupełnieniem. Soczewki bi - ksenon z a6 c5 są takie same. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jopasek Zgłoś #8 Napisano 9 Stycznia 2012 A czy jakaś soczewka pasuje P&P a świeci szeroko? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #9 Napisano 11 Stycznia 2012 Niestety P&P nie będzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CoolJakub Zgłoś #10 Napisano 13 Stycznia 2012 a może widziałęś jak w B5 przed liftem robili coś z soczewkami?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #11 Napisano 13 Stycznia 2012 (edytowane) a może widziałęś jak w B5 przed liftem robili coś z soczewkami?? Znalazłem tylko przeróbkę 3bg na Phaeton look... ale zasada grzebania przy światłach pozostaje ta sama. Szlifowanie, mierzenie, zmienianie rozstawu otworów mocujących itd... Edytowane 13 Stycznia 2012 przez John Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach