Gość Piotrek1982 Zgłoś #1 Napisano 13 Października 2006 wiem ze to diesel i powinien miec taka prace, ale w porownaniu do innych silnikow tego typu moj klepie troszke glosniej, ma taka twardsza prace. co to moze byc? w srodku samochodu tej roznicy nie slychac, raczej jak sie stoi przed samochodem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Darek77 Zgłoś #2 Napisano 13 Października 2006 Mógłbyś cos z tym zrobić regulacją konta wtrysku,ale jeśli dobrze odpala i z mocą nie ma problemu to lepiej zostawić tak jak jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Krist Zgłoś #3 Napisano 13 Października 2006 wystarczy tylko zmienić ustawienie kąta wtrysku (wyprzedzić /opóżnić) i klakotanie się diamentralnie zmienia. Można ustawić żęby pracował bardziej miękko, ciszej ale będzie gorzej odpalać przy zimnym silniku. Poprostu masz troszkę inaczej ustawiony kąt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość luki06888 Zgłoś #4 Napisano 15 Lipca 2008 Czy xle ustawiony kat wtrsyku i twardsza praca maja jakies znaczenie i czy zkodzi to silnikowi??? Ja mam ten sam obiaw , poza tym wszystko ok , pali ok 5,5 litra, odpala zawsze i ciagnie elegancko pomimo opon 225x17:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość garden92 Zgłoś #5 Napisano 15 Lipca 2008 A zawory są dobrze poustawiane ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hezek Zgłoś #6 Napisano 15 Lipca 2008 twardsza praca to poprostu spalanie stukowe (detonacyjne) a to nie jest zbyt zdrowe dla silnika a co do odpalania to lepiej pali na opóźnionym zapłonie wystarczy delikatnie przestawic kąt wtrysku pod obroty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #7 Napisano 15 Lipca 2008 a gdzie i jak się reguluje kąt wtrysku?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość luki06888 Zgłoś #8 Napisano 15 Lipca 2008 No właśnie jak regulowac kąt wtrysku , czy sam obrót pompa wtryskowa pomoze i czy jest to wykonalne?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #9 Napisano 15 Lipca 2008 a gdzie i jak się reguluje kąt wtrysku?? w twoim przestawia sie pompe do/od silnika i ustawia na czujniku zegarowym No właśnie jak regulowac kąt wtrysku , czy sam obrót pompa wtryskowa pomoze i czy jest to wykonalne?? w twoim natomiast regulacja kata wtrysku odbywa sie chyba na kolku pompy, ale tutaj pewnosci nie mam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hezek Zgłoś #10 Napisano 16 Lipca 2008 ustawia na czujniku zegarowym rozmawiałem z kilkoma pompiarzami zgodnie mówili ze przy pompie która ma spory przebieg to mozna go sobie w d.. wsadzic i pomierzyc kierują sie głównie słuchem. sam kiedyś próbowałem czujnikiem i wyszła lipa potrzebna była korekta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość luki06888 Zgłoś #11 Napisano 16 Lipca 2008 No to jeszcze raz zapytam jesli ktos wie na 100% , CZY POMPA MA REGULACJĘ I CZY SAM MOGE ZROBIC KOREKTE NA SŁUCH:)?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Milosz16 Zgłoś #12 Napisano 16 Lipca 2008 Witam na pompie nie ma regulacji luzujesz napinacz i przyspieszasz (ząbek do przodu)przestawiasz na kole pompy, żeby miętszy chód był. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość luki06888 Zgłoś #13 Napisano 17 Lipca 2008 Acha , ale czemu niektórzy mówili że deregulowuje się go równiez pompa bez konieczności demontarzu paska z koła pompy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #14 Napisano 3 Września 2008 odświerzam temat bo może wkońcu poprawie u siebie kąt wtrysku, wg soulera w moim silniku kąt wtrysku ustawia się pompą (dziś poszukam śrubek do regulacji) mam tylko jeszcze pytanie czy taką redulacją nie ingeruje czasem w naprężenie paska rozrządu? nie poluzuje mi się za bardzo? ma ktoś może schemacik rozrządu do mojego silnika na forum znalazłem tylko do benzyniaka, a tam jest chyba inny rozkład (dochodzi pompa paliwa). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach