VampBeer Zgłoś #1 Napisano 27 Lutego 2010 Witam. Wczoraj gdy jechałem swoim passatem usłyszałem trzy dziwne "piknięcia" (zaraz po sobie) z okolicy deski rozdzielczej. Trwało to sekundkę. Już kiedyś to słyszałem ale myślałem, że ten dźwięk pochodzi z radia. Nie wiem co to może oznaczać. Pewnie to jakaś głupota ale od 4 lat pierwszy raz coś takiego słyszę. Kontrolki ok, więc nie wiem. A samochód to Passat b4 2.0 Agg, bez gazu, specjalnych alarmów, czy innych zamontowanych elektronicznych rzeczy. Jest mi w stanie ktoś to wytłumaczyć? Pozdrawiam:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robe73 Zgłoś #2 Napisano 27 Lutego 2010 Odezwał ci się buzer od niskiego ciśnienia oleju,jest on zamontowany w liczniku.Co do przyczyn jest ich kilka: zły olej,padnięty czujnik oleju lub filtr oleju.Miałem to samo jak jeździłem na mineralnym i polskim filtrze oleju.Jest to częsta przypadłość silników VW. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kacper Zgłoś #3 Napisano 27 Lutego 2010 u mnie to się włancza od czasu do czasu. ale jak zrobie redukcje albo przygazuje to przestaje pipczeć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VampBeer Zgłoś #4 Napisano 27 Lutego 2010 Robe73, dzięki za odpowiedź. kacper dobra metoda:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lopee Zgłoś #5 Napisano 27 Lutego 2010 metoda dobra ale temat powraca, proponuje zaczac od czujnikow oleju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #6 Napisano 27 Lutego 2010 A sprawdzałeś poziom oleju, jest go za mało po prostu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robe73 Zgłoś #7 Napisano 27 Lutego 2010 Jakiego producenta masz filtr oleju bo jak polski to może być jego wina,też winny może być olej oraz wiele innych rzeczy.Na początek sprawdź ciśnienie oleju i najlepiej zacznij od tego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tadeusz9a Zgłoś #8 Napisano 27 Lutego 2010 Po przygazowaniu lub redukcji zwiększarz obroty silnika i pompy oleju a zatem i ciśnienie. Koniecznie sprawdź układ olejowy, poziom, rodzaj oleju, filtr itd. Może pompa jest aut. Ale z olejem nie ma żartów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach