Skocz do zawartości
coyot

dławi podczas jazdy /2E/

Rekomendowane odpowiedzi

to może przepływka przycina (walnięta)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i to by dopiero sie tak robiło gdy autko sie nagrzeje??

a vag nic nie widzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a czy silniczek krokowy gazu od wolnych obrotów ma coś wspólnego z przyspieszaniem ?

To nie jest silniczek krokowy wolnych obrotów. Jest tak jak pisał lebow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To nie jest silniczek krokowy wolnych obrotów. Jest tak jak pisał lebow.
przepraszam zapomniałem dopisać "to ja się podepne" to moje pytanie dotyczy mojego auta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silniczek krokowy gazu od wolnych obrotów - co to takiego? Z ciekawości pytam bo pierwszy raz słyszę o czymś takim.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam instalację ETAGAS i są tam dwa silniczki i niby jeden jest od wolnych obrotów a drugi o normalnej jazdy i tu pojawia się problem bo jeden mi sie zacina i jak przeżuci z PB na LPG to auto gaśnie jeśli nie przełącze z powrotem na PB i potem jak wskoczy na LPG to jest juz ko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
i to by dopiero sie tak robiło gdy autko sie nagrzeje??

Dokładnie wtedy na zimnym silniku jest inny kąt zapłonu a sterownik utrzymuje wyższe niskie obroty i wtryskuje więcej paliwa i przydławiania nie ma.

A tak jeszcze to na benzynie będzie wina rozjechanych map wtrysku i zapłonu od pracy na LPG, jak i sama jakość polskiego paliwa też ma tu dużo do powiedzenia. Coś za coś albo drogo i bez problemowo albo taniej ale małe wady muszą się też trafić...

to moje pytanie dotyczy mojego auta

Masz pewnie sekwencję gazu? Jeśli tak to sie nie wypowiem bo nie za bardzo sie na tym znam...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dokładnie wtedy na zimnym silniku jest inny kąt zapłonu a sterownik utrzymuje wyższe niskie obroty i wtryskuje więcej paliwa i przydławiania nie ma.

A tak jeszcze to na benzynie będzie wina rozjechanych map wtrysku i zapłonu od pracy na LPG, jak i sama jakość polskiego paliwa też ma tu dużo do powiedzenia. Coś za coś albo drogo i bez problemowo albo taniej ale małe wady muszą się też trafić...

 

czyli co dokładnie muszę sprawdzić??

 

---------- Post added at 18:44 ---------- Previous post was at 18:44 ----------

 

a lpg mam sekwencje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nnie mam sekwencji mam taka instalację

O dzisys...sorry ale pierwszy raz takie coś widzę , a te wyloty z krokowców to gdzie idą?...dużo ich..emulator osobno..sterownik krokowych osobno...normalnie szok...A sterownik jest programowalni i emulator czy na zworkch-przełacznikach? A może to d ziemnego gazu jest?

Jeśli są jakieś filtry to je obadaj a co do reszty to przeczyszczene i regulacja...na parowniku sa jakieś śruby regulacyjne?

I po dwa silnika na zaworach...kurcze jak to działa?

 

---------- Post added at 18:58 ---------- Previous post was at 18:53 ----------

 

czyli co dokładnie muszę sprawdzić??

 

 

a lpg mam sekwencje

no to ja odpadam...co najwyżej świece, zapłon i przewody WN.... lub przebicia na cewce lub aparacie...

Edytowane przez lebow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to jakoś działa auto ma na niej przejechane 270 tkm i ta instalka była juz jak go kupiłem a silniczki sa tylko 2 byłem na regulacji itp i dalej to samo choć muszę przyznać ze po było lepiej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

świece nowe. lekko ponad miesiąc. Kopułka tez nowa wymieniona przed świecami.

cewka niedawno mi padła i kupiłem używkę...

przewody WN niedługo bedą miały 2 lata.ale kupione były beru

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
na lpg i pb

 

weź od kogoś kable i wymień, nie musząbyc nowe, ważne żeby dobre, bedziesz wiedział czy to jest to, jak sie okaże że kable pomoga to kupisz sobie nowe :)bonie spozsób władowac kase jeśli to nie pomoże :) ja to co wymieniłem i tak juz musiałem wymienić :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

próbowaliśmy z kolegą od sharana przełożyć ale są inne kable.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kable muszą być pewne to najważniejsze.

Ja wczoraj wyczyściłem potencjometr przepustnicy i po 20km jest wszystko ok. (ale i tak do wymiany bo jest przetarta ścieżka:( )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak to zrobiles?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ściągasz dolot powietrza, odkręcasz całą przepustnice (4 imbusy), odpinasz wężyki i linke gazu. Potencjometr jest po drugiej stronie ośki od przepustnicy. Odkręcasz go (2 śrubki na krzyżak). Delikatnie trzeba pierwsze wybić te dwie metalowe tulejki, podważyć zatrzaski i jest już twój. Dalej wacik i spyrytus...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podpinam się do tematu.. Tyle że u mnie było tak.

Dojechałem dzisiaj do pracy. Wyłączyłem stacyjkę i silnik jak by przez sekundę nie chciał zgasnąć, zrobił jeszcze zryw jak bym mu trochę gazu dodał i dopiero stanął.

Po pracy po kilku godzinach stania próbowałem go odpalić i zaczął strasznie szarpać jak by chodził na dwa garki... Dodałem mu gazu, przełączył się na LPG i to samo. Wyłączyłem stacjkę, i przy ponownej próbie odpalenia na benzynie cisza.. pokręcił pokręcił i nic.

Po 15 minutach udało mi się go odpalić ale strasznie nie równo chodził i przy dodaniu gazu łapał chwile zmuły.

Jakoś się uspokoił po rozgrzaniu i dojechałem pod dom. Niby ciepły normalnie pali. Ale nie wiem co będzie jutro.

 

Ktoś ma jakiś pomysł? Kable? Świece? Silnik krokowy?

ps. Dodawanie gazu też nic nie dawało, nawet nie próbował złapać zapłonu.

Dodam że próbowałem go awaryjnie odpalać na gazie ale też kręcił i nic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam podobny problem, tyle że dotyczy silnika 1.8ABS. Mianowicie od 2000 do 2500obr. mniej więcej bardzo słabo idzie, potem jest lepiej, problem jest zarówno na benzynie jak i na gazie (na gazie gorzej). Głównie to czuć na ciepłym silniku. Wymieniłem kopułkę i kable, zmieniony środkowy tłumik - trochę się poprawiło ale niewiele, sprawdzany był zapłon i też nic. Błędów na kompie nie ma. Mechanicy nie mają pomysłu :( ktoś sugerował przestawiony rozrząd, mogłoby to być to?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie to była nowa(uzywana) sonda.

znowu zmieniłem na starą i jest lepiej ale nie to co było na zimnym na nowej. troche wolniej się zbiera

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności