mielke Zgłoś #21 Napisano 9 Marca 2010 to może przepływka przycina (walnięta) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #22 Napisano 9 Marca 2010 i to by dopiero sie tak robiło gdy autko sie nagrzeje?? a vag nic nie widzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #23 Napisano 9 Marca 2010 a czy silniczek krokowy gazu od wolnych obrotów ma coś wspólnego z przyspieszaniem ? To nie jest silniczek krokowy wolnych obrotów. Jest tak jak pisał lebow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #24 Napisano 9 Marca 2010 To nie jest silniczek krokowy wolnych obrotów. Jest tak jak pisał lebow. przepraszam zapomniałem dopisać "to ja się podepne" to moje pytanie dotyczy mojego auta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #25 Napisano 9 Marca 2010 Silniczek krokowy gazu od wolnych obrotów - co to takiego? Z ciekawości pytam bo pierwszy raz słyszę o czymś takim. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #26 Napisano 9 Marca 2010 mam instalację ETAGAS i są tam dwa silniczki i niby jeden jest od wolnych obrotów a drugi o normalnej jazdy i tu pojawia się problem bo jeden mi sie zacina i jak przeżuci z PB na LPG to auto gaśnie jeśli nie przełącze z powrotem na PB i potem jak wskoczy na LPG to jest juz ko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #27 Napisano 9 Marca 2010 i to by dopiero sie tak robiło gdy autko sie nagrzeje?? Dokładnie wtedy na zimnym silniku jest inny kąt zapłonu a sterownik utrzymuje wyższe niskie obroty i wtryskuje więcej paliwa i przydławiania nie ma. A tak jeszcze to na benzynie będzie wina rozjechanych map wtrysku i zapłonu od pracy na LPG, jak i sama jakość polskiego paliwa też ma tu dużo do powiedzenia. Coś za coś albo drogo i bez problemowo albo taniej ale małe wady muszą się też trafić... to moje pytanie dotyczy mojego auta Masz pewnie sekwencję gazu? Jeśli tak to sie nie wypowiem bo nie za bardzo sie na tym znam... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #28 Napisano 9 Marca 2010 Dokładnie wtedy na zimnym silniku jest inny kąt zapłonu a sterownik utrzymuje wyższe niskie obroty i wtryskuje więcej paliwa i przydławiania nie ma.A tak jeszcze to na benzynie będzie wina rozjechanych map wtrysku i zapłonu od pracy na LPG, jak i sama jakość polskiego paliwa też ma tu dużo do powiedzenia. Coś za coś albo drogo i bez problemowo albo taniej ale małe wady muszą się też trafić... czyli co dokładnie muszę sprawdzić?? ---------- Post added at 18:44 ---------- Previous post was at 18:44 ---------- a lpg mam sekwencje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #29 Napisano 9 Marca 2010 Masz pewnie sekwencję gazu? Jeśli tak to sie nie wypowiem bo nie za bardzo sie na tym znam... n nie mam sekwencji mam taka instalację http://www.swistak.pl/a3842770,LPG-Wtrysk-ETAGAS-Przelacznik-zasilania.html# Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #30 Napisano 9 Marca 2010 (edytowane) nnie mam sekwencji mam taka instalację O dzisys...sorry ale pierwszy raz takie coś widzę , a te wyloty z krokowców to gdzie idą?...dużo ich..emulator osobno..sterownik krokowych osobno...normalnie szok...A sterownik jest programowalni i emulator czy na zworkch-przełacznikach? A może to d ziemnego gazu jest? Jeśli są jakieś filtry to je obadaj a co do reszty to przeczyszczene i regulacja...na parowniku sa jakieś śruby regulacyjne? I po dwa silnika na zaworach...kurcze jak to działa? ---------- Post added at 18:58 ---------- Previous post was at 18:53 ---------- czyli co dokładnie muszę sprawdzić?? a lpg mam sekwencje no to ja odpadam...co najwyżej świece, zapłon i przewody WN.... lub przebicia na cewce lub aparacie... Edytowane 9 Marca 2010 przez lebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #31 Napisano 9 Marca 2010 to jakoś działa auto ma na niej przejechane 270 tkm i ta instalka była juz jak go kupiłem a silniczki sa tylko 2 byłem na regulacji itp i dalej to samo choć muszę przyznać ze po było lepiej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #32 Napisano 9 Marca 2010 świece nowe. lekko ponad miesiąc. Kopułka tez nowa wymieniona przed świecami. cewka niedawno mi padła i kupiłem używkę... przewody WN niedługo bedą miały 2 lata.ale kupione były beru Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coyot Zgłoś #33 Napisano 10 Marca 2010 na lpg i pb weź od kogoś kable i wymień, nie musząbyc nowe, ważne żeby dobre, bedziesz wiedział czy to jest to, jak sie okaże że kable pomoga to kupisz sobie nowe :)bonie spozsób władowac kase jeśli to nie pomoże ja to co wymieniłem i tak juz musiałem wymienić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #34 Napisano 10 Marca 2010 próbowaliśmy z kolegą od sharana przełożyć ale są inne kable. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
P-Bolo1 Zgłoś #35 Napisano 11 Marca 2010 Kable muszą być pewne to najważniejsze. Ja wczoraj wyczyściłem potencjometr przepustnicy i po 20km jest wszystko ok. (ale i tak do wymiany bo jest przetarta ścieżka:( ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #36 Napisano 11 Marca 2010 jak to zrobiles? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
P-Bolo1 Zgłoś #37 Napisano 12 Marca 2010 Ściągasz dolot powietrza, odkręcasz całą przepustnice (4 imbusy), odpinasz wężyki i linke gazu. Potencjometr jest po drugiej stronie ośki od przepustnicy. Odkręcasz go (2 śrubki na krzyżak). Delikatnie trzeba pierwsze wybić te dwie metalowe tulejki, podważyć zatrzaski i jest już twój. Dalej wacik i spyrytus... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mansonik Zgłoś #38 Napisano 12 Marca 2010 Podpinam się do tematu.. Tyle że u mnie było tak. Dojechałem dzisiaj do pracy. Wyłączyłem stacyjkę i silnik jak by przez sekundę nie chciał zgasnąć, zrobił jeszcze zryw jak bym mu trochę gazu dodał i dopiero stanął. Po pracy po kilku godzinach stania próbowałem go odpalić i zaczął strasznie szarpać jak by chodził na dwa garki... Dodałem mu gazu, przełączył się na LPG i to samo. Wyłączyłem stacjkę, i przy ponownej próbie odpalenia na benzynie cisza.. pokręcił pokręcił i nic. Po 15 minutach udało mi się go odpalić ale strasznie nie równo chodził i przy dodaniu gazu łapał chwile zmuły. Jakoś się uspokoił po rozgrzaniu i dojechałem pod dom. Niby ciepły normalnie pali. Ale nie wiem co będzie jutro. Ktoś ma jakiś pomysł? Kable? Świece? Silnik krokowy? ps. Dodawanie gazu też nic nie dawało, nawet nie próbował złapać zapłonu. Dodam że próbowałem go awaryjnie odpalać na gazie ale też kręcił i nic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal_p Zgłoś #39 Napisano 13 Marca 2010 Mam podobny problem, tyle że dotyczy silnika 1.8ABS. Mianowicie od 2000 do 2500obr. mniej więcej bardzo słabo idzie, potem jest lepiej, problem jest zarówno na benzynie jak i na gazie (na gazie gorzej). Głównie to czuć na ciepłym silniku. Wymieniłem kopułkę i kable, zmieniony środkowy tłumik - trochę się poprawiło ale niewiele, sprawdzany był zapłon i też nic. Błędów na kompie nie ma. Mechanicy nie mają pomysłu ktoś sugerował przestawiony rozrząd, mogłoby to być to? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #40 Napisano 13 Marca 2010 u mnie to była nowa(uzywana) sonda. znowu zmieniłem na starą i jest lepiej ale nie to co było na zimnym na nowej. troche wolniej się zbiera Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach