Skocz do zawartości
Bond29

Nagle kontorlka ciśnienia oleju

Rekomendowane odpowiedzi

czy to mu pomoże gdy wleje do niego środek który czyści silnik

Tak - pomoże przyspieszyć jego zgon :D Wlejesz środek czyszczacy, ten "czyściciel - marzyciel" wypłuka ci wszystko, zalejesz nowy olej, pojeździsz i i będzie ci ciekło z każdej uszczelki :cool:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te nasze autka są naprawdę odporne na głupotę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak napisałeś. Ciśnienie sprężania trzeba sprawdzić. Jeśli jakimś cudem będzie w normie to musisz wyczyścić miskę olejową i "smok" Oczywiście do tego nowy olej i filtr. Bez opuszczenia zawieszenia nic nie zrobisz. A jeśli już miska będzie zdjęta to warto sprawdzić panewki na wale korbowym. Na koniec kolego proponuje zmienić mechanika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wsomie jestem ciekaw czy zapali po plukaniu . ale bedzie mial mechanik przynajmiej czysto przy remoncie :) bez zartu na powaznie miska w dol czyszczenie i pilnuj juz oleju stan !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego nie szukam kogoś kto będzie robił sobie jaja ze mnie bo jak byś trafił passka z 99 r 1,6b z gazem kombi za 9300 to myśle że sam byś go kupił bo te autka są po nawet 17tyś na giełdzie i dlatego chcę go doprowadzić do urzydku i dowiedzić się normalnie co i jak a nie takie ciekawy jestem czy zapali po płukaniu , a jak masz ochotę kozakować to lepiej nie pisz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego nie szukam kogoś kto będzie robił sobie jaja ze mnie bo jak byś trafił passka z 99 r 1,6b z gazem kombi za 9300 to myśle że sam byś go kupił bo te autka są po nawet 17tyś na giełdzie i dlatego chcę go doprowadzić do urzydku i dowiedzić się normalnie co i jak a nie takie ciekawy jestem czy zapali po płukaniu , a jak masz ochotę kozakować to lepiej nie pisz

a kto tu kozaczy ?

popatrz pare wpisow wczesniej > nie plucz rozkladaj czysc powodzenia zycze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie szukam kogoś kto będzie robił sobie jaja ze mnie bo jak byś trafił passka z 99 r 1,6b z gazem kombi za 9300 to myśle że sam byś go kupił bo te autka są po nawet 17tyś na giełdzie

Kolego - nit sobie jaj z ciebie nie robi. A jeśli masz trochę samokrytyki - to pomyśl. Nikt normalny nie sprzedałby ci auta za pól ceny, gdyby nie wiedział - ile będzie kosztowac naprawa. Myślałes że kupisz to auto, za 2000 zł je naprawisz i zaoszczędzisz 5000? Cuda to tylko u Świetego Mikołaja kolego :cool:

Nic nie płukaj - jak juz ci pisano wcześniej. Rozbierz - wyczysć - złóż - sprawdź czy działa.... taką sobie obierz kolejność czynności :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w temaci http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=73179 pisałem kto szlifuje wały i bloki. jak silnik stanoł z braku oleju to znaczy że się przytar. to aż cud że po tym fakcie zrobiłeś tyle kilosów. jak najszybciej przestań jeździć tym autem jak masz zamiar robić jakiś remont bo nie będzie co zbierać z silnika. nie raz się zdażyło że korba wyszła "bokiem". dół silnika na pewno do szlifu o ile jeszcze co jest szlifować. podczas zatarcia wytwarza się ogromna temperatura co może spowodować pęknięcie wału. może chwycić panewkę i będzie się obracać w bloku co znów zwiększa koszty. no i jak oleju nie było to coś się z nim musiało stać. pomiar ciśnienia sprężania nie do końca jest wiarygodny ale już jakiś obraz da co się w silniku dzieje. za małe to na pewno pierścienie. za duże to albo pierścienie albo uszczelniacze. tak wogóle to nie wiem czy remont tego silnika ma jakiś sens. po takim motywie to odrazu powinno się silnik robić a nie jeździć jeszcze na uszkodzonym. na pewno by były mniejsze koszty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko się zgadza tyle że dzisiaj jechałem tym autkiem i znów ta kontorla się zapaliła przejechałem może 500 m między czasie 3razy zapiszczała z 6 razy mrógła i zgasała czy to nie dziwne??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wszystko się zgadza tyle że dzisiaj jechałem tym autkiem i znów ta kontorla się zapaliła przejechałem może 500 m między czasie 3razy zapiszczała z 6 razy mrógła i zgasała czy to nie dziwne??

 

bo masz syf w misce ! i musisz wszystko wyczyscic tylko nie wyplukac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taniej to w tym przypadku - kupić drugi i przełożyć. Wtedy się w 3000 zmieścisz na pewno - licząc silnik + robotę :cool:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co do kasy to dałem tyle za niego bo był lekko uszkodzony a silnik chodził elegancko tylko na gazie szwankował ale to już zrobiłem więc nie jest to tak do końca super autko za małą kase bo do tej pory 1100zł dołożyłem ale byłem na to przygowotany aż do momentu tego zatarcia

 

---------- Post added at 21:53 ---------- Previous post was at 21:47 ----------

 

Kolego Danek75 2,5 tyś to ja liczyłem gdybym sam to robił bo silnik ok 1200 goły do tego komplet uszczelek , sprzęgło też niewiem w jakim stanie ale lepiej liczyć niż żeby brakło , olej filtr rozrząd a nie mówie już o tym że gaz też bym chciał podpiąć a mam sekwencje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ja bym ci radził włożyć drugi silnik. Choć jeśli uparty jestes, to stary można rozebrać i zobaczyć - jaki byłby koszt wymiany ewentualnych podzespołów. No i dojdzie założenie LPG na drugi silnik. Więc najpierw trzeba obejrzeć, skalkulować i wtedy zobaczysz - który wariant się bardziej opłaci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja chyba najpierw zobacze do tej miski co się tam dzieje bo niewydaje mi się żeby silnik był juz dowymiany a 2,5tyś niemam na kupce więc spróbuje tą tańsza opcje a płuki co wymienie mu olej z filtrem z zobacze co w nim pływa bo niemam innego wyjścia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rozumiem deficyt kasy. wyciągnij silnik. zdemontuj wał. jak się pogimnastykujesz to nie ruszasz głowicy. szlif + panewki + uszczelki to myślę że 500 - 1000 zł i pilnuj oleju. samo czyszczenie to szkoda roboty i czasu. jak masz syf w misce to mósiał się z czegoś wziąść. będą to starte panewki a czym dłużej jeździłeś tym robiłeś większe straty. proponuję szlif tylko dlatego żeby nie narobić większych szkód a zarazem kosztów. a z tą kontrolką to ja miałem podobnie na padniętym aaz. czasem migała a jak rozebrałem silnik to padłem na kolana i waliłem głową w ścianę że tak go zakatowałem.

 

---------- Post added at 22:57 ---------- Previous post was at 22:53 ----------

 

cholera szkoda że wczesniej nie wpadłem na ten temat. w tym tygodniu mogliśmy się umówić bo cały tydziń jeździłem do Krakowa to choć bym ci zrobił diagnostykę. ten co będzie to nie dam rady ale po 01 marca znów będę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko z tego co wiem to ponoć panewki sie tłuką a u mnie jest wszstko ok oprucz tej kontrolki oleju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ku.... kto ci takich bzdur naopowiadał. może stukać ale nie musi. zatarta panewka skleja się z wałem, zrywa zamki i się obraca razem z wałem. po jakimś czasie masz blok albo korbe do wyp...... bo się wytrze. a cisnienie czasem znika jak sie panewka odkleja. twoja decyzja. twoje pieniądze. ludzie ci się starają pomóc a ty sie uparłeś że jest wszystko ok.

dsc00129qv.th.jpg"]dsc00129qv.th.jpg[/url]

te drobne rysy na zdjęciu to pęknięcia po zatarciu. wał do wypie.......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro tak wszycy twierdzicie w takim razie muszę mechnika znaleść i zawieść tam autko ale mojim zdaniem panewki nic nie mają do kontroki oleju bardziej stawiał bym że coś z pompą oleju nie tak a wsztstko się okaże gdy mi to zrobia i wtedy dam znać co było nie tak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Założyłeś kilka wątków na temat tego silnika. Wszystkie przeczytałem. W jednym z nich piszesz, że zatarłeś silnik. A w tym wątku nie dajesz sobie przetłumaczyć i twierdzisz, że to wina oleju. Nie znasz budowy i zasady smarowania silnika skoro piszesz, że panewki nie mają nic wspólnego z ciśnieniem smarowania. Pisałeś też, że starałeś się odpalić silnik na przysłowiowy "popych". Nie pomyślałeś nawet o tym, że może rozrząd przeskoczyć. Już kiedyś Ci pisałem i jeszcze raz się powtórzę. Wyjmij ten silnik, rozłóż go i sam zobaczysz jaki jest stan jego podzespołów. A mianowicie wał korbowy, panewki tłoki, pierścienie itp. A między czasie rozglądaj się za drugim nawet bez osprzętu, zawsze to taniej wychodzi w kosztach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jednak koledzy mieliście racje może to być wina panewek bo rozmawiałem z kolegą który potwierdził wasze zdanie i przy okazji sprawdził mi kompresje na tłokach i mam po 13-14 bar na tłoku stwierdził że to dobra kompresja jak na 277tyś które zrobił ten silnik . Więc chciałem przeprosić tych których uraziłem swojim nagannym zachowaniem . A teraz mam pytanie czy żeby wytargać wał z korbami wystarczy jak rozbiore silnik od dołu czy trzeba rozłączyć silnik od skrzyni ????Bo mowią otwarcie zasze "serwisowałem" moje auta sam lecz takiej czynności jeszcze nie robiłem i jeżeli ktoś mógłby mi opsiać jak to mniejwięcej wygląda i jakie są tego koszty był bym wdzięczny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności