kenor18 Zgłoś #1 Napisano 16 Lutego 2010 mam passata z jedno punktowym wtryskiem parownik tomasetto sterownik gazu nie wiem jaki chyba bingo bo starte literki sa.ale mam nastepujacy problem na paliwie ładnie pali ma ssanie na gazie brak do póki nie załapie ok 90 stopni nie ma jazdny na gazie i moje pytanie co to moze byc jakis czujnik? sterownik czy jeszcze cos innego(parownik nowy to wykluczam) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #2 Napisano 16 Lutego 2010 Za mała dawka gazu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACA55 Zgłoś #3 Napisano 16 Lutego 2010 Jeżeli jest to nowa instalacja to może być tylko sprawa regulacji. Natomiast przy używanej moze być konieczność wymiany filtra, u mnie po wymianie jest o.k. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #4 Napisano 16 Lutego 2010 Zmieniając reduktor zapewne zmienił się typ czujnika temperatury na reduktorze, który należało by przestawić w programie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenor18 Zgłoś #5 Napisano 16 Lutego 2010 filtr wymieniony hmm a u gazowników zrobia cos z tym czujnikiem programem? jakie sa koszty mniej wiecej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #6 Napisano 16 Lutego 2010 Zmieniają opcję w programie w zależności od zastosowanego typu czujnika.Skontaktuj się z http://forum.vw-passat.pl/member.php?u=37086 umów się i zrobi jako forumowiczowi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenor18 Zgłoś #7 Napisano 27 Lutego 2010 po ustawieniu gazu ciut sie polepszyło nie zdycha silnik ale buja/wariuje ze głowa mała nie mam obrotomierza ale na oko to ok 500obrotów dopiero jak sie zagrzeje to jest lepiej choc tez nie zarówno.kurcze co to moze sie dziac?. wszystko powymieniane gas ustawiony;/ na paliwie chodzi równo /ładnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #8 Napisano 27 Lutego 2010 Moze jest problem z układem chłodzenia gdyż to on odpowiada za podgrzewanie gazu w reduktorze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenor18 Zgłoś #9 Napisano 27 Lutego 2010 termostat wymieniałem ostatnio odpowietrzyłem zalałem swiezym płynem i jest ok to nie to niestety;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #10 Napisano 27 Lutego 2010 Spróbuj może bardziej odkręcić śrubę która odpowiada za przepust gazu do reduktora,zachodzi podejrzenie że za mało go przechodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenor18 Zgłoś #11 Napisano 27 Lutego 2010 a która to sróba? na parowniku mam dwie sruby jedna to wiem ze od wolnych obrotów a druga nie wiem;/ czy jeszcze jakas inna srube? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gringo105 Zgłoś #12 Napisano 11 Marca 2010 A druga reguluje maksymalną dawkę gazu, czyli popuść tą drugą. ---------- Post added at 20:38 ---------- Previous post was at 20:32 ---------- I jeszcze przy okazji sprawdź czy gdzieś ci nie "bierze" lewego powietrza. Na benzynie można nie zauważyć ale na gazie nie da się jeździć jak gdzieś pobiera. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #13 Napisano 12 Marca 2010 Zmieniając reduktor zapewne zmienił się typ czujnika temperatury na reduktorze, który należało by przestawić w programie. Tam nie ma czujnika temperatury. Można go podłączyć, jeśli chce się wykorzystać opcją przełączania na gaz przy iluś tam stopniach, ale nie trzeba. kenor18, sprawdzałeś podstawę pod zespołem wtrysku paliwa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenor18 Zgłoś #14 Napisano 12 Marca 2010 mokro jest ale nie wiem czy tamm ssie lewe powietrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #15 Napisano 12 Marca 2010 mokro jest ale nie wiem czy tamm ssie lewe powietrze To pobujaj wtryskiem na boki pryskając na tą podstawę na około WD40. Jeśli obroty się podniosą to znaczy że tam łapie lewe powietrze. Poza tym tam powinno być sucho. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach