genas2 Zgłoś #1 Napisano 14 Lutego 2010 Witam! Mam duży problem W październiku kupiłem swojego Passata ale do dnia dzisiejszego nie mogę sobie poradzić ze zbiornikiem paliwa i tak: Wlewając paliwo do zbiornika na full nigdy strzałka od paliwa nie podnosi się na koniec podziałki tylko zatrzymuje się na kresce przed końcem(sprawdzałem wskaźnik jest dobry ) próbowałem go odpowietrzyć przy wlewie paliwa ale to nie pomogło.Według moich obserwacji wygląda na to iż maksymalnie do zbiornika mogę wlać 40litrów paliwa a to przecież zbiornik 62 l . Proszę o pomoc może ktoś miał taki problem :628: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #2 Napisano 14 Lutego 2010 Wlewając paliwo do zbiornika na full nigdy strzałka od paliwa nie podnosi się na koniec podziałki tylko zatrzymuje się na kresce przed końcem(sprawdzałem wskaźnik jest dobry ) http://forum.vw-passat.pl/attachment.php?attachmentid=19535&d=1258920451 http://forum.vw-passat.pl/attachment.php?attachmentid=19536&d=1258920462 Może ktoś rozkręcał go licznik , źle założył wskazówkę nie tak drastycznie jak na foto. Sprawdź czy przy wyłączonym zapłonie wskazówka leży równo na pierwszej kresce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genas2 Zgłoś #3 Napisano 15 Lutego 2010 Niestety wskazówka jest ułożona idealnie na początku rezerwy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #4 Napisano 15 Lutego 2010 http://forum.vw-passat.pl/attachment...5&d=1258920451http://forum.vw-passat.pl/attachment...6&d=1258920462 Może ktoś rozkręcał go licznik , źle założył wskazówkę nie tak drastycznie jak na foto. Sprawdź czy przy wyłączonym zapłonie wskazówka leży równo na pierwszej kresce Niestety wskazówka jest ułożona idealnie na początku rezerwy a próba self-test na VAGu kończy się powędrowaniem wskazówki od początku do samego *końca* skali? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genas2 Zgłoś #5 Napisano 16 Lutego 2010 tak ---------- Post added at 09:05 ---------- Previous post was at 09:03 ---------- a próba self-test na vagu kończy się powędrowaniem wskazówki od początku do samego *końca* skali? tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #6 Napisano 16 Lutego 2010 ciekawy temat - wydzieliłem. genas2, zatankuj do pełna i sprawdź jaką wartość masz we wskazaniach bloków pomiarowych dla licznika. Jest tam wartość podana w litrach. Jeśli wskazówka nie dochodzi do końca skali, to strzelam, że zobaczysz tam wartość w okolicy 40-50 litrów, a nie max, czyli te umowne 62l. Może i czujnik w baku jest dobry (napisałeś, że go sprawdziłeś, ale nie napisałeś jak), ale wszystko wskazuje na to, że jest po prosu "przesunięty" w osi pomiaru o te 20 litrów w dół (najprościej ujmując - może pływak porusza się na krzywym ramieniu). Zapewne w chwili, gdy wskazuje rezerwę masz jeszcze faktycznie około 20 litrów w baku... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genas2 Zgłoś #7 Napisano 16 Lutego 2010 (edytowane) Jeżeli chodzi o sam pływak w zbiorniku to nie sprawdzałem , sprawdzałem tylko sam wskaźnik . Gdzieś na forum wyczytałem coś takiego : "sprawdź drożność tego trzeciego przewodu który idzie ze zbiornika do filtra węglowego (pod filtrem powietrza). Odepnij go od filtra, sprawdź czy nie jest zapchany (dmuchnij ), następnie sprawdź drożność samego filtra węglowego. Na koniec zostaje do sprawdzenia zawór pneumatyczny (przewód który wychodzi z filtra węglowego prowadzi do tego zaworu). Ten zawór służy do regulacji ilości przepalanych oparów paliwa ze zbiornika (otwiera i zamyka odpowietrzenie zbiornika). Do tego zaworu podłączone są 2 przewody podciśnienia, być może jeden spadł lub pękł..." A jeżeli chodzi o pomiary to rozumiem iż chodzi Ci o podłączenie do Vagu ? Edytowane 16 Lutego 2010 przez genas2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HubeRRo Zgłoś #8 Napisano 18 Lutego 2010 Jeżeli chodzi o sam pływak w zbiorniku to nie sprawdzałem http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=796218&postcount=27 Przeczytaj, zerknij, napisz co Ci się udało zrobić!. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #9 Napisano 18 Lutego 2010 A jeżeli chodzi o pomiary to rozumiem iż chodzi Ci o podłączenie do Vagu ? dokładnie tak - odczytaj wartość "numeryczną" z bloków pomiarowych po podłączeniu się do elementu "Instruments" (licznik). Być może licznik wskazuje zupełnie poprawnie! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genas2 Zgłoś #10 Napisano 19 Lutego 2010 Witam! Wczoraj znowu tankowałem, wskazówka dochodziła do rezerwy no i nalałem do pełna to znaczy 31 l bo tyle mi weszło, czyli zbiornik ma 31+8 rezerwy + może z dwa litry bo było minimalnie przed rezerwą czyli łącznie 41 l. Po zatankowaniu komputer pokazał mi że na tej ilości paliwa mogę przejechać 750 km . Rozmawiałem wstępnie z mechanikiem i jeden mi powiedział iż trzeba cały zbiornik ściągnąć i wtedy się zobaczy co jest, natomiast drugi mechanik ( współpracuję z nim od 12 lat ) powiedział,że najpierw trzeba sprawdzić węże gdyż może , któryś od odpowietrznika się zgiął i dlatego zbiornik jest kiepsko odpowietrzony . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ManiekUrs Zgłoś #11 Napisano 15 Kwietnia 2010 Witam mam problem mianowicie gdy wskaźnik paliwa pokazuje mi troche ponad rezerwe to przy ruszaniu wskaźnik opada na sam dół i potem stopniowo rosnie i rezerwa gaśnie...;/ strasznie mnie to wnerwia przy jezdzie w miescia bo co światła to mi rezerwa pipa:P z góry dzieki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genas2 Zgłoś #12 Napisano 22 Kwietnia 2010 (edytowane) Panowie , a jednak się myliłem jeżeli chodzi o wskazówki , ten sam problem mam z grzaniem auta wskazówka pokazuje 80 stopni zamiast 90 ale jak możecie to oceńcie sami na zdjęciu . Myślę iż to jednak będą przestawione wskazówki :dupablada jestem umówiony z elektrykiem i wstępnie koszt wyniesie 80-100 zł ale wole być pewny czy rzeczywiście to jest to. Edytowane 22 Kwietnia 2010 przez genas2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buba Zgłoś #13 Napisano 22 Kwietnia 2010 (edytowane) :ocochodzihej mogl ktos wczesniej z posiadaczy auta zmienic kostke sterujaca i ona sie nie zaadoptowala i odrazu zlapala blad i obnizyla dane ktorych nikt nie naprawil - lub nastawil odpowiednio Vegiem -- powinno na vagu pokazac Edytowane 22 Kwietnia 2010 przez buba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #14 Napisano 23 Kwietnia 2010 genas2, wskaźnik temperatury jest idealnie wyskalowany względem tego, co zobaczysz na klimatroniku w trybie diagnostycznym (ECON + CZERWONY + STRZAŁKA W DÓŁ) - przestawiasz przyciskiem cieplej/zimniej kanały - ustaw 45 (albo 46 - nie pamiętam) kanał i poznasz wartość temperatury, która jest wyświetlana na wskaźniku. Z moich obserwacji wynika, że do czasu, aż na klimatroniku nie pojawi się 50 stopni, wskazówka temperatury w zegarach ani drgnie, a z chwilą osiągnięcia wartości 51, wskazówka zaczyna proporcjonalnie narastać, aż do osiągnięcia 90. Zupełnie inna sprawa, że później już nie zmienia swojego położenia, pomimo że klimatronik wskazuje cokolwiek z przedziału od 80 do 110 stopni... Być może nałożyły się tylko dwie sprawy niesprawny termostat sprawi, że auto będzie jeździło z taką temperaturą w okolicy 75-80 stopni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genas2 Zgłoś #15 Napisano 23 Kwietnia 2010 Marecek, ale na zdjęciu wygląda tak jakby wskazówki schodziły za nisko, czy wskazówka od temp. nie powinna być równo z początkiem podziałki? paliwo też wygląda jakby było połowę kreski za daleko . Dzisiaj sprawdzę to co pisałeś i zobaczymy co wyjdzie . A co sądzisz o wskazówce od paliwa ? jest ok? czy jednak jest przestawiona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genas2 Zgłoś #16 Napisano 25 Kwietnia 2010 Wczoraj chciałem sprawdzić tą temperaturę ale niestety na wyświetlaczu nie pokazują mi się kanały może coś źle robię:doh jak włączam ECON CZERWONY + STRZAŁKA W DÓŁ TO ZA KAŻDYM RAZEM ZMIENIA MI TEMPERATURĘ zamiast pokazać mi kanał tak jak to opisywałeś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #17 Napisano 25 Kwietnia 2010 Wczoraj chciałem sprawdzić tą temperaturę ale niestety na wyświetlaczu nie pokazują mi się kanały może coś źle robię jak włączam ECON CZERWONY + STRZAŁKA W DÓŁ TO ZA KAŻDYM RAZEM ZMIENIA MI TEMPERATURĘ zamiast pokazać mi kanał tak jak to opisywałeś. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=54 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genas2 Zgłoś #18 Napisano 26 Kwietnia 2010 Ok Majcin ,dzisiaj sprawdzę i dam odpowiedź czy dałem radę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p@wel Zgłoś #19 Napisano 26 Kwietnia 2010 Witam, mam następujący problem ze wskaźnikiem paliwa, jak zatankuje auto do pełna to wskazówka wędruje ponad skalę, natomiast rezerwa zapala mi się gdy wskaźnik jest na połowie kreski przed rezerwą. W takiej chwili gdy pali się lampka dystrybutora a wskazówka jest jeszcze tuż przed rezerwą według Vaga mam ok 10 litrów paliwa w zbiorniku. Czy można jakoś wykalibrować ten wskaźnik za pomocą waga? Auto już takie kupiłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #20 Napisano 27 Kwietnia 2010 Witam, mam następujący problem ze wskaźnikiem paliwa, jak zatankuje auto do pełna to wskazówka wędruje ponad skalę, natomiast rezerwa zapala mi się gdy wskaźnik jest na połowie kreski przed rezerwą. W takiej chwili gdy pali się lampka dystrybutora a wskazówka jest jeszcze tuż przed rezerwą według Vaga mam ok 10 litrów paliwa w zbiorniku. Czy można jakoś wykalibrować ten wskaźnik za pomocą waga? Auto już takie kupiłem niebardzo to VAGiem można... poczytaj ten wątek. Prawdopodobnie ktoś coś przy wskazówkach mieszał... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach