Skocz do zawartości
Gość krzysztof

obnizyc passka

Rekomendowane odpowiedzi

Gość krzysztof

mam takie pytanko mam passata 2002 tdi i 18 calowe alu wyglada fajnie i chce go obnzyc jakie elementy sa mi potrzebnenp.(nowe amorki ,sprerzyny??????)i jaki jest tego koszt????????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wystarczą sportowe sprężyny żeby obniżyć zawieszenie lub profesjonalne gwintowane, w skład którego wchodzą amorki ze sprężynami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

springi to wydatek 400-600zł. Usługa - jak masz możliwości - to kwestia dogadania się. Nie wiem jak ceny w GB :P U nas za coś takiego biorą od 100 do 300zł...

 

btw. 18cali + gleba + równe drogi = uśmiech na ustach kierowcy :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

generalna zasada jest to ze nalezy do krotszych sprezyn dobrac odpowiednie amortyzatory, tzn o krotszym skoku. Niektorzy mowia ze 30-35mm mozna obnizac na seryjnym amorze, jednak jego zywotnosc skracana jest baaaaardzo, i samochod na nierwonosciach moze nawet sie beznadziejnei prowadzic i podskakiwac. Sugeruje dobrac zestaw amorów i sprezyn razem. np koni lub blisteiny B8 i do tego krotsze sprezyny. na polskie drogi ludzie mowia ze eibachy sa bardzo dobre, na weiteci tez nie slyszalem narzekan.

pozdrawiam

 

 

marekale ta wymianai za 100 to chyba bez geometrii..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

... plus geometria :P :P :P :P

 

ja mam wylatane już 35 tysi na obniżonym zawiasie i jeszcze jest jako tako ok ;) Straszyli mnie tu, że po założeniu krótszych sprężyn amorki padają w ciągu tygodnia lub dwóch...

 

... że już o kompletnej dewastacji zawieszenia nie wspopinając :P :P :wstyd: U mnie jest OK!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czy ma znaczenie rozmiar kola przy nazwijmy to maxymalnym obnizeniu auta?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jesli pytasz o trwalosc amorów to... tak

jesli o to czy wejdzie dana wielkosc felgi i nie bedzie dobijało to...też tak :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość silverb6

Ja jestem zwolennikiem gwintu.

Miałem swego czasu seryjne amory ze sprężynami Eibacha -40mm.Amory padły po 50.000 km.Wyrzuciłem to tałatajstwo i teraz ubrałem się w gwint Weiteca.Koszt 3.000 zeta,trakcyjnie rewelacja,nie ma bujania ,nic nie dobija,sprężyście ale plomby nie wypadają-prawie jak tramwaj.Koło 18''.W Eibachu na seryjnych amorach bujało jak na kutrze rybackim,było bardziej miękko i ogólnie nie ma co porównywać.Padaka.

 

Lepiej odżałować parę groszy i kupić gwint.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja miałem Eibach -30mm na orginalnych amorach i nie było bujania mocnego,ale jak zmieniłem amory na krótsze to niebo a ziemia.Teraz mam -60 przód i jest bardziej twardo ale nic nie buja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mosak

Krotsze sprezyny to pol srodek...

Abstrachujac troche od tematu. W polo 6n2 na springach -60mm ni dalo sie jezdzic... natomiast po zalozeniu gevwindy Koni bylo idealni autko nadal twarde, lecxz wybierajace jako tako nierownosci, no i ta trakcja...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość TommeK
Ja jestem zwolennikiem gwintu.

Miałem swego czasu seryjne amory ze sprężynami Eibacha -40mm.Amory padły po 50.000 km.Wyrzuciłem to tałatajstwo i teraz ubrałem się w gwint Weiteca.Koszt 3.000 zeta,trakcyjnie rewelacja,nie ma bujania ,nic nie dobija,sprężyście ale plomby nie wypadają-prawie jak tramwaj.Koło 18''.W Eibachu na seryjnych amorach bujało jak na kutrze rybackim,było bardziej miękko i ogólnie nie ma co porównywać.Padaka.

 

Lepiej odżałować parę groszy i kupić gwint.

 

czyli caly zestaw sprezyny i amory tak??

mozesz powiedziec gdzie kupiles bo zastanawiam sie nad obnizeniem i nie wiem co kupic :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość silverb6

Jest to cały zestaw: amor i sprężyna .Są dwa rodzaje:tylko z regulacją wysokości oraz z regulacją wysokości i twardości.

Ja kupiłem we Wrocku 071 3731251, sprawdź też na http://www.weitec.de

 

Dla porównania różnic w bujaniu na samych sprężynach Eibacha mogę powiedzieć ,że gdy miałem je na aucie to 2 razy ''spadła'' mi osłona silnika.Na gwincie nic takiego nie ma miejsca,jedna osłona cały czas.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności