piston Zgłoś #1 Napisano 10 Lutego 2010 problem pojawil sie kilka dni temu. chodzi o to ze gdy wlacze swiatla i dodam lekko gazu to bezpiecznik sie przepala i gasnie jedna lampa. wsadzilem nowa zarowke a nawet juz dwie i bez zmian.wymienilem juz z 10 bezpiecznikow i za kazdym razem to samo.w drugiej lampie h7 swieci juz dwa lata i wszystko ok. co moze powodowac zwarcie? prosze o pomoc koledzy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #2 Napisano 10 Lutego 2010 Wsuwka może słabo siedzi co powoduje podczas zwiększania obrotów drgania,w wyniku czego dochodzi do iskrzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiolkor Zgłoś #3 Napisano 10 Lutego 2010 Przeczyść styki w kostce od lampy mogą być zaśniedziałe końcówki, albo najlepiej je wymień o ile są już tak kiepskie że nic się nie da z nimi zrobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piston Zgłoś #4 Napisano 10 Lutego 2010 kostka wyglada jak nowa,ale przeczyszcze i sprawdze mam nadzieje ze pomoze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #5 Napisano 10 Lutego 2010 Może dognij lekko wsuwki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piston Zgłoś #6 Napisano 10 Lutego 2010 bez zmian. sprawdzilem i wszystko wyglada ok. wchodzi ciasno we wsuwke i nie ma zadnego nalotu, zmienilem bezpiecznik i po 30sek pstryk i zgasla Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiolkor Zgłoś #7 Napisano 10 Lutego 2010 A czy na wolnych obrotach może chodzić 24h i nic się nie stanie? A czy jak najpierw dodasz gazu a dopiero potem włączysz światła to też bezpiecznik szlag trafi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piston Zgłoś #8 Napisano 10 Lutego 2010 odpalilem, wlaczylem swiatla i bylo ok. dodalem gazu kilka razy i nadal swieci, poszedlem sprawdzic pod maske czy nic nie iskrzy i po chwili zgaslo. ---------- Post added at 18:29 ---------- Previous post was at 17:27 ---------- podnosze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krembul Zgłoś #9 Napisano 10 Lutego 2010 Ja miałem kolego podobną kwestię z jednym klaksonem i jednym halogenem. Przy użyciu w czasie jazdy strzelały bezpieczniki. Na postoju nic się nie działo. Problemem była przetarta wiązka biegnąca między rurą od turbosprężarki i intercoolerem. Przy dodawaniu gazu w czasie jazdy rura pęczniała i dociskała przetartą wiązkę do intercoolera i robiło się zwarcie. Może u Ciebie jest podobnie? Po której stronie ta lampa Ci pada? Prześledź wiązkę w poszukiwaniu przetarć. Ja musiałem zdejmować zderzak. U Ciebie pewnie też się nie obejdzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piston Zgłoś #10 Napisano 11 Lutego 2010 lampa od strony pasazera, ale passat jest angielski wiec w pl strona kierowcy.zanim odkrece zderzak popatrze jeszcze na kabelki i moze cos znajde. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krembul Zgłoś #11 Napisano 11 Lutego 2010 lampa od strony pasazera, ale passat jest angielski wiec w pl strona kierowcy No to teoria z rurą i intercoolerem jest prawdopodobna. Te sprzęty chyba są po "normalnej" stronie. :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach