cienio Zgłoś #1 Napisano 7 Lutego 2010 Witam.was .zmieniam silnik 1.6 na 1.8 20v(bez turbo) pytanie czy komp będzie ten sam elektryka ,,pompka paliwa,,piasty kol,,z góry dziękuje za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #2 Napisano 8 Lutego 2010 Zastanów się nad tym...Lepiej już wpakuj 1.8T A komp jest inny.Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaco Zgłoś #3 Napisano 8 Lutego 2010 dokładnie nie ma sensu pchać zwykłego 1.8 , dawaj od razu z turbo , spalanie mniejsze niż zwykłe 1,8;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #4 Napisano 12 Lutego 2010 spalanie mniejsze niż zwykłe 1,8 dobrze ze dodales " " Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matee Zgłoś #5 Napisano 12 Lutego 2010 Spalanie mniejsze, to prawda - i bez ":)" Popieram, nie ma sensu ładować się w 1.8 jeśli w ogóle to rozważać to tylko 1.8T. Poza tym nawet jeśli to masa gratów nie będzie pasowała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #6 Napisano 13 Lutego 2010 Spalanie mniejsze, to prawda - i bez ":)"Popieram, nie ma sensu ładować się w 1.8 jeśli w ogóle to rozważać to tylko 1.8T. Poza tym nawet jeśli to masa gratów nie będzie pasowała. Tragedii niema przy zwykłym 1.8,ja bynajmniej nie narzekam Ale jak już bawić się w przekładkę to raczej jak już wspomniałem "z T" Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matee Zgłoś #7 Napisano 13 Lutego 2010 (edytowane) Masz rację, źle nie jest Przyspieszanie do 100 km/h na w miarę przyzwoitym poziomie (10.9 sekundy) Jeździ się całkiem przyjemnie ale jeżeli potrzebujemy wyprzedzić to trzeba ciągnąć dość wysoko bo dopiero w górnym zakresie obrotów samochód "odjeżdża" Ale turbosprężarka temu silnikowi daje naprawdę wiele, jeździłem również wersją Turbo i jest spora różnica. Zresztą 1.8 T przyspiesza w 9.2 sekundy do 100 km/h, a 2 sekundy przewagi to naprawdę dużo. Na dodatek nie bez powodu silnik 1.8 125 KM po 2001 roku wyleciał z oferty VW na rzecz (moim zdaniem również słabego 2.0) Za to wersja z turbo pozostała i tego silnika reklamować chyba nie trzeba Zresztą niech się użytkownicy takowego wypowiedzą bo my możemy co najwyżej o niedorozwiniętym bracie pisać. Edytowane 13 Lutego 2010 przez Matee Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yunivers Zgłoś #8 Napisano 21 Lipca 2010 chlopaki a jaki jest koszt przekładki silnika?? z 1.6 na 1.8T bo koszt silnika ok.2000zł a jak przekładka??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cienio Zgłoś #9 Napisano 21 Lipca 2010 samemu sobie zrób,,,a najlepiej kupić sobie angola bo za dużo części potrzeba,, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #10 Napisano 21 Lipca 2010 chlopaki a jaki jest koszt przekładki silnika?? z 1.6 na 1.8T bo koszt silnika ok.2000zł a jak przekładka??? sama robota to koszt 500zl a do tego dostrojenie kompa immo kluczyków itp więc cała zabawa wyjdzie ci koło 3000 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yunivers Zgłoś #11 Napisano 21 Lipca 2010 tak myślałem że koło tej kasy,bo miałem sprzedawać swojego passka ale doszedłem do wniosku ze za dużo włożyłem wiec jeśli mam dołożyć i kupić drugiego i znowu dokładać to wole dołożyć 3tys. i wsadzić mu 1.8T i cieszyć się dalej jazda a jak tam z gazem trzeba wymieniać szynę i parownik czy ten od 1.6 będzie dobry??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciej_B Zgłoś #12 Napisano 23 Lipca 2010 a jak tam z gazem trzeba wymieniać szynę i parownik czy ten od 1.6 będzie dobry??? Pewnie wtryski od gazu na większe ( chyba, że ktoś dał z zapasem, ale w to nie wierzę) i reduktor, jeśli Twój nie ogarnia 150 KM. O zrobieniu korekty map gazu nie wspominam bo pewnie o tym wiesz:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość rochowczyk123 Zgłoś #13 Napisano 25 Maja 2014 kupiłem Passata b5fl 2001r który miał przełożony silnik z 1.6 na 1.8 20v z 99r z angola . nie działa obrotomierz , ABS ,esp ,klocki ,ręczny . zegary zostały oryginalne od 1.6 proszę o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
graba Zgłoś #14 Napisano 1 Sierpnia 2014 Witam chce zmienić silnik z 1.6 na 1.8T lub 2.0 i moje pytanie czy jak już to wszystko zrobię to czy trzeba gdzieś to zgłosić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motylek8522 Zgłoś #15 Napisano 1 Sierpnia 2014 jak chcesz to tak, jedziesz na przegląd dodatkowy, czyli zmianę konstrukcyjną pojazdu coś koło 80zł i do tego od razu robią na nowo przegląd. czyli najlepiej jest to robić przy okazji przeglądu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
graba Zgłoś #16 Napisano 1 Sierpnia 2014 a jak jest z wydziałem komunikacji i ubezpieczeniem ? znajomy wspominał ze jak bym miał stłuczkę to mogą nie uznać bo w dowodzie jest 1.6 a pod maska 1.8T a oni to wszystko znajdą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motylek8522 Zgłoś #17 Napisano 1 Sierpnia 2014 hmm no jeżeli sie dopatrzą to wiadomo, ale jeżeli będziesz miał w dowodzie wbite że zmiana silnika to wszystko ok, hmm ubezpieczenie w PL mamy od pojemności i z tego co wiem za 1.6 - 1.8 jest ta sama stawka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
graba Zgłoś #18 Napisano 2 Sierpnia 2014 wielkie dzieki za odpoeiedz, o to mi chodzilo. pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tymas Zgłoś #19 Napisano 2 Sierpnia 2014 Otóż ze jestem jeszcze laikiem na forum i nie mogę założyć własnego tematu podłączenia się pod ten jeżeli autor pozwoli. Kiedyś poruszałem temat swapu na w8 ale był to bardzo głupi pomysł. Jednak teraz mam większy problem. Otóż mam już problem z moim 1.8T i ostatnio wpadła w moje ręce audi 100 c4 z fajnym silniczkiem 2.6 v6. Jednak jej stan zewnętrzny jest na tyle zaniedbany ze inwestowanie w to autko doprowadziło by mnie do bankructwa jednak silnik w tym samochodzie mruczy nieziemsko aż mnie to zdziwiło teraz do was przyjaciele z forum. Czy dużym problemem jest swap tego silnika do Passata? Jak to wygląda z wiaskami itd? Chciałbym dostać kilku konkretnych odpowiedzi. Bardzo dziękuję, pozdrawiam i do usłyszenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aro76 Zgłoś #20 Napisano 3 Sierpnia 2014 Otóż ze jestem jeszcze laikiem na forum i nie mogę założyć własnego tematu podłączenia się pod ten jeżeli autor pozwoli. Kiedyś poruszałem temat swapu na w8 ale był to bardzo głupi pomysł. Jednak teraz mam większy problem. Otóż mam już problem z moim 1.8T i ostatnio wpadła w moje ręce audi 100 c4 z fajnym silniczkiem 2.6 v6. Jednak jej stan zewnętrzny jest na tyle zaniedbany ze inwestowanie w to autko doprowadziło by mnie do bankructwa jednak silnik w tym samochodzie mruczy nieziemsko aż mnie to zdziwiło teraz do was przyjaciele z forum. Czy dużym problemem jest swap tego silnika do Passata? Jak to wygląda z wiaskami itd? Chciałbym dostać kilku konkretnych odpowiedzi. Bardzo dziękuję, pozdrawiam i do usłyszenia pomysł ciekawy tylko bez turba to on ma zaledwie 98 kW (133 KM) przy 5500 obr/min Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach