Tymas
-
Liczba zawartości
9 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Tymas
- Urodziny 18.06.1990
Informacje osobiste
-
Imię
Tymek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Rosko/Poznań
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.8 T 150KM (ANB)
-
Rok produkcji
1997
-
Bardziej mi tak zależy nad stylistyka a z drugiej strony przy takiej pojemności jesteś w stanie coś później pomodzic żeby tej mocy miał trochę więcej tylko tak się zastanawiam czy przekładka na robi dużo problemów ?
-
Otóż ze jestem jeszcze laikiem na forum i nie mogę założyć własnego tematu podłączenia się pod ten jeżeli autor pozwoli. Kiedyś poruszałem temat swapu na w8 ale był to bardzo głupi pomysł. Jednak teraz mam większy problem. Otóż mam już problem z moim 1.8T i ostatnio wpadła w moje ręce audi 100 c4 z fajnym silniczkiem 2.6 v6. Jednak jej stan zewnętrzny jest na tyle zaniedbany ze inwestowanie w to autko doprowadziło by mnie do bankructwa jednak silnik w tym samochodzie mruczy nieziemsko aż mnie to zdziwiło teraz do was przyjaciele z forum. Czy dużym problemem jest swap tego silnika do Passata? Jak to wygląda z wiaskami itd? Chciałbym dostać kilku konkretnych odpowiedzi. Bardzo dziękuję, pozdrawiam i do usłyszenia
-
No właśnie i to jest dla mnie dziwne, że nadal nie działa. Co może być powodem? i ewentualnie jak ten problem rozwiązać?
-
Przykleję się pod temat bo jestem nowym użytkownikiem. Mam taki problem że parę dni temu straciłem pompe klimy(zatarte łożysko i pękł pasek). Czy to jest normalne że od razu nie ma nawiewu? Od razu mam climatronic, podczas uruchomienia climatronica "wyskakuje" błąd na ekranie (wygląda to mniej więcej tak ze wyświetlacz miga przez jakieś 10s) później wygląda niby normalnie ale funkcja dmuchawy nie działa razem z ustawieniem ciepła, jednak przełączenia trybów pracy(nogi, szyba, środek) działa ponieważ słychać jak się przełączają. Wcześniej nawiew chodził bez zarzutu. Nawet po pęknięciu paska nawiew chodził do pierwszego zgaszenia. Proszę o pomoc bo na dworze -12 a ja bez ogrzewania jeżdżę pompa zrobiona będzie dopiero w następnym tygodniu a wyjazdów jest dużo. p.s wspomnę że podłączyłem dzisiaj samochód pod komputer, błędy które były zostały wykasowane, jednak to nie zmieniło mi sytuacji.
-
tuz to nie żart ! tak W8 z przednim napędem wiem jakie są problemy z ruszeniem ale da sie tym bardzo fajnie i przyjemnie jezdzic nad silnikiem od F16 tez sie zastanawiałem lecz zbyt duze spalanie heh a teraz tak serio co z tym w12?
-
Jako że nie mam uprawnieni do założenia nowego tematu. A ten wydaje mi sie jakis ogólnikowy to tu sie rozpisze. A wiec tak planuje zrobić swap silnika z 1.8T na W8 i wiem ze to jest do osiągnięcia, jednak zastanawiam się czy W12 by tam też sie nie zmieścił? bo jednak lepiej troszkę dołożyć a mieć już naprawdę konkret. jeżeli jest mi ktoś wstanie odpowiedzieć czy się zmieści byłbym bardzo wdzięczny. Zaczyna sie sezon zimowy tak wiec czas rozpocząć prace nad moim VW. Pozdrawiam Tymas
-
Cześć słuchajcie dzisiaj kupiłem do Mojego Passka B5 w sedanie 1.8T zawieszenie gwintowane MTS. Mam do was proźbę czy możecie mi jakos spróbować zrobić do tego instrukcję obsługi jak złożyć tylnie i przednie zawieszenie. Mój mechanik jeszcze gwintowanego nie robił, i chce troszke zaczerpnąć informacji Pozdrawiam
-
wracając do mojego autka http://img864.imageshack.us/i/80341501s.jpg/ jak by on wygladał z zardzewiałą machą? kto sie podejmie?
-
Witam! Mam pytanko. otóż postanowilem sobie troszkę pozmieniać w moim passku i chciałbym sobie pomalować maske na inny kolor, jednak cieżko mi dobrać kolor pasujący do koloru mojego autka. Oto one: pozdrawiam Tymas