lebow Zgłoś #21 Napisano 8 Lutego 2010 moje 2E działało na benzynie i odpiętej przepływce. Niemożliwe- - tym bardziej z '92 roku. Coś ktoś pokombinował wcześniej i tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buki Zgłoś #22 Napisano 8 Lutego 2010 dokładnie na zdjeciu przepływki nie ma, i na odpietej nie odpali, PF sprawdzone, no w G60 faktycznie jest tam troche inaczej a PF czy 2E ma digi 2, jak mówią digifant perełka VW:D era przepływomierzy klapkowych juz mineła teraz moda na takie co:D u mnie smiga juz ponad rok zero strzału na gazie i czas reakcji jest zdecydowanie lepszy proste zastosowanie przepływomierza termiczngo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #23 Napisano 8 Lutego 2010 Ty sie buki nie chwal bo już dawno miałeś opisać jak to zrobione jest i jak to inni mają założyć a tu dalej lipa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buki Zgłoś #24 Napisano 8 Lutego 2010 no wiesz nie wytrzymałem i musiałem sie pochwalic:D:D taki żarcik ogólnie budowa tego nie jest niczym trudnym, jak na zdjeciu widać, potrzebujemy nową puszke filtra powietrza np od passata 1.8 ABS, przepływomierz termiczny ja wziełem od audi 1.8. ale pojemnosc nie wazna liczy sie tylko srednica zeby to połaczyć, wtyczke do przepływomierza bo od kwadrata nie pasuje, no i czesc najwazniejsza to płytka ktora zredukuje wszystko pomiędzy mechanicznym a termicznym rozwiazaniem, płytka schowana nie widac jesj ale podłancza sie do niej kabble ze satrego i wychodza kalble do nowego, w termicznej jest tylko drut, a w klapce cała klapa i czyjnik temp, dlatego płytka o wymiarach 5x10 cm i chyba z 10 potencjometrami załatwi wszystko, ale zeby w ogole pomyslec o takiej przeróbce tzreba sprawdzic napiecie jakie macie teraz na przepływomierzu, juz nie pamiatam dokałnie jakie piny ale musi byc blisa 5 V, to jest podstawa całej operacji, termiczna bedzie potrzebowała zasilania dodatkowego 12 V , oge zajrzec dokałdnie w instrukcje jak by ktos chciał, koszt tego wyszło ok 400 zł, no jak u mnie jesce doliczyc koszt blosa ok 250 zł ---------- Post added at 21:54 ---------- Previous post was at 21:51 ---------- no wiesz nie wytrzymałem i musiałem sie pochwalic:D:D taki żarcik ogólnie budowa tego nie jest niczym trudnym, jak na zdjeciu widać, potrzebujemy nową puszke filtra powietrza np od passata 1.8 ABS, przepływomierz termiczny ja wziełem od audi 1.8. ale pojemnosc nie wazna liczy sie tylko srednica zeby to połaczyć, wtyczke do przepływomierza bo od kwadrata nie pasuje, no i czesc najwazniejsza to płytka ktora zredukuje wszystko pomiędzy mechanicznym a termicznym rozwiazaniem, płytka schowana nie widac jesj ale podłancza sie do niej kabble ze satrego i wychodza kalble do nowego, w termicznej jest tylko drut, a w klapce cała klapa i czyjnik temp, dlatego płytka o wymiarach 5x10 cm i chyba z 10 potencjometrami załatwi wszystko, ale zeby w ogole pomyslec o takiej przeróbce tzreba sprawdzic napiecie jakie macie teraz na przepływomierzu, juz nie pamiatam dokałnie jakie piny ale musi byc blisa 5 V, to jest podstawa całej operacji, termiczna bedzie potrzebowała zasilania dodatkowego 12 V , oge zajrzec dokałdnie w instrukcje jak by ktos chciał, koszt tego wyszło ok 400 zł, no jak u mnie jesce doliczyc koszt blosa ok 250 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ManiekGLS Zgłoś #25 Napisano 8 Lutego 2010 Ale jesli chodzi i tamtr foto to znam goscia z forum Golfa i poprostu w DIGI 1 w G60 nie bylo czegos takiegos jak przeplywomierz poniewaz tam jest kompresor i nie dzialalo by z ukladem DIGI 2 na przeplywce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #26 Napisano 8 Lutego 2010 Pytanie zasadnicze - z kąd masz płytke jej schemat itp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ManiekGLS Zgłoś #27 Napisano 9 Lutego 2010 Czyli ta przeplywka dziala na zasadzie COPO-tu w Digi 1 jak dobrze rozumiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buki Zgłoś #28 Napisano 9 Lutego 2010 nie ma tu mowy w ogóle o G60, jak wyżej napisano nie ma tam przepływomierza, w role wchodzi tylko Digifant 2, jak PF czy 2E, Digi zbiera informacje z sondy ile tlenu na wyjsciu i ile zawartosci powietrza na wejsciu, dlatego potrzebny przepływomierz, i stad dobierany odpowiedni skałd mieszanki, a wiadomo że sonda lambda opracuje zakres od 0,68 do 1,28 zawartosci tlenu, i sama dobiera skałd mieszanki ubogiej czy bogatej płytke mam od faceta z forum elektrdy, kontakt mam do niego, jak wyglada i dokałdny opis płytki moge przesłac na PW na boga zapomniałem jak sie robi print scrn, soryyyy to podesłac meila na PW to moge podesłac w formacie pdf, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ManiekGLS Zgłoś #29 Napisano 9 Lutego 2010 Swietnie bo przerobil bym tez w swoim mk2 PF na taka przeplywke bo po ostatnim wystrzale klapke urwało;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buki Zgłoś #30 Napisano 9 Lutego 2010 no ja zdecydowałem sie po takiej samej sytuacji:D i jak pisałem wyzej nie miałem narazie zadnego strzału, nie mam nawet zadnego anty wybuchu, na tej płytce jest potencjometr polegajacy na regulacji czasu reakcji, i mozna z 15 koni sobie dodac, czyli moj PF ma ok teraz 120 KM:D rewelacja:D taniej jets kupić kwadrata i mozna bez przeróbek smigac dalej ale ja swoim pasiem chce jesce polatac i raczej juz mi sie to zwróciło takze jak ktos chce info o tej płytce to na PW. pozdro Buki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #31 Napisano 16 Lutego 2010 Buki a ile ci lpg pali bo że sie zbiera to nie wątpie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach