lofi Zgłoś #1 Napisano 30 Stycznia 2010 Witam serdecznie nie ukrywam ze na koniec roku może ciut wcześniej zamierzam zmienić samochód na Passat B6 okolo rocznika 2006 jedyna opcja jaka wchodzi w grę to tylko zakup w USA jednak z tego co widzę to tylko silniki 2.0 Turbo FSI... czy warto kupic taki silnik... jak można go porównać z obecnie używanym 1.8T ( o ile się w ogóle da) Słyszałem ze jeśli chodzi o LPG to raczej nie ma tego tematu wiec z strony czy te 10 l/100 km to taka jakaś średnia ( tylko nie piszcie ze to zależy od ciężkości buta) Chenie poczytam praktycznych porad.. na temat użytkowania tego samochodu Czy może warto poszukać w TDI (wiem ze będzie bardzo ciężko) Martwi mnie ( może bardzie denerwuje) brak climatronica w wersji na USA wszędzie te manualne pokrętła:( Dzięki za dyskusje na powyższy temat Lofi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal.Enter Zgłoś #2 Napisano 30 Stycznia 2010 Nie odrzucaj wozu ze względu na climatic. Mam i nawet spoko działa. Nie jest to climatronic, ale nie jest tez beznadziejnie. Bardziej bym się zastanawiał czy nie będzie ci przeszkadzał tiptronic zamiast DSG. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rojasek Zgłoś #3 Napisano 30 Stycznia 2010 Bardziej bym się zastanawiał czy nie będzie ci przeszkadzał tiptronic zamiast DSG. Nie zauważysz nawet a jak chcesz mieć w głowie DSG to nalepka na lewarek i po sprawie. Tip nie jest taki zły , nie przesadzajmy! jedyna opcja jaka wchodzi w grę to tylko zakup w USA Chodzi o budżet czy inny aspekt? W PL można już dorwać ładne Passaty może nie z 2.0TFSI no ale z 2.0TDI 170KM zawirusujesz i będzie chodził lepiej od TFSI a spalanie mniejsze. 2.0TFSI zależy jak jeździsz. W GD ciężko będzie zejść poniżej 10L /100km w mieście na trasie powinien wziąć (PRZY NORMALNEJ JEŹDZIE ! ) koło 8/9L więc nie jest tak źle. Jednak jeżeli ktoś ma żwawszy styl jazdy (1.8T B5FL jeździłem w mieście brał spokojnie 15L przy ciężkiej nodze) dlatego 200konny 2.0 ... 20 L nie Twoje :D pozdrawiam i nie zrażaj się do CLIMATICU i do TIPA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shifty Zgłoś #4 Napisano 30 Stycznia 2010 w wersji na USA wszędzie te manualne pokrętła dlaczego manualne pokrętła ??? kwestia estetyki ??? climatic TO NIE JEST MANUALNA KLIMA ! nie widzę różnicy poza dwustrefowością i gadżecikami w postaci wyświetlaczy i pokręteł (te w climatiku wygłądają troszkę oldschoolowo . Gdzieś tutaj pisali że lepiej się sprawdza w lecie niż klimatronic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lofi Zgłoś #5 Napisano 30 Stycznia 2010 dzieki za pogaduchy.. jednak wyjasnie kilka kwestii mialem na mysli ( przykladowy 1 lepszy) taki oto model http://dallas.craigslist.org/dal/ctd/1576664001.html co prawda lubię mieć jasny środek ale to nie jest konieczny wymóg Czemu auto z USA bo za ta cenę + koszty transportu (bez cła i akcyzy mienie przesiedleńcze) nic nie kupie w Polsce... Wiec jestem skłonny kupić bardziej paliwożernego 2.0 TFSI niż szukać w Polsce TDI (porostu mnie nie stać) Co do climatonica to nie wiedziałem ze takowy jest myślałem ze wsadzają tam cały czas to co mam ja pełnego manuala ( nie upieram się przy typowym climatronicu) Mama nadzieje ze niczego nie pomyliłem a co tiptronica to mam go u siebie aktualnie i nie narzekam całkiem fajni mi się sprawuje.... 0 Co więcej w temacie ??? ---------- Post added at 16:55 ---------- Previous post was at 16:46 ---------- a i co do silników to widzę że są TFSI 150 i 200 KM .. ale na USA raczej te większe szły 200 Kucykow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WolF Zgłoś #6 Napisano 30 Stycznia 2010 a i co do silników to widzę że są TFSI 150 i 200 KM .. ale na USA raczej te większe szły 200 Kucykow 150KM nie ma turbo i jest FSI a 200KM ma turbo i jest TFSI lub TSI:) Obecnie 2.0 FSI 150KM jest zastąpiony przez 1.8 TSI 160KM Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lofi Zgłoś #7 Napisano 30 Stycznia 2010 no to już wszystko jasne.... czyli jeśli nie dostane w USA a raczej nie dostane TDI to będzie to silnik 200 KM 2.0T FSI na tiptronicu dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WolF Zgłoś #8 Napisano 30 Stycznia 2010 (edytowane) no to już wszystko jasne.... czyli jeśli nie dostane w USA a raczej nie dostane TDI to będzie to silnik 200 KM 2.0T FSI na tiptronicu dzięki za pomoc Jak nie chcesz 200KM 2.0 TFSI to pozostaje jeszcze 280KM 3.6 V6:) W USA TDI jest dostępne ale nie w Passacie tylko w Golfie,Jettcie,Jettcie SportWagon (EU Golf Variant) i Tuaregu [informacje ze strony VW USA] Pozdrawiam Edytowane 30 Stycznia 2010 przez WolF Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rojasek Zgłoś #9 Napisano 30 Stycznia 2010 czyli jeśli nie dostane w USA a raczej nie dostane TDI to będzie to silnik 200 KM 2.0T FSI na tiptronicu No i fajnie będziesz zadowolony zawirusujesz i będzie zrywał asfalt. Fakt lepszym wyborem byłoby 3.2 260KM nie ma to jak pojemność a nie turbinki... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WolF Zgłoś #10 Napisano 30 Stycznia 2010 Fakt lepszym wyborem byłoby 3.2 260KM nie ma to jak pojemność a nie turbinki... Masz racje jest czym pojechać w obu przypadkach dodatkowo 3.6 może być jeszcze 4x4 3.6 w USA ma moc 280KM ,w Superbie jest 260KM a w R36 i CC 300KM Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hubert87 Zgłoś #11 Napisano 30 Stycznia 2010 Troszkę się wtrącę a usa passacie nie ma dsg? Bo moj szefuncio wyrwał jettę na full wypasie 200kucy i tam ma dsg. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rojasek Zgłoś #12 Napisano 30 Stycznia 2010 3.6 może być jeszcze 4x43.6 w USA ma moc 280KM ,w Superbie jest 260KM a w R36 i CC 300KM Mój błąd oczywiście 3.6L chodziło mi ! Tak na prawdę ten 3.6 nie odstaje dużo do R36 a cena o wiele mniejsza jeżeli chodzi nawet o używki. z ciekawości przeglądałem oferty... http://dallas.craigslist.org/dal/ctd/1577960084.html W cenie Passata , którego kupiłem wyszedłby z opłatami może troszkę drożej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shifty Zgłoś #13 Napisano 30 Stycznia 2010 (edytowane) trochę taki "biały golasek" ten pasio z Texasu ale w USA jakoś nie przywiązują do tego wagi za prawie 10000 co nam da jakies 28000 + jakieś koszta chyba bym nie wziął. Hihi fajne audio ma jakie śmieszne trymerki do tonów, balansu i fadera, chyba manualne LOL Edytowane 30 Stycznia 2010 przez Shifty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lofi Zgłoś #14 Napisano 30 Stycznia 2010 (edytowane) trochę taki "biały golasek" ten pasio z Texasu ale w USA jakoś nie przywiązują do tego wagi za prawie 10000 co nam da jakies 28000 + jakieś koszta chyba bym nie wziął. ale uważasz ze ...co powinno być w takim Passacie ??? któryś cie przekonał http://houston.craigslist.org/ctd/1562035235.html http://houston.craigslist.org/ctd/1537296104.html http://houston.craigslist.org/ctd/1537624533.html bo mnie cenowo bardzo przekonują... Edytowane 30 Stycznia 2010 przez lofi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
felix123 Zgłoś #15 Napisano 30 Stycznia 2010 Warto oj warto.Sam mam takie auto.Co do porównania ,mój były b5 1.8T, a obecny b6 2.0T to jest duża różnica.Brakuje troche klimatronika szczególnie zimą.Tiptronic spoko wolę go od manuala.Przyspieszenie to mała rakieta szczególnie w trybie S.Spalanie mogę porównać do byłej b5 podobnie.Ja mam czarny kolor,ale ten z ogłoszenia biały też wymiata.Widziałem tam radio na 6 płyt z mp3 i co dziwne z rds.Problem to czerwone kierunkowskazy z tyłu,ale od 2 lat nikt się nie przyczepił.Auto ogólnie dynamiczne, komfortowe i względnie ekonomiczne.Polecam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shifty Zgłoś #16 Napisano 30 Stycznia 2010 (edytowane) ale uważasz ze ...co powinno być w takim Passacie ??? nie chodzi mi o to co powinno być.... to sprawa indywidualna, jeden woli full gadżetów (często w ogóle nie wykorzystywanych) a innemu wystarczy kierownica. Auta na USA i w USA produkowane nie grzeszą bogatym wyposażeniem, taki już urok i mentalność amerykanów (nie oszukujmy się ale Passat w Stanach nie jest samochodem z górnej półki ) Ja jestem przeciwnikiem aut z USA, głównie za ich apetyty na paliwo i niekompatybilność części (nie wszystkich oczywiście). Znam osoby które żałują że kupiły amerykanca. Ale to tylko moje zdanie i oczywiście mogę nie mieć racji. Ale na pewno za ok 35-40 tyś PLN kupisz coś podobnego w Polsce (w wersji euro). ============================================================== Co do tych innych brałbym tego grafitowo-zielonego (bardzo ciekawy i niespotykany kolorek) Edytowane 30 Stycznia 2010 przez Shifty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lofi Zgłoś #17 Napisano 30 Stycznia 2010 (edytowane) nie chodzi mi o to co powinno być.... to sprawa indywidualna, jeden woli full gadżetów (często w ogóle nie wykorzystywanych) a innemu wystarczy kierownica. Auta na USA i w USA produkowane nie grzeszą bogatym wyposażeniem, taki już urok i mentalność amerykanów (nie oszukujmy się ale Passat w Stanach nie jest samochodem z górnej półki ) Ja jestem przeciwnikiem aut z USA, głównie za ich apetyty na paliwo i niekompatybilność części (nie wszystkich oczywiście). Znam osoby które żałują że kupiły amerykanca. Ale to tylko moje zdanie i oczywiście mogę nie mieć racji. Ale na pewno za ok 35-40 tyś PLN kupisz coś podobnego w Polsce (w wersji euro). zgodzę się... ale ja mam samochód w wersji USA i nie ma problemu z częściami czy sugerujesz ze te części różnią się dużo od tych "niemieckich" ?? czy masz na myśli inne... marki samochodów "amerykańskich"... Co do ceny... mam zamiar wydać nie więcej niż 30 000 zł i wiem ze jestem w stanie kupić za tyle samochód z 2006 jak się uda to młodszy... nie pytajcie o szczegóły ... wszystko jest legalne i samochód nie pochodzi z copartu ( znawcy wiedza co to jest) A co do wyposażenia... dla mnie ten samochód już byłby wielkim marzeniem .. to tyle... dziękuję za każdy głos Zapomniałem dopisać że...właśnie wersje amerykańskie najbardziej mi się podobają wizualnie..a wyposażenie.. właśnie czy wszystko jest niezbędne ?? Edytowane 30 Stycznia 2010 przez lofi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WolF Zgłoś #18 Napisano 30 Stycznia 2010 Sprawdź dokładnie historie konkretnego auta które cie interesuje bo rożnie może być Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lofi Zgłoś #19 Napisano 30 Stycznia 2010 Sprawdź dokładnie historie konkretnego auta które cie interesuje bo rożnie może być to nie moje pierwsze Auto z USA... dziękuję za dobre rady ... to się ceni... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamq Zgłoś #20 Napisano 30 Stycznia 2010 Dodatkowo nie zaszkodzi utworzenie wątku na "bezwypadkowe.net" n/t danego auta, podając w nim numer VIN. Jeśli auto miało jakieś przygody (czytaj: wypadek, podtopienie itp.), to zapewne będą zdjęcia i opis wypadku. W USA jest to dokumentowane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach