1972bogdan Zgłoś #21 Napisano 13 Kwietnia 2013 Witam.Mam w swoim pasku taką pompę i mam podczas jazdy szarpanie,byłem już u paru mechaników i dalej samochód szarpie.Czy w pompie znajdują się jakieś sitka,jeśli tak czy mogą być zabrudzone i z tego powodu pompa nie podaje paliwa ile potrzeba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek171 Zgłoś #22 Napisano 14 Kwietnia 2013 pompa ori czy po przeróbkach? przy przeróbce Governor Mod i max dawce to taki mały skutek uboczny, jeśli filter czysty to do sprawdzenia kąt wtrysku, oraz obserwacja czy pompa nie ciągnie lewego powietrza przewodami paliwowymi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1972bogdan Zgłoś #23 Napisano 14 Kwietnia 2013 Pompa ori filtr wymieniony na nowy,zakupiłem dla pewności jeszcze jeden po wymianie na następny nic się nie zmieniło.Kąt wtrysku jest poprawny brak powietrza w przewodach i brak pomysłu jaka przyczyna poszarpywania.Dodam że rozrząd wymieniony na nowy i ustawiony według znaków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek171 Zgłoś #24 Napisano 15 Kwietnia 2013 poszarpuje przy spokojnym przyśpieszaniu czy cały czas nawet z pełnym butem w podłodze? ja bym spróbował kompresorem dmuchnąć w przewód zasilający przed filtrem, jeśli szarpanie ustanie to może być zalepiony smok w zbiorniku, jeżdzisz na czystym on czy mixie z czymś innym? nie widać aby sprzęgło było zaolejone od simeringu po stronie skrzyni? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1972bogdan Zgłoś #25 Napisano 15 Kwietnia 2013 Szarpanie przestaje tylko jak zdejmę nogę z gazu, nie ma różnicy czy jadę spokojnie czy z butem jest tak samo.Leje czystą ze smokiem wszystko ok czyściłem przewody pompo.Wycieków w aucie nie ma nigdzie cały suchutki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek171 Zgłoś #26 Napisano 15 Kwietnia 2013 śruba przelewowa na wyjściu z pompy drożna? potrafi się tam zapchać, jeśli wszystko po kolei sprawne to pozostaje pompa, sprawdzić elektrozawór na głowicy tłokorozdzilacza czy sprężynka cała, można spróbować podnieść delikatnie dawkę, pompa raczej do sprawdzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1972bogdan Zgłoś #27 Napisano 17 Kwietnia 2013 Wszystko sprawdzone i jest sprawne,czy winą można obarczyć któryś z wtrysków Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek171 Zgłoś #28 Napisano 19 Kwietnia 2013 jeśli kuleje na jałowym i faluje na obrotach po przegazowaniu to tak, jak byś dawał do sprawdzenia wtryskiwacze to sprawdź ciśnienie sprężania przy okazji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1972bogdan Zgłoś #29 Napisano 21 Kwietnia 2013 I po kilku dniach bez skutecznej diagnozy okazało się, że filtry od firmy filtron są nie które wadliwe.Wymiana nowych dwóch filtrów z tej firmy były uszkodzone,pomogła wymiana na firmę bosch i samochód nie do poznania bez żadnego poszarpywania.Dzięki wszystkim za rady. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wid25 Zgłoś #30 Napisano 10 Stycznia 2016 Witam Mam problem z wyciekiem ropy w swojej pompie wtryskowej ,wyciek jest w zaznaczonym miejscu na zdjęciu,w miejscu łączenia dwóch elementów pompy .Moje pytanie do was koledzy czy można to uszczelnić we własnym zakresie czy tylko pompiarz? Dodam iż samochód odpal i pracuje normalni jedynie przez krótką chwile wykazuje delikatny objaw zapowietrzenia w postaci białego dymku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek171 Zgłoś #31 Napisano 12 Stycznia 2016 można uszczelnić we własnym zakresie, oczywiście przy odpowiedniej wiedzy i zdolnościach manualnych, biały dym nie oznacza zapowietrzania prędzej kąt wtrysku, w tym silniku ustawiany na czujnik zegarowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wid25 Zgłoś #32 Napisano 13 Stycznia 2016 Dzięki kolego za odzew.Trochę poszperałem w miedzy czasie w sieci i znalazłem co i jak przy czym raczej postaram się usunąć ten wyciek tą bardziej ryzykowna metoda polegającą na odsunięciu tłokorozdzielacza i przełożeniu oring, co do kąta wtrysku nie posiadam czujnika zegarowego wiec wole pompy nie ruszać. Jak tylko zamówię oring i się za to zabiorę dam znać czy pasek przeżył operacje na otwartym sercu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek171 Zgłoś #33 Napisano 14 Stycznia 2016 nigdy nie testowałem tej metody z naciąganiem oringu,zawsze demontuję pompę i na stole wymieniam wszystkie uszczelnienia, jeszcze w tych pompach lubi cieknąć z przyspieszacza wtrysku za pompą, tylko nie kupuj uniwersalnego oringu są do tego dedykowane zestawy boscha zwykły po czasie zrobi się plastikowy i będzie powtórka z rozrywki, jak byś chciał ustawić pompę to pisz na pw mam sprzęt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wid25 Zgłoś #34 Napisano 7 Lutego 2016 Dzięki za wsparcie , za oring się nie zabrałem (wyciek prawie sam ustał) bo w miedzy czasie wywaliła mi nagrzewnica i potop w aucie więc miałem ręce pełne roboty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek171 Zgłoś #35 Napisano 7 Lutego 2016 radzę pomimo małego wycieku to uszczelnić, przewody układu chłodzenia wychodzące z pompy cieczy chłodzącej nie są olejoodporne, zraszane "on" powoli się rozpuszczają Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wid25 Zgłoś #36 Napisano 28 Marca 2016 Wiem kolego ale niestety problemy zdrowotne nie pozwoliły mi się za to zabrać.W tym tygodniu jak zdrowie pozwoli to się za to zbiorę oring już mam.Spróbuje najpierw to zrobić bez wyciągania pompy tylko mam pytanie jak ustawię rozrząd na znakach i zablokuję pompę to czy pompa będzie w początku tłoczenia i czy sprężyny wewnątrz będą najbardziej napięte podczas wysuwania tłoko rozdzielacza tak aby mi sie wszystko nie rozleciało do momentu ujrzenia oringu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wid25 Zgłoś #37 Napisano 30 Marca 2016 Operacja przeprowadzona bez wyciągania pompy,pacjent (pasek) ma się dobrze Jak by ktoś potrzebował nr oringu 2 460 210 012 do kupna w intercarsie za niecałe 6 zeta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StolarzS Zgłoś #38 Napisano 9 Października 2019 Witam! Mam mały problem z pompą w 1,9td ABL w T4 - chyba uszkodzony tłoko-rozdzielacz, pompa na złom. Pompiarz niezbyt chętnie służy pomocną wiedzą, pytałem o pompę z innego 1,9td to każe szukać pompy do T4. Podpowiedzcie czy np. ta bez problemu podejdzie? https://allegro.pl/oferta/pompa-wtryskowa-vw-passat-b3-1-9td-0460494323-7680340455 W mojej nie ma tej gruszki, mam coś jak tu: https://allegro.pl/oferta/pompa-wtryskowa-vw-t4-1-9-td-abl-8512878827 z tym że dwie wtyczki obok siebie, czarna i szara, każda po 2 piny. Mam nr pompy 0 460 494 308. Skoro ta tania podejdzie to nie widzę sensu przepłacać, tylko nie jestem pewien czy bez problemu będzie działać u mnie taka z elektrozaworem na oczku. Ewentualnie czy bawić się przeszczep uszkodzonych części z najtańszej dostępnej, np z tej? https://allegro.pl/oferta/pompa-wtryskowa-bosch-460-494-323-vw-1-9td-f-vat-8502483315 Pomożecie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #39 Napisano 15 Października 2019 Nie powinno mieć znaczenia jaką - aby z 1.9 TD. Co do "gruszki" - to dla wersji z klimatyzacją aby podnieść obroty po jej uruchomieniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach