martinezcb Zgłoś #1 Napisano 28 Stycznia 2010 (edytowane) Witam Niestety moja pompa wtryskowa dogorywa, została przez pompiarza tak zmasakrowana ze już nic z niej nie będzie, muszę jakąś kupić. Nie posiada ktoś z kolegów sprawnej, dobrej pompy z LDA do tego autka? Zastanawiam się na przykład nad tą: http://www.allegro.pl/item887949699_pompa_wtyrskowa_golft_td_028_130_107r_aaz.html ale u mnie nie ma tej rurki idącej od czegoś obok wejścia paliwa i idącej do czegoś w stylu elektrozaworu. Nie ma innego zdjęcia tej pompy, ale na innych aukcjach widzę że elektrozawór odcinający paliwo jest nad tłokorozdzielaczem, a to jest 2 dodatkowy zaworek. Może ktoś powiedzieć do czego to służy i czy tam jest potrzebny jakiś kabelek sterujący tym zaworkiem? Bo nie mam czego tam podłączyć, i nie wiem czy się nada. Edytowane 2 Lutego 2010 przez martinezcb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiekvwb3 Zgłoś #2 Napisano 28 Stycznia 2010 ja mam od 1.6 td SB . z wtryskami cena tanio . sprawna w 100% Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martinezcb Zgłoś #3 Napisano 28 Stycznia 2010 Wtrysków nie chcę, zmieniłem końcówki na nowe bosha zeszłym latem Będzie pasować do 1.9? Możesz jakieś fotki tej pompy podesłać? No i cenę, jak naprawdę pewna sztuka, bo już mi ręce opadają w tym mieście.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciyk Zgłoś #4 Napisano 28 Stycznia 2010 Ten elektrozawór ma chyba jakiś związek z wyprzedzeniem kąta wtrysku i jest załączany po przekroczeniu pewnych obrotów. Nie wiem czy pompa z 1,6 nie ma innego koła od tego w 1,9 no i w 1,6 były pompy 8mm lub 9mm a w 1,9 jest pompa 9mm. Jak się mylę to niech mnie poprawi ktoś mądrzejszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martinezcb Zgłoś #5 Napisano 2 Lutego 2010 (edytowane) Chodzi mi dokładnie o zaznaczony na obrazku elektrozawór - 90% pomp do sprzedania ten zawór ma, i nie wiem czy może zostać niepodłączony. O pompę bez tego ciężko (chyba że eko, ale takiej nie chce za bardzo, albo od zwykłgedo 1.9 D). Proszę o pomoc Edytowane 2 Lutego 2010 przez martinezcb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mcgregor88 Zgłoś #6 Napisano 2 Lutego 2010 brat miał też z tym problem - u niego to nie jest podłączone i da się jeździć. Niestety, nikt nie potrafił nam dokładnie powiedzieć, do czego służy ten zaworek. Ja mam go podłączonego i jest ok - ale u mnie ten silnik siedzi od początku, brat zmieniał z 1.6td po jego awarii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #7 Napisano 2 Lutego 2010 To jest przyspieszacz wtrysku, jeśli nie masz z drugiej strony dźwigni do cięgna do odpalania na zimno, to możesz sobie ten zaworek podpiąć do świec żarowych i powinno to rozwiązać problem. Jeśli masz cięgno to zostaw go niepodłączonego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martinezcb Zgłoś #8 Napisano 2 Lutego 2010 Zmiana konta wtrysku jest z drugiej strony również na linkę. Też podzwoniłem nieco po znajomych i wychodzi na to że jak jest linka to ten zawór nie jest podłączony. Jutro z rana w takim razie przeszczep, mam nadzieje ze wszystko będzie ok. Dziękuję za odpowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mcgregor88 Zgłoś #9 Napisano 2 Lutego 2010 najlepsze jest to, że ja mam podłączony ten zaworek i linkę też Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #10 Napisano 2 Lutego 2010 Bo pewnie masz klimę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mcgregor88 Zgłoś #11 Napisano 3 Lutego 2010 nie, nie mam klimy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martinezcb Zgłoś #12 Napisano 3 Lutego 2010 Przeszczep zakończony pełnym powodzeniem, przynajmniej jak na razie, zaworka nie podłączyłem. Już zapomniałem że to kiedyś tak jeździło Zobaczę jeszcze jak spalanie, ale gorzej niż było to już chyba być nie może Bardzo dziękuję za wszelkie info. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxim Zgłoś #13 Napisano 26 Listopada 2012 Witam Po wymianie gumowej uszczelki pod elementem ograniczajacym cieglo (313) niemoge uruchomic silnika niereaguje na pompe. Odpowietrzona- tryski id zawory diazłaja, rozrzad nie przeskoczył. Dajcie jescze jakie pomysly co moglo sie stac w trakcie wymiany. Daje zdjecie zaznaczylem o ktory element mi chodzi. [email protected] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek171 Zgłoś #14 Napisano 26 Listopada 2012 jeśli kąt wtrysku dobrze ustawiony pompa ciągnie paliwo i na wtryskach nie jest zapowietrzona to może być: 1 źle ustawione cięgno gazu na wieloklinie, 2 mogła spaść sprężynka w pompie która jest powiązana z elementem w którym wymieniałeś oring, 3 za mała dawka paliwa - regulacja na elemencie który rozkręcałeś oraz na długim cięgnie ze sprężynkami pomijam to że śróba od dawki jest wkręcona tak jak była przed demontażem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxim Zgłoś #15 Napisano 27 Listopada 2012 odnosnie 3 - jak prubowalem odpalic trzymajac wcisniety pedal gazu w takiej sytuacji regulacjia sruby nadlugim ciegle taz ma znaczenie? Niestety mi sie wydaje ze spadla sprezynka poniewaz wciagnelo mi ta srubke ktora byla w srodku na ktora zakladalem uszczelke, czy jak spadla ta sprezynka to niema opcji odpalenia? I jeszcze jedno jest mozliwe zdjac gure i zalozyc spowrotem ta sprezynke bez ponownej regulacji czy musi zrobic to fahura i podpiac ponownia na automat? Tamte zdjecia nie sa moje tu wrzucam moje. Dziekuje za pomoc jestem w trudnej sytuacji finansowej i prubuje zrobic to wlasnymi silami i mozliwie nic nie uszkodzic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek171 Zgłoś #16 Napisano 27 Listopada 2012 chodzi głównie o tą sprężynkę z foto nr 3 czy jest na miejscu, http://forum.vw-passat.pl/threads/56466-Jak-zamienic-EKOpompe-na-typ-LDA-przelozenie-gory?highlight=lda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxim Zgłoś #17 Napisano 27 Listopada 2012 wlasnie niewiem czy spadla czy nie. Jasli sie do niej dostane to po ponownym skreceniu bedzie wszystko ok? ---------- Dodano o 11:26 ---------- Poprzednia wiadomość o 11:25 ---------- jakie znaczenie ma tasprezynka. Jasli spadla to co sie dzieje, czy to jest powod dla ktorego niemoge odpalic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek171 Zgłoś #18 Napisano 27 Listopada 2012 jeśli sprężynka spadnie w pompę i będziesz kręcił silnikiem to ją zmieli, opiłki pociągnie na tłokorozdzielacz i pompa będzie się nadawała tylko na dawcę śróbek, spręzynka odpowiada za obroty silnika na ciepłym/zimnym silniku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxim Zgłoś #19 Napisano 27 Listopada 2012 a czy w sytuacji gdzie z jednej strony jest nienapieta i wisi sobie moze byc to powod nieodpalania jak wszystko inne bylo sprawdzone tzn. poodpowietrzane, elektrozawory działaja, swiece grzeja-wyminilem na nowe przed tym incydentem. ---------- Dodano o 13:10 ---------- Poprzednia wiadomość o 13:08 ---------- jutro sie do niej dobiore dopiero, zobacze co moglo sie stac jak niedam rady trzeba bedzie wykrecic cala i do pompiarza badz tez nowa kupic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek171 Zgłoś #20 Napisano 27 Listopada 2012 jeśli wisi na tym cięgnie to powinien zapalić wciskając lekko na gaz, aczkolwiek nie radzę, zeskoczy od drgań, zdjęcie góry lda to około 15 minut roboty, ty nie musisz ściągać całości wystarczy że uchylisz górę i zerkniesz czy sprężynka i dźwignia przyśpieszacza na miejscu. potem tylko regulacja jak zapalisz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach