Skocz do zawartości
martinezcb

Pompa wtryskowa 1.9 TD AAZ

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Niestety moja pompa wtryskowa dogorywa, została przez pompiarza tak zmasakrowana ze już nic z niej nie będzie, muszę jakąś kupić.

Nie posiada ktoś z kolegów sprawnej, dobrej pompy z LDA do tego autka?

 

Zastanawiam się na przykład nad tą:

 

http://www.allegro.pl/item887949699_pompa_wtyrskowa_golft_td_028_130_107r_aaz.html

 

ale u mnie nie ma tej rurki idącej od czegoś obok wejścia paliwa i idącej do czegoś w stylu elektrozaworu. Nie ma innego zdjęcia tej pompy, ale na innych aukcjach widzę że elektrozawór odcinający paliwo jest nad tłokorozdzielaczem, a to jest 2 dodatkowy zaworek. Może ktoś powiedzieć do czego to służy i czy tam jest potrzebny jakiś kabelek sterujący tym zaworkiem? Bo nie mam czego tam podłączyć, i nie wiem czy się nada.

Edytowane przez martinezcb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam od 1.6 td SB . z wtryskami cena tanio . sprawna w 100%

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wtrysków nie chcę, zmieniłem końcówki na nowe bosha zeszłym latem :)

Będzie pasować do 1.9? Możesz jakieś fotki tej pompy podesłać?

No i cenę, jak naprawdę pewna sztuka, bo już mi ręce opadają w tym mieście....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten elektrozawór ma chyba jakiś związek z wyprzedzeniem kąta wtrysku i jest załączany po przekroczeniu pewnych obrotów. Nie wiem czy pompa z 1,6 nie ma innego koła od tego w 1,9 no i w 1,6 były pompy 8mm lub 9mm a w 1,9 jest pompa 9mm. Jak się mylę to niech mnie poprawi ktoś mądrzejszy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi dokładnie o zaznaczony na obrazku elektrozawór - 90% pomp do sprzedania ten zawór ma, i nie wiem czy może zostać niepodłączony.

O pompę bez tego ciężko (chyba że eko, ale takiej nie chce za bardzo, albo od zwykłgedo 1.9 D).

Proszę o pomoc :(

pompa_aaz.jpg

Edytowane przez martinezcb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

brat miał też z tym problem - u niego to nie jest podłączone i da się jeździć. Niestety, nikt nie potrafił nam dokładnie powiedzieć, do czego służy ten zaworek. Ja mam go podłączonego i jest ok - ale u mnie ten silnik siedzi od początku, brat zmieniał z 1.6td po jego awarii

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest przyspieszacz wtrysku, jeśli nie masz z drugiej strony dźwigni do cięgna do odpalania na zimno, to możesz sobie ten zaworek podpiąć do świec żarowych i powinno to rozwiązać problem. Jeśli masz cięgno to zostaw go niepodłączonego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmiana konta wtrysku jest z drugiej strony również na linkę. Też podzwoniłem nieco po znajomych i wychodzi na to że jak jest linka to ten zawór nie jest podłączony. Jutro z rana w takim razie przeszczep, mam nadzieje ze wszystko będzie ok.

Dziękuję za odpowiedzi :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najlepsze jest to, że ja mam podłączony ten zaworek i linkę też:/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo pewnie masz klimę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie, nie mam klimy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeszczep zakończony pełnym powodzeniem, przynajmniej jak na razie, zaworka nie podłączyłem. Już zapomniałem że to kiedyś tak jeździło :)

Zobaczę jeszcze jak spalanie, ale gorzej niż było to już chyba być nie może ;)

Bardzo dziękuję za wszelkie info.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Po wymianie gumowej uszczelki pod elementem ograniczajacym cieglo (313) niemoge uruchomic silnika niereaguje na pompe.

Odpowietrzona- tryski id zawory diazłaja, rozrzad nie przeskoczył. Dajcie jescze jakie pomysly co moglo sie stac w trakcie wymiany. Daje zdjecie zaznaczylem o ktory element mi chodzi.schmat.jpg

[email protected]

zdjecie pompy1.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeśli kąt wtrysku dobrze ustawiony pompa ciągnie paliwo i na wtryskach nie jest zapowietrzona to może być: 1 źle ustawione cięgno gazu na wieloklinie, 2 mogła spaść sprężynka w pompie która jest powiązana z elementem w którym wymieniałeś oring, 3 za mała dawka paliwa - regulacja na elemencie który rozkręcałeś oraz na długim cięgnie ze sprężynkami pomijam to że śróba od dawki jest wkręcona tak jak była przed demontażem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odnosnie 3 - jak prubowalem odpalic trzymajac wcisniety pedal gazu w takiej sytuacji regulacjia sruby nadlugim ciegle taz ma znaczenie?

Niestety mi sie wydaje ze spadla sprezynka poniewaz wciagnelo mi ta srubke ktora byla w srodku na ktora zakladalem uszczelke, czy jak spadla ta sprezynka to niema opcji odpalenia?

I jeszcze jedno jest mozliwe zdjac gure i zalozyc spowrotem ta sprezynke bez ponownej regulacji czy musi zrobic to fahura i podpiac ponownia na automat?

Tamte zdjecia nie sa moje tu wrzucam moje.

Dziekuje za pomoc jestem w trudnej sytuacji finansowej i prubuje zrobic to wlasnymi silami i mozliwie nic nie uszkodzic.

Zdjęcie-0273.jpg

Zdjęcie-0277.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wlasnie niewiem czy spadla czy nie. Jasli sie do niej dostane to po ponownym skreceniu bedzie wszystko ok?

 

---------- Dodano o 11:26 ---------- Poprzednia wiadomość o 11:25 ----------

 

jakie znaczenie ma tasprezynka.

Jasli spadla to co sie dzieje, czy to jest powod dla ktorego niemoge odpalic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeśli sprężynka spadnie w pompę i będziesz kręcił silnikiem to ją zmieli, opiłki pociągnie na tłokorozdzielacz i pompa będzie się nadawała tylko na dawcę śróbek, spręzynka odpowiada za obroty silnika na ciepłym/zimnym silniku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czy w sytuacji gdzie z jednej strony jest nienapieta i wisi sobie moze byc to powod nieodpalania jak wszystko inne bylo sprawdzone tzn. poodpowietrzane, elektrozawory działaja, swiece grzeja-wyminilem na nowe przed tym incydentem.

 

---------- Dodano o 13:10 ---------- Poprzednia wiadomość o 13:08 ----------

 

jutro sie do niej dobiore dopiero, zobacze co moglo sie stac jak niedam rady trzeba bedzie wykrecic cala i do pompiarza badz tez nowa kupic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeśli wisi na tym cięgnie to powinien zapalić wciskając lekko na gaz, aczkolwiek nie radzę, zeskoczy od drgań, zdjęcie góry lda to około 15 minut roboty, ty nie musisz ściągać całości wystarczy że uchylisz górę i zerkniesz czy sprężynka i dźwignia przyśpieszacza na miejscu. potem tylko regulacja jak zapalisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności