lofi Zgłoś #1 Napisano 25 Stycznia 2010 i co teraz.. wielki huk połamana obudowa (osłona) silnika .... spierd.. gwint ( siewca kręci się w kółko) czy to da się naprawić ??? jaka może być przyczyna?? świeczki wymieniłem osobiście w czerwcu.. i 2x sprawdzałem ... czy są dobrze dokręcone *( ale nie za mocno z umiarem) Co mnie jeszcze czeka... przy okazji ew demontażu głowicy co naprawić ..... dodatkowo... jak znam życie jestem jedyny w Polsce tym doświadczeniem ... pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #2 Napisano 25 Stycznia 2010 i połamana obudowa (osłona) silnika .... spierd.. gwint ( siewca kręci się w kółko) czy to da się naprawić ??? świeczki wymieniłem osobiście w czerwcu.. i 2x sprawdzałem ... czy są dobrze dokręcone *( ale nie za mocno z umiarem) jaka może być przyczyna?? No to juz chyba wiesz jaka. sam kręciłeś i na pewno wkręciłeś krzywo świecę lub przekręciłeś gwint i w końcu pusciła. No najtaniej to jest rozwiercic otwór i włożyć tuleję w którą będzie się wkręcać świeca. A tuleję oczywiscie też narzynką naciąć gwint zewnętrzny i ją wkręcić w blok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #3 Napisano 26 Stycznia 2010 lofi pytaj o taką usługę w dobrych warsztatach samochodowych: http://www.allegro.pl/item898967052_naprawa_regeneracja_gwintu_gwintow_gwinty_gwint.html są warsztaty które wykonają naprawe (np. tulejowania) bez ściągania głowicy. koszt do 100 zł. powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
natalia18 Zgłoś #4 Napisano 26 Stycznia 2010 (edytowane) Kolego ten temat był poruszany Zobacz na strone 14 z dnia 10.01.10 jest tam więcej odpowiedzi moja też tam jest Edytowane 26 Stycznia 2010 przez natalia18 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #5 Napisano 26 Stycznia 2010 Zobacz na strone 14 z dnia 10.01.10 jest tam więcej odpowiedzi moja też tam jestNatalio toś poradziła lof'i'emu. Gdzie ma tę stronę otworzyć w Biblii ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lofi Zgłoś #6 Napisano 26 Stycznia 2010 dzięki wszystko się zgadza...http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=70654 ale jednak chyba zdecyduje się na zdjęcie głowicy ... tylko pytanie co można tam jeszcze naprawić za jednym razem??? Przelatane 210 kkm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakafoto Zgłoś #7 Napisano 26 Stycznia 2010 sprawdzic szczelnosc zaworow, sprawdzic uszczelniacze, szklanki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #8 Napisano 26 Stycznia 2010 sprawdzic szczelnosc zaworow, sprawdzic uszczelniacze, szklanki Pierścienie, tłoki, korbowód, turbo... Nie pytaj co można zrobić, bo ci cała kapitalka wyjdzie. Jak rozkręcisz będziesz widział co trzeba zrobić i już. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lofi Zgłoś #9 Napisano 26 Stycznia 2010 Pierścienie, tłoki, korbowód, turbo... Nie pytaj co można zrobić, bo ci cała kapitalka wyjdzie. Jak rozkręcisz będziesz widział co trzeba zrobić i już. pytam bo się nie znam .. a nie chce żeby mnie mechanik czarował ....lubię dyskutować... "udawać" ze się "znam" ale nie robić z siebie debila Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #10 Napisano 26 Stycznia 2010 uszczelniacze przy 210 k już są twarde jak beton, więc warto wymienić, tymbardziej, że koszt jednego to 8zł chyba... przestanie lać olej do odmy. Jedynie koszt usługi wymiany uszczelniaczy może być przyduży (rzędu 1k PLN), bo to przes&ana robota.... A jak już zdejmujesz głowicę, to można przy "okazji" rozrząd zrobić (tzn. zależy kiedy był ostatnio wymieniany... bo i tak go rozpinasz i tak...). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lofi Zgłoś #11 Napisano 26 Stycznia 2010 uszczelniacze przy 210 k już są twarde jak beton, więc warto wymienić, tymbardziej, że koszt jednego to 8zł chyba... przestanie lać olej do odmy. Jedynie koszt usługi wymiany uszczelniaczy może być przyduży (rzędu 1k PLN), bo to przes&ana robota.... A jak już zdejmujesz głowicę, to można przy "okazji" rozrząd zrobić (tzn. zależy kiedy był ostatnio wymieniany... bo i tak go rozpinasz i tak...). jesli mowa o pasku i pompie wody oraz całej reszcie to mam na nim jakieś 8000 km... a i podpowiem ze te 200 000 na ori pasku latał ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #12 Napisano 26 Stycznia 2010 tu cala instrukcja http://www.gedore.com.pl/index.php/do-pobrania/60 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lofi Zgłoś #13 Napisano 27 Stycznia 2010 no tak.. dzięki za pomoc ... ale przy okazji tej awarii jednak postanowiłem ze zdejmujemy głowice zrobimy wszystko tak jak się należy i co się przy okazji da naprawić to ... się zrobi..(decydują finanse) tylko ma takie małe pytanie czy po zdjęciu głowicy i nagwintowaniu trzeba ja planować ??? Jeśli tak to podajcie przykładowe ceny i kogo polecacie w tym wypadku w 3 mieście ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach