Skocz do zawartości
lofi

świeca wystrzelila

Rekomendowane odpowiedzi

i co teraz..

wielki huk połamana obudowa (osłona) silnika .... spierd.. gwint ( siewca kręci się w kółko) czy to da się naprawić ???

 

jaka może być przyczyna??

świeczki wymieniłem osobiście w czerwcu.. i 2x sprawdzałem ... czy są dobrze dokręcone *( ale nie za mocno z umiarem)

 

Co mnie jeszcze czeka...

przy okazji ew demontażu głowicy co naprawić ..... dodatkowo...

jak znam życie jestem jedyny w Polsce tym doświadczeniem ...

pozdrawiam :eek:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
i połamana obudowa (osłona) silnika .... spierd.. gwint ( siewca kręci się w kółko) czy to da się naprawić ???

 

świeczki wymieniłem osobiście w czerwcu.. i 2x sprawdzałem ... czy są dobrze dokręcone *( ale nie za mocno z umiarem)

 

jaka może być przyczyna??

No to juz chyba wiesz jaka. sam kręciłeś i na pewno wkręciłeś krzywo świecę lub przekręciłeś gwint i w końcu pusciła. No najtaniej to jest rozwiercic otwór i włożyć tuleję w którą będzie się wkręcać świeca. A tuleję oczywiscie też narzynką naciąć gwint zewnętrzny i ją wkręcić w blok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lofi pytaj o taką usługę w dobrych warsztatach samochodowych:

 

http://www.allegro.pl/item898967052_naprawa_regeneracja_gwintu_gwintow_gwinty_gwint.html

 

są warsztaty które wykonają naprawe (np. tulejowania) bez ściągania głowicy. koszt do 100 zł.

 

powodzenia :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego ten temat był poruszany :) Zobacz na strone 14 z dnia 10.01.10 jest tam więcej odpowiedzi moja też tam jest

Edytowane przez natalia18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zobacz na strone 14 z dnia 10.01.10 jest tam więcej odpowiedzi moja też tam jest
Natalio toś poradziła lof'i'emu. Gdzie ma tę stronę otworzyć w Biblii ? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki wszystko się zgadza...http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=70654 ale jednak chyba zdecyduje się na zdjęcie głowicy ... tylko pytanie co można tam jeszcze naprawić za jednym razem??? Przelatane 210 kkm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdzic szczelnosc zaworow, sprawdzic uszczelniacze, szklanki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
sprawdzic szczelnosc zaworow, sprawdzic uszczelniacze, szklanki

 

Pierścienie, tłoki, korbowód, turbo...

 

Nie pytaj co można zrobić, bo ci cała kapitalka wyjdzie. Jak rozkręcisz będziesz widział co trzeba zrobić i już.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pierścienie, tłoki, korbowód, turbo...

 

Nie pytaj co można zrobić, bo ci cała kapitalka wyjdzie. Jak rozkręcisz będziesz widział co trzeba zrobić i już.

pytam bo się nie znam .. a nie chce żeby mnie mechanik czarował ....lubię dyskutować... "udawać" ze się "znam" ale nie robić z siebie debila :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

uszczelniacze przy 210 k już są twarde jak beton, więc warto wymienić, tymbardziej, że koszt jednego to 8zł chyba... przestanie lać olej do odmy. Jedynie koszt usługi wymiany uszczelniaczy może być przyduży (rzędu 1k PLN), bo to przes&ana robota....

 

A jak już zdejmujesz głowicę, to można przy "okazji" rozrząd zrobić (tzn. zależy kiedy był ostatnio wymieniany... -> bo i tak go rozpinasz i tak...).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszczelniacze przy 210 k już są twarde jak beton, więc warto wymienić, tymbardziej, że koszt jednego to 8zł chyba... przestanie lać olej do odmy. Jedynie koszt usługi wymiany uszczelniaczy może być przyduży (rzędu 1k PLN), bo to przes&ana robota....

 

A jak już zdejmujesz głowicę, to można przy "okazji" rozrząd zrobić (tzn. zależy kiedy był ostatnio wymieniany... -> bo i tak go rozpinasz i tak...).

jesli mowa o pasku i pompie wody oraz całej reszcie to mam na nim jakieś 8000 km... a i podpowiem ze te 200 000 na ori pasku latał ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no tak.. dzięki za pomoc

 

... ale przy okazji tej awarii jednak postanowiłem ze zdejmujemy głowice zrobimy wszystko tak jak się należy i co się przy okazji da naprawić to ... się zrobi..(decydują finanse)

tylko ma takie małe pytanie czy po zdjęciu głowicy i nagwintowaniu trzeba ja planować ???

 

Jeśli tak to podajcie przykładowe ceny i kogo polecacie w tym wypadku w 3 mieście ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności