chudy_lis Zgłoś #11641 Napisano 23 Marca 2012 zapomnialem to musisz przyjechac z mirku i z marcinu i z luku i przywiezc bimber. hahahaha Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam75pl Zgłoś #11642 Napisano 23 Marca 2012 Panowie, używał ktoś z Was opon Kumho KH15? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacenty02 Zgłoś #11643 Napisano 23 Marca 2012 (edytowane) za wyplosza masz 1 wpier.... a po 2 to masz wpier...czekam z niecierpliwością chudzinko:lol z tego co wiem to jesteś specjalistą(zresztą nie tylko Ty) w upijaniu ludzi a potem w pisaniu po nich, goleniu jaj itp:lol3skype nie odbierasz i nie oddzwaniasz.nie pier...ol nie dzwoniłeśpoczekaj niech no ja sie do polski wybiore i dostane Cie w moje chude lapskakiedy przyjeżdżasz ? Edytowane 23 Marca 2012 przez jacenty02 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radior_passat Zgłoś #11644 Napisano 23 Marca 2012 Adam ja mialem kumho choc inny model bo KU31 - pff jedna caly czas mam hehe Jak dla mnie lepsze gumy niz falkeny bo mialem obie firmy juz na pasku. Cena bardzo dobra. http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Kumho/Solus-KH15.htm Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam75pl Zgłoś #11645 Napisano 23 Marca 2012 Dzięki HTC Sensation XE Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ROMEO80 Zgłoś #11646 Napisano 23 Marca 2012 bimber dobry trunek :alko sponiewierać potrafi, tylko jak jest oczywista sprawa pewny ---------- Dodano o 00:00 ---------- Poprzednia wiadomość o 23:42 ---------- no to co pany chlup pod te wolne :zdrowko ---------- Dodano o 00:03 ---------- Poprzednia wiadomość o 00:00 ---------- chudzinko z tego co wiem to jesteś specjalistą(zresztą nie tylko Ty) w upijaniu ludzi a potem w pisaniu po nich chudy to ciebie takie kawaly sie trzymają:hmm Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
g_b Zgłoś #11647 Napisano 23 Marca 2012 to musisz przyjechac z mirku i z marcinu i z luku i przywiezc bimber teraz Twoja kolej brachu... poskaldaj taka ekipe jak ja i zawitaj w me progi... ile razy ja bede tego sznycla do Ciebie gonil??!! ---------- Dodano o 00:10 ---------- Poprzednia wiadomość o 00:09 ---------- chudy to ciebie takie kawaly sie trzymają podobno z wiekiem rozumu przybywa. ale w kazdej regule sa wyjatki... ---------- Dodano o 00:11 ---------- Poprzednia wiadomość o 00:10 ---------- no to co pany chlup pod te wolne no to bec ---------- Dodano o 00:12 ---------- Poprzednia wiadomość o 00:11 ---------- dobry trunek sponiewierać potrafi, tylko jak jest oczywista sprawa pewny :dobrze Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emigrant Zgłoś #11648 Napisano 23 Marca 2012 płot naprawiasz Łukasz???faktycznie, mozna powiedziec, ze naprawialem, nawet odbudowalem co nieco a oto efekt: Luke ładny płotek dobra robota:dobrze pochwal sie jakie koszta bo mnie to też niestety czeka. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luke Zgłoś #11649 Napisano 23 Marca 2012 Luke ładny płotek dobra robota:dobrze pochwal sie jakie koszta bo mnie to też niestety czeka. Podziękował, należało sie, bo po wiatrach jakie nawiedziły uk stary płot praktycznie sam sie poskladal. Co do kosztów, wszystko zależy od tego jakie masz plany na ogrodzenie i ile potrzeba wszystkiego. Ja kupiłem wszystko od tego kolesia spod birmingham: http://www.ebay.co.uk/itm/8ft-Concrete-Fence-Posts-Steel-Re-Inforced-/250854316040 Wyszło mnie taniej niż bym kupił u siebie. send from htc d s Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arekmalisz Zgłoś #11650 Napisano 23 Marca 2012 Panowie wie ktoś gdzie u nas w paskach jest zaworek jednokierunkowy podciśnienia , lub vacuum pump Mam problem z hamulcami a mianowicie pedał jest twardy jak się go naciśnie parę razy , teraz szukam przyczyny ... Dodam że mam nowe tarcze , zaciski , i klocki a przy wymianie odpowietrzyłem też hamulce ... Każda pomoc mile widziana pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas.g60 Zgłoś #11651 Napisano 23 Marca 2012 chlopaki wybaczcie ze przerwe ta sielanke ale czy te 100konne paski sa tak samo fajne jak te 130?prócz mocy oczysicie?chyba nie sa jakies awaryjne ?bo kupilem wlasnie takiego i nie wiem bo dizla jeszcze nie mialem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bart_ Zgłoś #11652 Napisano 24 Marca 2012 Panowie wie ktoś gdzie u nas w paskach jest zaworek jednokierunkowy podciśnienia , lub vacuum pump Zaworek to nie N75? Tutaj masz rysunek poglądowy gdzie jest pompa vacum: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacenty02 Zgłoś #11653 Napisano 24 Marca 2012 chlopaki wybaczcie ze przerwe ta sielanke ale czy te 100konne paski sa tak samo fajne jak te 130?prócz mocy oczysicie?chyba nie sa jakies awaryjne ?bo kupilem wlasnie takiego i nie wiem bo dizla jeszcze nie mialemLaki to pytanie kieruj do Patryka, on ma takiego i znając go to Ci jakiś elaborat napisze. Reszta z tego co mi wiadomo 130 pomyka.Choć go dopiero kupiłeś już jestem ciekawy efektu końcowego jak go pomodzisz;)pozdro Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kulio Zgłoś #11654 Napisano 24 Marca 2012 chlopaki wybaczcie ze przerwe ta sielanke ale czy te 100konne paski sa tak samo fajne jak te 130?prócz mocy oczysicie?chyba nie sa jakies awaryjne ?bo kupilem wlasnie takiego i nie wiem bo dizla jeszcze nie mialem I brat(Patrick) i ojciec mają AVB w swoich paskach. Silniki tak samo nieawaryjne, jak i AWX'y czy AVF'y. Mocy też wystarczy spokojnie Ostatnio Patryk wrzucał tu foto AVB należącego do taksówkarza tutaj z GB, który na chwilę obecną miał przejechane 830kkm, więc to chyba o czymś świadczy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #11655 Napisano 24 Marca 2012 I brat(Patrick) i ojciec mają AVB w swoich paskach.Silniki tak samo nieawaryjne, jak i AWX'y czy AVF'y. Mocy też wystarczy spokojnie Ostatnio Patryk wrzucał tu foto AVB należącego do taksówkarza tutaj z GB, który na chwilę obecną miał przejechane 830kkm, więc to chyba o czymś świadczy Nic dodać nic ująć. ---------- Dodano o 06:49 ---------- Poprzednia wiadomość o 06:47 ---------- Laki to pytanie kieruj do Patryka, on ma takiego i znając go to Ci jakiś elaborat napisze Brat mnie uprzedził hehe Wkażdym razie silnik są ciężkozniszczalne jak i reszta 1.9 tdi. A i moc można podnieść dość sporo-są na forum auta z mocami ponad 170 KM. Sam miałem nadzieję na ok 160 z IC i turbem z awx, ale niestety skrzynka ukróciła trochę moje zapędy i musi mi wystarczyć 140KM. Ale to i tak niebo, a ziemia w porównaniu do 101KM. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kristofero1 Zgłoś #11656 Napisano 24 Marca 2012 nie ma identycznego, mój jest wyjątkowy Zrobię foty i zobaczysz że identiko :sese ---------- Dodano o 06:54 ---------- Poprzednia wiadomość o 06:50 ---------- zakupi w drodze powrotnej z polski w Holandii bo po co by mu była przyczepka tuningowana :haha Jasne ''trawka z Holandii ... a później szyszki wyrosną ale to już nie dla bobaska :lol3 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #11657 Napisano 24 Marca 2012 chlopaki wybaczcie ze przerwe ta sielanke ale czy te 100konne paski sa tak samo fajne jak te 130?prócz mocy oczysicie?chyba nie sa jakies awaryjne ?bo kupilem wlasnie takiego i nie wiem bo dizla jeszcze nie mialem Najlepszym dowodem na to jak dobre są te auta niech będzie przykład paska z przebiegiem 507 tyś mil na jednym silniku i skrzyni wciąż jeżdżącym, oraz przykład mojego, który przez 5 lat eksploatacji wymusił na mnie tylko wymianę czujnika temperatury, pompy vacuum bo ciekła, kółka alternatora, bo padło standardowo i tulei zawieszenia z tyłu bo mocno go dociążam jadąc do PL-dodam, że tuleje, altek i pompka wystąpiły dopiero rok temu. Podsumowując tak bezawaryjnego auta jeszcze nie miałem, a mam już jakieś 170 tyś mil zrobione-zawieszenie z przodu jeszcze ori tak przy okazji. Oczywiście moim zdaniem konieczny jest jeden warunek, aby cieszyć się tymi autami-kupno zadanego modelu i dbanie samemu o niego. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radior_passat Zgłoś #11658 Napisano 24 Marca 2012 A moj pasek znowu powiedzial dosc Jak wracalem z roboty cos duplo w lewym kole i zaczelo tak walic ze masakra. Zaraz postoj na pierwszym parkingu bo w tej mgle to na drodze to samobojstwo zeby sie zatrzymac. POsprawdzalem ponarywalem i nic sie nie rusza. Wiec powoli jakos dojechalem. Podejrzewam przegub - choc byl wymieniany w tamtym roku w lato. Nie wiem. Przespie sie z 3h i rozbiore grata i sprawdze co i jak Dobrze ze to wyszlo teraz a nie za tydzien podczas jazdy do DE na swieta. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam75pl Zgłoś #11659 Napisano 24 Marca 2012 Pewnie niutków za mało :gwizdze HTC Sensation XE Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #11660 Napisano 24 Marca 2012 Panowie wie ktoś gdzie u nas w paskach jest zaworek jednokierunkowy podciśnienia , lub vacuum pump Mam problem z hamulcami a mianowicie pedał jest twardy jak się go naciśnie parę razy , teraz szukam przyczyny ... Dodam że mam nowe tarcze , zaciski , i klocki a przy wymianie odpowietrzyłem też hamulce ... Każda pomoc mile widziana pozdrawiam Może być winna nieszczelna instalacja podciśnienia, uszkodzone serwo od oleju, który pompa puszcza do układu lub wody zassanej z podszybia, albo co bardziej prawdopodobne króciec pompy się obluzował. Napisałem Ci mały elaborat, ale mi się skasowało jak chciałem wysłać-your submission expired...myślałem, że się wkurzę. Dlatego teraz tylko po krótce napiszę bo nie mam już czasu, ale to wszystko jest już na forum. Pompa jest z tyłu głowicy, idzie od niej przewód z nieszczęsnego króćca przez gródź do serwa. W miejscu wejścia do serwa jest zaworek zwrotny. W miejscu przejścia przez gródź jest guma-ona też lubi być nieszczelna. Króciec można reanimować-okleić go lub opukać młoteczkiem, żeby lepiej trzymał. Ale najlepiej wymienić francę, bo ona potrafi się uszkodzić na kilka sposobów i nie ma co dziadować-ja kupiłem od transportera z literką P nową ori na ebayu za 145 i hula aż miło. Nowa to ponad 300f w serwisie. Jak używkę to tylko Bosch-z literką C i Q-są dużo mniej awaryjne niż LUK. Unikaj z literką A. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach