Skocz do zawartości
pobs

ZAGRANICZNY OFF TOPIC - czyli rozmowy o wszystkim

Rekomendowane odpowiedzi

zapomnialem

to musisz przyjechac z mirku i z marcinu i z luku i przywiezc bimber. hahahaha

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, używał ktoś z Was opon Kumho KH15?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
za wyplosza masz 1 wpier.... a po 2 to masz wpier...
czekam z niecierpliwością chudzinko:lol z tego co wiem to jesteś specjalistą(zresztą nie tylko Ty) w upijaniu ludzi a potem w pisaniu po nich, goleniu jaj itp:lol3
skype nie odbierasz i nie oddzwaniasz.
nie pier...ol nie dzwoniłeś
poczekaj niech no ja sie do polski wybiore i dostane Cie w moje chude lapska
kiedy przyjeżdżasz ? Edytowane przez jacenty02

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Adam ja mialem kumho choc inny model bo KU31 - pff jedna caly czas mam ;) hehe

Jak dla mnie lepsze gumy niz falkeny bo mialem obie firmy juz na pasku. Cena bardzo dobra.

 

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Kumho/Solus-KH15.htm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki

 

HTC Sensation XE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
bimber
dobry trunek :alko sponiewierać potrafi, tylko jak jest oczywista sprawa pewny

 

---------- Dodano o 00:00 ---------- Poprzednia wiadomość o 23:42 ----------

 

no to co pany chlup pod te wolne :zdrowko

 

---------- Dodano o 00:03 ---------- Poprzednia wiadomość o 00:00 ----------

 

chudzinko z tego co wiem to jesteś specjalistą(zresztą nie tylko Ty) w upijaniu ludzi a potem w pisaniu po nich
chudy to ciebie takie kawaly sie trzymają:hmm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to musisz przyjechac z mirku i z marcinu i z luku i przywiezc bimber

teraz Twoja kolej brachu... poskaldaj taka ekipe jak ja i zawitaj w me progi... ile razy ja bede tego sznycla do Ciebie gonil??!!

 

---------- Dodano o 00:10 ---------- Poprzednia wiadomość o 00:09 ----------

 

chudy to ciebie takie kawaly sie trzymają

podobno z wiekiem rozumu przybywa. ale w kazdej regule sa wyjatki...

 

---------- Dodano o 00:11 ---------- Poprzednia wiadomość o 00:10 ----------

 

no to co pany chlup pod te wolne

no to bec

 

---------- Dodano o 00:12 ---------- Poprzednia wiadomość o 00:11 ----------

 

dobry trunek sponiewierać potrafi, tylko jak jest oczywista sprawa pewny

:dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
płot naprawiasz Łukasz???

faktycznie, mozna powiedziec, ze naprawialem, nawet odbudowalem co nieco a oto efekt:

 

Luke ładny płotek dobra robota:dobrze pochwal sie jakie koszta bo mnie to też niestety czeka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Luke ładny płotek dobra robota:dobrze pochwal sie jakie koszta bo mnie to też niestety czeka.

 

Podziękował, należało sie, bo po wiatrach jakie nawiedziły uk stary płot praktycznie sam sie poskladal.

 

Co do kosztów, wszystko zależy od tego jakie masz plany na ogrodzenie i ile potrzeba wszystkiego.

Ja kupiłem wszystko od tego kolesia spod birmingham:

http://www.ebay.co.uk/itm/8ft-Concrete-Fence-Posts-Steel-Re-Inforced-/250854316040

 

Wyszło mnie taniej niż bym kupił u siebie.

send from htc d s

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie wie ktoś gdzie u nas w paskach jest

-> zaworek jednokierunkowy podciśnienia , lub vacuum pump

 

Mam problem z hamulcami a mianowicie pedał jest twardy jak się go naciśnie parę razy , teraz szukam przyczyny ...

 

Dodam że mam nowe tarcze , zaciski , i klocki a przy wymianie odpowietrzyłem też hamulce ...

 

Każda pomoc mile widziana pozdrawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chlopaki wybaczcie ze przerwe ta sielanke ale czy te 100konne paski sa tak samo fajne jak te 130?prócz mocy oczysicie?chyba nie sa jakies awaryjne ?bo kupilem wlasnie takiego i nie wiem bo dizla jeszcze nie mialem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie wie ktoś gdzie u nas w paskach jest

-> zaworek jednokierunkowy podciśnienia , lub vacuum pump

 

Zaworek to nie N75?

 

Tutaj masz rysunek poglądowy gdzie jest pompa vacum:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
chlopaki wybaczcie ze przerwe ta sielanke ale czy te 100konne paski sa tak samo fajne jak te 130?prócz mocy oczysicie?chyba nie sa jakies awaryjne ?bo kupilem wlasnie takiego i nie wiem bo dizla jeszcze nie mialem
Laki to pytanie kieruj do Patryka, on ma takiego i znając go to Ci jakiś elaborat napisze. Reszta z tego co mi wiadomo 130 pomyka.

Choć go dopiero kupiłeś już jestem ciekawy efektu końcowego jak go pomodzisz;)pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
chlopaki wybaczcie ze przerwe ta sielanke ale czy te 100konne paski sa tak samo fajne jak te 130?prócz mocy oczysicie?chyba nie sa jakies awaryjne ?bo kupilem wlasnie takiego i nie wiem bo dizla jeszcze nie mialem

 

I brat(Patrick) i ojciec mają AVB w swoich paskach.

Silniki tak samo nieawaryjne, jak i AWX'y czy AVF'y. Mocy też wystarczy spokojnie :)

Ostatnio Patryk wrzucał tu foto AVB należącego do taksówkarza tutaj z GB, który na chwilę obecną miał przejechane 830kkm, więc to chyba o czymś świadczy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I brat(Patrick) i ojciec mają AVB w swoich paskach.

Silniki tak samo nieawaryjne, jak i AWX'y czy AVF'y. Mocy też wystarczy spokojnie :)

Ostatnio Patryk wrzucał tu foto AVB należącego do taksówkarza tutaj z GB, który na chwilę obecną miał przejechane 830kkm, więc to chyba o czymś świadczy :)

 

Nic dodać nic ująć.

 

---------- Dodano o 06:49 ---------- Poprzednia wiadomość o 06:47 ----------

 

Laki to pytanie kieruj do Patryka, on ma takiego i znając go to Ci jakiś elaborat napisze

Brat mnie uprzedził hehe ;)

Wkażdym razie silnik są ciężkozniszczalne jak i reszta 1.9 tdi. A i moc można podnieść dość sporo-są na forum auta z mocami ponad 170 KM. Sam miałem nadzieję na ok 160 z IC i turbem z awx, ale niestety skrzynka ukróciła trochę moje zapędy i musi mi wystarczyć 140KM. Ale to i tak niebo, a ziemia w porównaniu do 101KM.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie ma identycznego, mój jest wyjątkowy

 

Zrobię foty i zobaczysz że identiko :sese

 

---------- Dodano o 06:54 ---------- Poprzednia wiadomość o 06:50 ----------

 

zakupi w drodze powrotnej z polski w Holandii

bo po co by mu była przyczepka tuningowana :haha

 

Jasne ''trawka z Holandii ... a później szyszki wyrosną ale to już nie dla bobaska :lol3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
chlopaki wybaczcie ze przerwe ta sielanke ale czy te 100konne paski sa tak samo fajne jak te 130?prócz mocy oczysicie?chyba nie sa jakies awaryjne ?bo kupilem wlasnie takiego i nie wiem bo dizla jeszcze nie mialem

Najlepszym dowodem na to jak dobre są te auta niech będzie przykład paska z przebiegiem 507 tyś mil na jednym silniku i skrzyni wciąż jeżdżącym, oraz przykład mojego, który przez 5 lat eksploatacji wymusił na mnie tylko wymianę czujnika temperatury, pompy vacuum bo ciekła, kółka alternatora, bo padło standardowo i tulei zawieszenia z tyłu bo mocno go dociążam jadąc do PL-dodam, że tuleje, altek i pompka wystąpiły dopiero rok temu. Podsumowując tak bezawaryjnego auta jeszcze nie miałem, a mam już jakieś 170 tyś mil zrobione-zawieszenie z przodu jeszcze ori tak przy okazji. Oczywiście moim zdaniem konieczny jest jeden warunek, aby cieszyć się tymi autami-kupno zadanego modelu i dbanie samemu o niego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A moj pasek znowu powiedzial dosc :)

Jak wracalem z roboty cos duplo w lewym kole i zaczelo tak walic ze masakra. Zaraz postoj na pierwszym parkingu bo w tej mgle to na drodze to samobojstwo zeby sie zatrzymac. POsprawdzalem ponarywalem i nic sie nie rusza. Wiec powoli jakos dojechalem.

Podejrzewam przegub - choc byl wymieniany w tamtym roku w lato. Nie wiem. Przespie sie z 3h i rozbiore grata i sprawdze co i jak ;)

Dobrze ze to wyszlo teraz a nie za tydzien podczas jazdy do DE na swieta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie niutków za mało :gwizdze

 

HTC Sensation XE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie wie ktoś gdzie u nas w paskach jest

-> zaworek jednokierunkowy podciśnienia , lub vacuum pump

 

Mam problem z hamulcami a mianowicie pedał jest twardy jak się go naciśnie parę razy , teraz szukam przyczyny ...

 

Dodam że mam nowe tarcze , zaciski , i klocki a przy wymianie odpowietrzyłem też hamulce ...

 

Każda pomoc mile widziana pozdrawiam :)

Może być winna nieszczelna instalacja podciśnienia, uszkodzone serwo od oleju, który pompa puszcza do układu lub wody zassanej z podszybia, albo co bardziej prawdopodobne króciec pompy się obluzował. Napisałem Ci mały elaborat, ale mi się skasowało jak chciałem wysłać-your submission expired...myślałem, że się wkurzę. Dlatego teraz tylko po krótce napiszę bo nie mam już czasu, ale to wszystko jest już na forum.

Pompa jest z tyłu głowicy, idzie od niej przewód z nieszczęsnego króćca przez gródź do serwa. W miejscu wejścia do serwa jest zaworek zwrotny. W miejscu przejścia przez gródź jest guma-ona też lubi być nieszczelna. Króciec można reanimować-okleić go lub opukać młoteczkiem, żeby lepiej trzymał.

Ale najlepiej wymienić francę, bo ona potrafi się uszkodzić na kilka sposobów i nie ma co dziadować-ja kupiłem od transportera z literką P nową ori na ebayu za 145 i hula aż miło.

Nowa to ponad 300f w serwisie. Jak używkę to tylko Bosch-z literką C i Q-są dużo mniej awaryjne niż LUK. Unikaj z literką A.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności