Luke Zgłoś #5561 Napisano 28 Czerwca 2011 czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć, czy da się wyjąć wkład podłokietnika, czy trzeba odkręcać cały podłokietnik? z góry dziękuję za odpowiedź Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #5562 Napisano 28 Czerwca 2011 czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć, czy da się wyjąć wkład podłokietnika, czy trzeba odkręcać cały podłokietnik?z góry dziękuję za odpowiedź może to ci pomoże Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luke Zgłoś #5563 Napisano 28 Czerwca 2011 może to ci pomoże mam ten rysunek ale pytam o część praktyczną Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacenty02 Zgłoś #5564 Napisano 28 Czerwca 2011 na moje się da spróbuj go podwarzyć śrubokrętem, jak nie będzie przykręcony to powinien lekko wyjść. jak będzie przykręcony to pewnie trzeba będzie się wźiąć od dupy strony czyli od popielniczki z tyłu.pokombinuj. nie sądzę żeby trzeba cały podłokietnik demontować Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dna007 Zgłoś #5565 Napisano 28 Czerwca 2011 Wkład podłokietnika nie jest przykręcany, trzyma się na zatrzaskach. Złap go jakoś i pociągnij w górę, powinno wyjść bez problemu, ewentualnie czymś delikatnie podważ. A teraz pytanie, ktoś wie jaki jest druk na zwrot nadpłaconego podatku? Pozdr Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darius87 Zgłoś #5566 Napisano 28 Czerwca 2011 (edytowane) Wkład podłokietnika nie jest przykręcany, trzyma się na zatrzaskach. Złap go jakoś i pociągnij w górę, powinno wyjść bez problemu, ewentualnie czymś delikatnie podważ. A teraz pytanie, ktoś wie jaki jest druk na zwrot nadpłaconego podatku? Pozdr Dwa tygodnie temu wysłałem takie cos (o ile nie pobierałes zadnych benefitów? Bo na to sa dodatkowe druki) Do tego musisz dołączyc orginał P45 albo P60- http://www.google.com/url?sa=t&source=web&cd=1&ved=0CB4QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.hmrc.gov.uk%2Fforms%2Fr38.pdf&ei=6x0KTpDwFIqXhQejvsnwDw&usg=AFQjCNE7ay9eKwGT7_hoCeghLMTUg6R82w Edytowane 28 Czerwca 2011 przez Darius87 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radior_passat Zgłoś #5567 Napisano 28 Czerwca 2011 Elo. To co ilu chetnych na zlocik UK Passats?? Spotykamy sie na miejscu o ktorej?? Ja w sobote prawdopodobnie musze isc do pracy wiec bede leciaj z Londka o 8.00 zeby byc na show&shine na 10. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luke Zgłoś #5568 Napisano 28 Czerwca 2011 dzięki Rafał Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dna007 Zgłoś #5569 Napisano 28 Czerwca 2011 Dałeś rade Luke? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luke Zgłoś #5570 Napisano 28 Czerwca 2011 tak. nie chciało mi się rozkręcać całego podłokietnika, a miałem kabel do zmieniarki podciągnąć i samą zmieniarkę wrzucić w podłokietnik. udało się bez najmniejszych problemów, delikatnie powadziłem małym śróbkiem i praktycznie sam wyskoczył Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamdonc Zgłoś #5571 Napisano 28 Czerwca 2011 no ja jade tylko mowcie o ktorej i gdzie sie spotykamy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radior_passat Zgłoś #5572 Napisano 28 Czerwca 2011 Ja jade na 9,30 rano w niedziele. Najlepiej spotkac sie na miejscu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamdonc Zgłoś #5573 Napisano 28 Czerwca 2011 spoko ale zibi mowil ze w sobote ty po niego jedziesz czyli jednak niedziela tak ?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kristofero1 Zgłoś #5574 Napisano 28 Czerwca 2011 Witam , czy ma ktoś fotę rurki odpowietrzającej głowicę ? proszę o poradę jak to wyjąć bo chyba z niej leci mi olej:/: Z góry dzięki i pozdro Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #5575 Napisano 28 Czerwca 2011 Witam , czy ma ktoś fotę rurki odpowietrzającej głowicę ? proszę o poradę jak to wyjąć bo chyba z niej leci mi olej:/: Z góry dzięki i pozdro Z niej nie może Ci lecieć olej bo tam chłodziwo jest. Z tyłu głowicy pod vacuum pompą wychodzi wężyk mocowany zaciskiem, skręca 90 stopni w prawo, by znów skręcić 90 stopni i łączy się z rurką znów za pomocą zacisku. Rurka dalej biegnie by znów połączyć się z resztą węży układu chłodzącego. Więc wyjęcie jej to zdjęcie opasek zaciskowych i o ile mnie pamięć nie myli to mocowana jest do uchwytu filtra paliwa. Ale jeśli masz tam gdzieś wyciek oleju, to radzę dobrze to przejrzeć i zorientować się gdzie cieknie, zanim wyrwiesz Bogu ducha winną rurkę W okolicy masz inne bardziej prawdopodobne miejsca wycieku oleju, jak np pompa vacuum, z której lubi wyciekac i olej i ropa, niszcząc wszystkie gumowe elementy dokoła(między innymi wężyk odpowietrzający głowicę, będący bezpośrednio pod pompą) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kristofero1 Zgłoś #5576 Napisano 29 Czerwca 2011 (edytowane) Z niej nie może Ci lecieć olej bo tam chłodziwo jest. Z tyłu głowicy pod vacuum pompą wychodzi wężyk mocowany zaciskiem, skręca 90 stopni w prawo, by znów skręcić 90 stopni i łączy się z rurką znów za pomocą zacisku. Rurka dalej biegnie by znów połączyć się z resztą węży układu chłodzącego. Więc wyjęcie jej to zdjęcie opasek zaciskowych i o ile mnie pamięć nie myli to mocowana jest do uchwytu filtra paliwa. Ale jeśli masz tam gdzieś wyciek oleju, to radzę dobrze to przejrzeć i zorientować się gdzie cieknie, zanim wyrwiesz Bogu ducha winną rurkę W okolicy masz inne bardziej prawdopodobne miejsca wycieku oleju, jak np pompa vacuum, z której lubi wyciekac i olej i ropa, niszcząc wszystkie gumowe elementy dokoła(między innymi wężyk odpowietrzający głowicę, będący bezpośrednio pod pompą) Cześć , sprawdzę tak jak napisałeś , dołączam moje foty gdzie widać olej , te śruby są już równo olej wylatuje z pomiędzy miski a tego uchwytu co jest na czole miski olejowej . Twoje sugestie ? Pozdrawiam Edytowane 29 Czerwca 2011 przez kristofero1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #5577 Napisano 29 Czerwca 2011 Teraz widzę, że mokro masz z przodu silnika-a skoro tak to byś musiał sprawdzić skąd ten olej wypływa-czy z nieszczelnej uszczelki miski (mokro będzie tylko w tych okolicach, a wyżej sucho), czy może wyżej, np z pod pokrywy zaworów, lub UPG i ścieka na dół, czy może uszczelniać na wale korbowym puszcza i olej wylatuje spod rozrządu, co też jest możliwe. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialek Zgłoś #5578 Napisano 29 Czerwca 2011 (edytowane) spoko ale zibi mowil ze w sobote ty po niego jedziesz czyli jednak niedziela tak ?? tak niedziela, spotykamy sie na miejscu Edytowane 29 Czerwca 2011 przez bialek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bedford-passat Zgłoś #5579 Napisano 29 Czerwca 2011 Witam wszystkich chciałem sie pochwalic kupiłem sobie spawarke i jesli ktos miał by cos do pospawania to moge pomóc sam jestem bardzo ciekawy jak sie tym spawa musze jeszcze kupic sobie jaką maske wiec jak by ktos widział gdzies cos fajnego niedrogiego to dajcie znac druga sprawa mam do oddania obódowe na suba duża z MDFu wazy z 30 kilo jak by ktos potrzebował na zabudowe głosników lub w całosci to prosze bardzo do zabrania wysyłka ze wzgledu na wage nieopłacalna ---------- Post added at 16:45 ---------- Previous post was at 16:43 ---------- http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=220801966350&ssPageName=STRK:MEWAX:IT Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #5580 Napisano 29 Czerwca 2011 Elektrodą auta trochę ciężko się spawa, lepszy migomat. Nie raz oczy sobie naświetliłem, bo nic przez maskę nie widziałem Mój tata jest spawaczem, więc mu podbierałem spawarkę Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach