shu B3FAN Zgłoś #21 Napisano 20 Stycznia 2010 z dwojga zlego (TDI - LPG) hmmm... wybralbym raczej LPG pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
otick8 Zgłoś #22 Napisano 24 Stycznia 2010 z tym gazem to bywa różnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosmo Zgłoś #23 Napisano 25 Stycznia 2010 tak szczególnie z prostym 8v silnikiem i dobrą instalcją Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #24 Napisano 25 Stycznia 2010 z tym gazem to bywa różnie ...powiedział ten co jeździ klekotem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #25 Napisano 25 Stycznia 2010 A gdzie teksty LPG to zło? Ja mam 4 auto na gazie i nigdy nie kupię diesla(bez obrazy) grunt to dobra instalka i dobry magik od gazu. Zakładaj LPG i śmigaj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxpasek2.5tdi Zgłoś #26 Napisano 25 Stycznia 2010 będzie gaz tylko czekam na podatek.miałem już furkę w gazie,jezdziłem wieloma.miałem dwa tdi.stary 150km i nowszy,mniej awaryjny w a6 2.5 180km.jazda na gazie jest tansza,a w razie czego serwis tani.a tdi jednak wymaga większych nakładów,a ta ropa nie jest taka tania(chyba,że ktoś kupuje nie na stacji). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość eltom Zgłoś #27 Napisano 30 Stycznia 2010 Pewnie sprawa już nieaktualna, ale mimo wszystko napiszę od siebie dla potomnych, że nigdy w życiu nie chciałbym utrzymywać kolejnego diesla. Gdyby nie te pieniądze, które musiałem wpakować w tego swojego, to już bym go w cholerę sprzedał, ale teraz już nikt mi tego nie odda, więc życie... Jedyne słuszne rozwiązanie to zadbana dwulitrówka w benzynie, + ewentualnie podszykować na cacy przed montażem instalki, a później dobra instalka i tylko jeździć. Żadne tam TDI. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaco78 Zgłoś #28 Napisano 2 Lutego 2010 Gdyby nie te pieniądze, które musiałem wpakować w tego swojego, to już bym go w cholerę sprzedał, ale teraz już nikt mi tego nie odda, więc życie... Jedyne słuszne rozwiązanie to zadbana dwulitrówka w benzynie, + ewentualnie podszykować na cacy przed montażem instalki, a później dobra instalka i tylko jeździć. Żadne tam TDI. Może kostrukcja 2.5 TDI była niezbyt udana ale nie powiedziałbym tego o 1.9 TDI więc kolego nie przesadzaj z krytyką. To że trafiłeś jakiś felerny egzamplarz to nie znaczy że wszystkie takie są i "jedynie słuszne rozwiązanie to dwulitrówka w benzynie". Wiele osob chwali silniki TDI bo są wytrzymałe i mają dobre osiągi tylko oczywiście trzeba umieć się z nimi obchodzić. Poza tym nie wszyscy lubią smród gazu w kabinie a jak się nie dba o benzyniaka z LPG to też można umoczyć mnóstwo kasy. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Passat driver Zgłoś #29 Napisano 2 Lutego 2010 JA tam się gazu bałem i będe bał ,nie dość że w bagażniku bomba to jeszcze ingerowanie w oryginalną instalacje auta(więcej kabli,złączek komputerów które mogą zawieść) to jeszcze konstrukcja nie pod to paliwo stworzona:D a chodźby ropa kosztowała więcej niż paliwo to ja lubie dźwięk klekota i moment obrotowy ciągnika:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosmo Zgłoś #30 Napisano 5 Lutego 2010 Jaco78 smród gazu w kabinie? jezdziłem autem z gazem 2 lata i jakoś nic nie czułem... Passat driver bomba w bagazniku? kupe zdjęc z wypadków widziałem...auto całe zniszczone a butla z gazem cała:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach