dred007 Zgłoś #21 Napisano 11 Stycznia 2010 poszukam jak kolega radzi może coś się znajdzie, jak coś to napiszę. ---------- Post added at 16:17 ---------- Previous post was at 08:23 ---------- a czy przyczyna może być np kostka od wtrysku? może trzeba przeczyścić albo coś w tym stylu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #22 Napisano 11 Stycznia 2010 a czy przyczyna może być np kostka od wtrysku? może trzeba przeczyścić albo coś w tym stylu? W sumie może tez być A nową kostke kupisz za niecałe 50 zeta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dred007 Zgłoś #23 Napisano 11 Stycznia 2010 wiec muszę oblukać jak to wygląda tylko trochę pogoda do bani. jak się trochę wypogodzi przystąpię do działania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dred007 Zgłoś #24 Napisano 14 Stycznia 2010 Witam. Jeżeli ktoś śledzil temat to informuję że padła pompka nr 2 teraz muszę znaleźć następną... Może zna ktoś namiar? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalek999 Zgłoś #25 Napisano 9 Czerwca 2010 Cześć, mam takie same objawy jak ty, tzn na rozgrzanym silniku powyżej 70stopni samochód czasami zaczyna chodzic jak by na 3 garach, troche pomaga wyłączenie klimatronik. Objawy są takie ze trzesie samochodem i słychać dziwny klekot, VAG wyrzucił błąd 16686 - Cylinder 2 Misfire Detected P0302 - 35-10 - - - Intermittent Czy w twoim przypadku wymiana pompowtryskwiacza pomogła ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalek999 Zgłoś #26 Napisano 30 Lipca 2010 Witam u mnie problem został rozwiązany: objawy: po rozgrzaniu siilnik na biegu jałowym silnik nie pracował na 2 cylindrze, wystarczyło dodać troche gazu i wszystko wracało do normy. Objawy te występowały tylko po rozgrzaniu do temp. pow 80stopni. Na zimnym silnik chodził ładnie. Przejawiało się to nierówną pracą silnika, i drzeniem całego samochodu. Na początku zostału poprawione styki na pompowtryskiwaczach, ale to nie ppomogło, Następnie zostały wymieniony zestaw uszczelniaczy (oringów) na pompowtryskiwaczach. - USTERKA ZOSTAŁA USUNIĘTA !!! Nowy w serwisie okoo 120-150zł za komplet na jeden pompowtryskiwacz. Na allegro po fakcie znalazłem po 30zł niby też oryginalne BOSCH. KOSZT NAPRAWY : mechanik skasował mnie 800zł - 450zł zestaw uszczelniaczy oraz 350zł wymiana. Wydaje mi sie że to dużo, ale najważniesze że ktos mi to w końcu naprawił, Mechanik powiedział że wiele warsztatów w tym momencie przstąpiło by do wymiany i regeneracji pompowtryskiwacza, co również odniosło by skutek ponieważ przy każdej wymianie pompotryskiwacza powinno się wymienić uszczelniacze. Nie dajcie sie wiec naciągnąć na wymiane pompowtrysków, u mnie wymiana samych uszczelniaczy pomogła. Typowym objawem jest brak niepracujący cuylinder na biegu jałowym po rozgrzaniu silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość zwamnieradek Zgłoś #27 Napisano 30 Lipca 2010 Witam u mnie problem został rozwiązany: objawy: po rozgrzaniu siilnik na biegu jałowym silnik nie pracował na 2 cylindrze, wystarczyło dodać troche gazu i wszystko wracało do normy. Objawy te występowały tylko po rozgrzaniu do temp. pow 80stopni. Na zimnym silnik chodził ładnie. Przejawiało się to nierówną pracą silnika, i drzeniem całego samochodu. Na początku zostału poprawione styki na pompowtryskiwaczach, ale to nie ppomogło, Następnie zostały wymieniony zestaw uszczelniaczy (oringów) na pompowtryskiwaczach. - USTERKA ZOSTAŁA USUNIĘTA !!! Nowy w serwisie okoo 120-150zł za komplet na jeden pompowtryskiwacz. Na allegro po fakcie znalazłem po 30zł niby też oryginalne BOSCH. KOSZT NAPRAWY : mechanik skasował mnie 800zł - 450zł zestaw uszczelniaczy oraz 350zł wymiana. Wydaje mi sie że to dużo, ale najważniesze że ktos mi to w końcu naprawił, Mechanik powiedział że wiele warsztatów w tym momencie przstąpiło by do wymiany i regeneracji pompowtryskiwacza, co również odniosło by skutek ponieważ przy każdej wymianie pompotryskiwacza powinno się wymienić uszczelniacze. Nie dajcie sie wiec naciągnąć na wymiane pompowtrysków, u mnie wymiana samych uszczelniaczy pomogła. Typowym objawem jest brak niepracujący cuylinder na biegu jałowym po rozgrzaniu silnika. Witam, mam podobny problem. Passacik po rozgrzaniu przy przyspieszaniu wpada w wibracje i przy tym konkretnie dymi. Wymieniłem przepływomierz i EGR - nie pomogło, dalej wibruje i kopci. Napisz, pliz, czy jak zaczynał wibrować, to przy tym kopcił? Pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalek999 Zgłoś #28 Napisano 24 Sierpnia 2010 u mnie wogóle nie bylo problemow z wibracjami podczas jazdy, tak naprawde wystarczylo dac minimalnie gazu na postoju aby obrotu wyly wieksze niz 1tys zeby nie bylo oznak usterki. Po wyeliminowaniu tego problemu skonczyl sie rowniez problem z turbina i jej wylaczaniem sie, ale moze dlatego ze zrobilem trase nad morze okolo 1tys km w dwie strony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SeM@PassatB5 Zgłoś #29 Napisano 24 Sierpnia 2010 Witam u mnie problem został rozwiązany: objawy: po rozgrzaniu siilnik na biegu jałowym silnik nie pracował na 2 cylindrze, wystarczyło dodać troche gazu i wszystko wracało do normy. Objawy te występowały tylko po rozgrzaniu do temp. pow 80stopni. Na zimnym silnik chodził ładnie. Przejawiało się to nierówną pracą silnika, i drzeniem całego samochodu. Na początku zostału poprawione styki na pompowtryskiwaczach, ale to nie ppomogło, Następnie zostały wymieniony zestaw uszczelniaczy (oringów) na pompowtryskiwaczach. - USTERKA ZOSTAŁA USUNIĘTA !!! Nowy w serwisie okoo 120-150zł za komplet na jeden pompowtryskiwacz. Na allegro po fakcie znalazłem po 30zł niby też oryginalne BOSCH. KOSZT NAPRAWY : mechanik skasował mnie 800zł - 450zł zestaw uszczelniaczy oraz 350zł wymiana. Wydaje mi sie że to dużo, ale najważniesze że ktos mi to w końcu naprawił, Mechanik powiedział że wiele warsztatów w tym momencie przstąpiło by do wymiany i regeneracji pompowtryskiwacza, co również odniosło by skutek ponieważ przy każdej wymianie pompotryskiwacza powinno się wymienić uszczelniacze. Nie dajcie sie wiec naciągnąć na wymiane pompowtrysków, u mnie wymiana samych uszczelniaczy pomogła. Typowym objawem jest brak niepracujący cuylinder na biegu jałowym po rozgrzaniu silnika. Możesz zapodać linka do tych z allegro po 30zł? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalek999 Zgłoś #30 Napisano 15 Września 2010 http://allegro.pl/vw-uszczelniacze-oringi-na-pompowtryskiwacze-tdi-i1229895012.html Tytuł aukcji na wypadek gdyby link już nie działał i trzeba było znaleść ZESTAW USZCZELNIAJACY POMPOWTRYSKIWACZA VW AUDI SEAT SKODA Numer części VW: 038 198 051 C PRODUKT FABRYCZNIE NOWY ORGINALNY BOSCH !!! ZESTAW USZCZELNIACZY DO POMPOWTRYSKÓW DO KAŻDEGO SILNIKA TDI Z GRUPY - VW / AUDI / SEAT / SKODA ( KOMPLET NA 1 WTRYSKIWACZ ) Volkswagen Transporter T5 2003-2009, silniki 1.9 TDI, 2.5 TDI Volkswagen Touareg 2003-2010, silnik 2.5 TDI, 5.0 TDI Volkswagen Touran 2003-2009, silniki 1.9 TDI, 2.0 TDI Volkswagen Pheaton 2003-2010, silnik 5.0 TDI Volkswagen Sharan/Seat Alhambra/Ford Galaxy 1999-2007, silniki 1.9 TDI, 2.0 TDI Volkswagen Golf IV/Bora/Audi A3/Seat Toledo II/Seat Leon/Skoda Octavia I 1999-2005 , silnik 1.9 TDI Volkswagen Golf V/Golf Plus/Jetta/Passat B6/Audi A3/Seat Toledo III/Skoda Octavia II 2003-2009, silniki 1.9 TDI, 2.0 TDI Volkswagen Caddy 2004-, silniki 1.9 TDI, 2.0 SDI Volkswagen Passat B5/B5 fl/Skoda Superb I/Audi A4 B6/B7, silnik 1.9 TDI Volkswagen Polo/Skoda Fabia/Seat Ibiza 2000- , silniki 1.4 TDI, 1.9 TDI NALEŻY WYMIENIC ZESTAW USZCZELNIEŃ PRZY KAŻDYM WYJECIU I PONOWNYM MONTAŻU POMPOWTRYSKIWACZY !!! TAKI ZESTAW W SERWISIE VW BEZ ZNIŻEK KOSZTUJE 142 zł. NAJCZĘSTRZĄ PRZYCZYNĄ NIEWYMIENIENIA USZCZELNIACZY NA ORGINALNE JEST DOSTAWANIE SIĘ PALIWA DO OLEJU !!!! MOŻESZ MI ZAUFAC 12 LAT DOŚWIADCZENIA W REGENERACJI GLOWIC MASZ PYTANIA PYTAJ tel kom 888-146-539 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dred007 Zgłoś #31 Napisano 29 Grudnia 2010 tak sobie przeglądam teraz ten temat i powiem, że ja wymieniłem 4 wtryski i jest git cieszę się już nimi rok czasu i wskazania mają idealne... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach