Skocz do zawartości
dred007

wibracje na rozgrzanym silniku

Rekomendowane odpowiedzi

poszukam jak kolega radzi może coś się znajdzie, jak coś to napiszę.

 

---------- Post added at 16:17 ---------- Previous post was at 08:23 ----------

 

a czy przyczyna może być np kostka od wtrysku? może trzeba przeczyścić albo coś w tym stylu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czy przyczyna może być np kostka od wtrysku? może trzeba przeczyścić albo coś w tym stylu?

W sumie może tez być :D A nową kostke kupisz za niecałe 50 zeta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiec muszę oblukać jak to wygląda tylko trochę pogoda do bani. jak się trochę wypogodzi przystąpię do działania :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jeżeli ktoś śledzil temat to informuję że padła pompka nr 2 :(

teraz muszę znaleźć następną... Może zna ktoś namiar?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć, mam takie same objawy jak ty, tzn na rozgrzanym silniku powyżej 70stopni samochód czasami zaczyna chodzic jak by na 3 garach, troche pomaga wyłączenie klimatronik. Objawy są takie ze trzesie samochodem i słychać dziwny klekot, VAG wyrzucił błąd

16686 - Cylinder 2 Misfire Detected

P0302 - 35-10 - - - Intermittent

 

 

Czy w twoim przypadku wymiana pompowtryskwiacza pomogła ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Witam u mnie problem został rozwiązany:

 

objawy: po rozgrzaniu siilnik na biegu jałowym silnik nie pracował na 2 cylindrze, wystarczyło dodać troche gazu i wszystko wracało do normy. Objawy te występowały tylko po rozgrzaniu do temp. pow 80stopni. Na zimnym silnik chodził ładnie. Przejawiało się to nierówną pracą silnika, i drzeniem całego samochodu.

 

Na początku zostału poprawione styki na pompowtryskiwaczach, ale to nie ppomogło,

 

Następnie zostały wymieniony zestaw uszczelniaczy (oringów) na pompowtryskiwaczach. - USTERKA ZOSTAŁA USUNIĘTA !!!

 

Nowy w serwisie okoo 120-150zł za komplet na jeden pompowtryskiwacz. Na allegro po fakcie znalazłem po 30zł niby też oryginalne BOSCH.

 

KOSZT NAPRAWY : mechanik skasował mnie 800zł - 450zł zestaw uszczelniaczy oraz 350zł wymiana. Wydaje mi sie że to dużo, ale najważniesze że ktos mi to w końcu naprawił,

 

Mechanik powiedział że wiele warsztatów w tym momencie przstąpiło by do wymiany i regeneracji pompowtryskiwacza, co również odniosło by skutek ponieważ przy każdej wymianie pompotryskiwacza powinno się wymienić uszczelniacze.

 

Nie dajcie sie wiec naciągnąć na wymiane pompowtrysków, u mnie wymiana samych uszczelniaczy pomogła. Typowym objawem jest brak niepracujący cuylinder na biegu jałowym po rozgrzaniu silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość zwamnieradek
Witam u mnie problem został rozwiązany:

 

objawy: po rozgrzaniu siilnik na biegu jałowym silnik nie pracował na 2 cylindrze, wystarczyło dodać troche gazu i wszystko wracało do normy. Objawy te występowały tylko po rozgrzaniu do temp. pow 80stopni. Na zimnym silnik chodził ładnie. Przejawiało się to nierówną pracą silnika, i drzeniem całego samochodu.

 

Na początku zostału poprawione styki na pompowtryskiwaczach, ale to nie ppomogło,

 

Następnie zostały wymieniony zestaw uszczelniaczy (oringów) na pompowtryskiwaczach. - USTERKA ZOSTAŁA USUNIĘTA !!!

 

Nowy w serwisie okoo 120-150zł za komplet na jeden pompowtryskiwacz. Na allegro po fakcie znalazłem po 30zł niby też oryginalne BOSCH.

 

KOSZT NAPRAWY : mechanik skasował mnie 800zł - 450zł zestaw uszczelniaczy oraz 350zł wymiana. Wydaje mi sie że to dużo, ale najważniesze że ktos mi to w końcu naprawił,

 

Mechanik powiedział że wiele warsztatów w tym momencie przstąpiło by do wymiany i regeneracji pompowtryskiwacza, co również odniosło by skutek ponieważ przy każdej wymianie pompotryskiwacza powinno się wymienić uszczelniacze.

 

Nie dajcie sie wiec naciągnąć na wymiane pompowtrysków, u mnie wymiana samych uszczelniaczy pomogła. Typowym objawem jest brak niepracujący cuylinder na biegu jałowym po rozgrzaniu silnika.

Witam,

mam podobny problem. Passacik po rozgrzaniu przy przyspieszaniu wpada w wibracje i przy tym konkretnie dymi. Wymieniłem przepływomierz i EGR - nie pomogło, dalej wibruje i kopci.

Napisz, pliz, czy jak zaczynał wibrować, to przy tym kopcił?

Pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie wogóle nie bylo problemow z wibracjami podczas jazdy, tak naprawde wystarczylo dac minimalnie gazu na postoju aby obrotu wyly wieksze niz 1tys zeby nie bylo oznak usterki. Po wyeliminowaniu tego problemu skonczyl sie rowniez problem z turbina i jej wylaczaniem sie, ale moze dlatego ze zrobilem trase nad morze okolo 1tys km w dwie strony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam u mnie problem został rozwiązany:

 

objawy: po rozgrzaniu siilnik na biegu jałowym silnik nie pracował na 2 cylindrze, wystarczyło dodać troche gazu i wszystko wracało do normy. Objawy te występowały tylko po rozgrzaniu do temp. pow 80stopni. Na zimnym silnik chodził ładnie. Przejawiało się to nierówną pracą silnika, i drzeniem całego samochodu.

 

Na początku zostału poprawione styki na pompowtryskiwaczach, ale to nie ppomogło,

 

Następnie zostały wymieniony zestaw uszczelniaczy (oringów) na pompowtryskiwaczach. - USTERKA ZOSTAŁA USUNIĘTA !!!

 

Nowy w serwisie okoo 120-150zł za komplet na jeden pompowtryskiwacz. Na allegro po fakcie znalazłem po 30zł niby też oryginalne BOSCH.

 

KOSZT NAPRAWY : mechanik skasował mnie 800zł - 450zł zestaw uszczelniaczy oraz 350zł wymiana. Wydaje mi sie że to dużo, ale najważniesze że ktos mi to w końcu naprawił,

 

Mechanik powiedział że wiele warsztatów w tym momencie przstąpiło by do wymiany i regeneracji pompowtryskiwacza, co również odniosło by skutek ponieważ przy każdej wymianie pompotryskiwacza powinno się wymienić uszczelniacze.

 

Nie dajcie sie wiec naciągnąć na wymiane pompowtrysków, u mnie wymiana samych uszczelniaczy pomogła. Typowym objawem jest brak niepracujący cuylinder na biegu jałowym po rozgrzaniu silnika.

 

Możesz zapodać linka do tych z allegro po 30zł?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/vw-uszczelniacze-oringi-na-pompowtryskiwacze-tdi-i1229895012.html

 

Tytuł aukcji na wypadek gdyby link już nie działał i trzeba było znaleść

 

ZESTAW USZCZELNIAJACY POMPOWTRYSKIWACZA VW AUDI SEAT SKODA

Numer części VW: 038 198 051 C PRODUKT FABRYCZNIE NOWY ORGINALNY BOSCH !!!

 

ZESTAW USZCZELNIACZY DO POMPOWTRYSKÓW DO KAŻDEGO SILNIKA TDI Z GRUPY

- VW / AUDI / SEAT / SKODA ( KOMPLET NA 1 WTRYSKIWACZ )

Volkswagen Transporter T5 2003-2009, silniki 1.9 TDI, 2.5 TDI

Volkswagen Touareg 2003-2010, silnik 2.5 TDI, 5.0 TDI

Volkswagen Touran 2003-2009, silniki 1.9 TDI, 2.0 TDI

Volkswagen Pheaton 2003-2010, silnik 5.0 TDI

Volkswagen Sharan/Seat Alhambra/Ford Galaxy 1999-2007, silniki 1.9 TDI, 2.0 TDI

Volkswagen Golf IV/Bora/Audi A3/Seat Toledo II/Seat Leon/Skoda Octavia I 1999-2005 , silnik 1.9 TDI

Volkswagen Golf V/Golf Plus/Jetta/Passat B6/Audi A3/Seat Toledo III/Skoda Octavia II 2003-2009, silniki 1.9 TDI, 2.0 TDI

Volkswagen Caddy 2004-, silniki 1.9 TDI, 2.0 SDI

Volkswagen Passat B5/B5 fl/Skoda Superb I/Audi A4 B6/B7, silnik 1.9 TDI

Volkswagen Polo/Skoda Fabia/Seat Ibiza 2000- , silniki 1.4 TDI, 1.9 TDI

 

 

NALEŻY WYMIENIC ZESTAW USZCZELNIEŃ PRZY KAŻDYM WYJECIU I PONOWNYM MONTAŻU POMPOWTRYSKIWACZY !!!

 

TAKI ZESTAW W SERWISIE VW BEZ ZNIŻEK KOSZTUJE 142 zł.

 

NAJCZĘSTRZĄ PRZYCZYNĄ NIEWYMIENIENIA USZCZELNIACZY NA ORGINALNE JEST DOSTAWANIE SIĘ PALIWA DO OLEJU !!!!

 

MOŻESZ MI ZAUFAC 12 LAT DOŚWIADCZENIA W REGENERACJI GLOWIC MASZ PYTANIA PYTAJ tel kom 888-146-539

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak sobie przeglądam teraz ten temat i powiem, że ja wymieniłem 4 wtryski i jest git :) cieszę się już nimi rok czasu i wskazania mają idealne... :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności