olek_wroc Zgłoś #21 Napisano 21 Stycznia 2010 mówicie o turbo, wtryskach itd, a co z dopływem paliwa? Większe turbo, wtryski i chip to zwiększone zapotrzebowanie na paliwo i pompa będzie miała proplemy żeby sobie sama zassać-AFN to nie silnik PD więc nie ma w baku pompy paliwa. A widziałeś tutaj chętnych na to żeby na vp37 robić ponad 200km? Bo ja nie i właśnie dlatego "tutaj" mówimy o "turbo, wtryskach itd" Po co bez zamierzeń na ponad 200km do których starcza pompa 11mm, 230-tki, duże turbo itp. bić pianę o dodatkowej pompie w zbiorniku... Może inni koledzy z forum też należą do realistów i dlatego np w tym temacie nic o takim rozwiązaniu nie wspominają Wg. mnie gra z dodatkową pompą w zbiorniku jest nie warta świeczki bo za pieniądze utopione w aucie z vp37 można by kupić PD-ka np Toledo Arl i za te same złotówki naprawdę dobrze zmodzić Your choice jak to mówią anglicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Starwarrior Zgłoś #22 Napisano 21 Stycznia 2010 Może i nie warto, ale koszt montażu takiej pompy nie jest wcale duży, trzeba tylko dobrać odpowiednią pompę i pobawić się z elektryką i montażem. Po rozmowie z tunerem we wcześniej wspomnianej firmie postanowiłem zgłębić temat i trochę poszperałem na necie... W Polsce ludzie się nie bawią w takie rzeczy, w Angli czasem, ale za to w Stanach (mimo że TDI nie jest tam tak popularny)prawie każdy kto planuje robić ten silnik na 160-170KM zakłada tam dodatkową pompę w baku i różnica z pompą/bez jest duża... Jak widać co kraj to obyczaj... Jak znajdę chwilkę to poszukam i wkleję linki do amerykańskich forów, mieli tam nawet jakieś wykresy z hamowni na poparcie tej tezy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #23 Napisano 21 Stycznia 2010 Jak znajdę chwilkę to poszukam i wkleję linki do amerykańskich forów, mieli tam nawet jakieś wykresy z hamowni na poparcie tej tezy. Dobra Kmina Co do pompy to na pewno mysi być niskociśnieniowa działaj w temacie i pochwal się rezultatami Jak pierwszy zadziałasz znając życie inni też pójdą w twoje ślady... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Starwarrior Zgłoś #24 Napisano 21 Stycznia 2010 Tu pierwsze forum, było takich tematów wiele na różnych zagranicznych forach, ale oczywiście jak na złość nie mogę znaleźć: http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=156439 W miarę znajdowania będę wklejał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość TEDEI Zgłoś #25 Napisano 11 Marca 2010 koledzy a czy moge taki setup zrobic w AHU 90KM??? kolego BanG-BanG moglbys mi napisac ile kosztowala cie ta przyjemnosc... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emate Zgłoś #26 Napisano 12 Marca 2010 TEDEI myslę że dobrą drogę dla twojego auta juz wyznaczył jarucki jego lepiej zapytaj o modowanie AHU ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #27 Napisano 9 Maja 2010 BANG-BANG zrób foto twojego przelotu!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek.wroc Zgłoś #28 Napisano 9 Maja 2010 wymień wtryski to cos więcej uzyskasz bo bardzo mało pokazało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koucz Zgłoś #29 Napisano 9 Maja 2010 wymień wtryski to cos więcej uzyskasz bo bardzo mało pokazało Po zmianie turbo i przelocie, bez żyłowania bebechów to wg mnie dobry wynik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kidrowiec Zgłoś #30 Napisano 10 Maja 2010 To ja zapytam inaczej,bez rozbijania na poszczegolne elementy : ile kosztuje 140-150 koni w AFN z nastawieniem na trwalosc i elastycznosc ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olek_wroc Zgłoś #31 Napisano 10 Maja 2010 Kosztuje: -wtryski 216 bosio 960zł - program w zależności od tunera 1100-1500zł Jak turbina jest sprawna to będzie miedzy 140-150, a jak nie to gt1749va (awx) i zazwyczaj jest 150-160km a koszt ok 800zł za używkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kidrowiec Zgłoś #32 Napisano 10 Maja 2010 Dzieki. O to wlasnie mi chodzilo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #33 Napisano 10 Maja 2010 A :fajnyfmic nie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olek_wroc Zgłoś #34 Napisano 10 Maja 2010 Na 140KM da się jeździć bez, a bardzo potrzebny fimic zaczyna być dopiero od ok 150km. Do tej mocy można rzeźbić z kratką w zderzaku wycinając większe dojście powietrza na seryjny cooler. Co do jego ceny można zrobić samemu w przedziale od 200 do 600zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #35 Napisano 10 Maja 2010 Chyba, że są dni gdy temp powietrza jest >25*C to wtedy nawet przy 90hp auto puchnie jak szalone ... To przy 140hp na bank nie wystarczy. A kratka jest dobra powiem Wam Po sobie wiem, że 5-8*C spada także warto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bradley Zgłoś #36 Napisano 11 Maja 2010 o ja zapytam inaczej,bez rozbijania na poszczegolne elementy : ile kosztuje 140-150 koni w AFN z nastawieniem na trwalosc i elastycznosc ? Na same 140KM wystarczy tylko program w AFNie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olek_wroc Zgłoś #37 Napisano 20 Maja 2010 chociaz..... może wtryski dorzucę? Po sobie wiem, że dwumasy nie są aż tak słabe więc można wrzucić 216-tki i daje rade;) Ja mam u siebie ponad 315nm od 1900rpm i póki co żadnych szarpań tylko fakt faktem trzeba z głową gaz wciskać A z tego co pamiętam to kolega focusgr w afnie z dwumasem miał 344nm i też na dwumas nie narzekał Problem jest tylko taki, że jak program ma być bezdymny na 216tkach to taką granicą tego jest ok 155km bo później w naszym wypadku turbiny awx nie dają rady z powietrzem, a doładowanie na wskaźniku i tak jest zacne. Co innego jak ma się na pokładzie jakąś hybryde albo brd bo wtedy na 216tkach często pokazuje się ok165-170km jak pompa zdrowa. Zresztą i tak myślę nad innym mocnym dieselem... Też myślę o tym samym więc albo wrzucę jeszcze 11tke i zmienie sobie wtryski na 230tki albo dozbieranie srebrników i polowanie na 330d i dalsza zabawa z modzeniem;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #38 Napisano 20 Maja 2010 Bang-Bang nie ściemniaj tylko wydech pokazuj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlodyzx6r Zgłoś #39 Napisano 12 Sierpnia 2010 i tak bardzo przyjemnie ---------- Post added at 12:47 ---------- Previous post was at 12:46 ---------- a co do bmw to fakt, bardzo czuć fotel... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #40 Napisano 12 Sierpnia 2010 Ale FAJA:zeco Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach