Skocz do zawartości
BanG-BanG

1.9 tdi

Rekomendowane odpowiedzi

bry po latach:) powiedz mi jak z przelotem?dolozyles tlumik? cos pozmieniales jeszcze?

mam zamiar sie wziac teraz za fmic, wtryski i soft bez zmiany turbawki i szukam radcy:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy, też mam b5 AFN i mam standardowe 110KM, jestem po wymianie turbiny na inną uzywaną, ogólnie moc mi wystarczy jednakże lepiej byłoby by zbierał sie lepiej z dołu, ile jestem w stanie osiągnąć na samym sofcie? jak zmieni się wskazanie zużycia ON (jeżdżę spokojnie) w mięscie pali mi 6l/100 a znajomi którzy robili softy w innych autach z podobnymi silnikami, mówili że spalanie może jeszcze troszke spaść a jazda zupełnie inna oczywiśćie z wynikiem na plus... ile w tym prawdy? :) i czy jest gdzieś dobry tuner na śląsku? najlepiej gdzieś poblisku mnie.

 

Z góry dzięki za odpowiedź i pozdraVWiam :)

Edytowane przez szotek87

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dynosoft

Ali ogarnia temat. A co do spalania to zależy ile będziesz korzystal ze szmocy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jaki masz przebieg?

ja mam ponad 300 i kazdy mowi zeby juz nie pchac sie w moc...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja mam ponad 300 i kazdy mowi zeby juz nie pchac sie w moc...

 

A ja mam 334tyś i dół wygląda jak nowy :kumple

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja mam ponad 300 i kazdy mowi zeby juz nie pchac sie w moc...

 

Taki przebieg dla samego silnika,to pikuś.A Ci którzy tak twierdzą zdecydowanie za dużo czytają,a za mało robią.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i ciekawy jestem gdzie dorwiecie passata b5 3B2 z przebiegiem dużo poniżej 300 tyś km, większość już ma grubo ponad ale oczywiście nie na blacie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no ja mam 390 kkm :D i silnik chodzi jak żyleta :), dół zdrowy, moc w sumie nie ma źle, ale lepszy dół i troszke więcej mocy do wyprzedzania nie zaszkodzi, bo na codzień jeżdże spokojnie, głównie po mieście ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mialem teraz w zasadzie regeneracje glowicy, jak juz oddalem doroboty to chcialem na cacy. widac lekka roznice w jezdzie

mimo wszystko wiekszosc tunerow mowi ze ...przebieg jest juz duzy i lepiej nie robic. z takimi opiniami sie spotkalem

wszyscy ktorzy robia chalupniczo chca go chipowac a lepsi mowia ze stary:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja mialem teraz w zasadzie regeneracje glowicy, jak juz oddalem doroboty to chcialem na cacy. widac lekka roznice w jezdzie

mimo wszystko wiekszosc tunerow mowi ze ...przebieg jest juz duzy i lepiej nie robic. z takimi opiniami sie spotkalem

wszyscy ktorzy robia chalupniczo chca go chipowac a lepsi mowia ze stary:(

Jeśli zdrowy,to naprawdę nie ma żadnych przeciwskazań Panowie.Co mają powiedzieć właściciele leciwych B4,a potrafią trochę doinwestować w moc...;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co mają powiedzieć właściciele leciwych B4,a potrafią trochę doinwestować w moc...;-)

 

Co mają powiedzieć ? Że paliwo k_rwa drogie !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co mają powiedzieć ? Że paliwo k_rwa drogie !

Wkrótce trzeba będzie podjechać do Dynosoft'u....rowerem:umm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie. Mam takie pytanko jak bym założył do AFN turbo z AWX wtryski 216 i ustawił kąty nachylenia i dawkę paliwa to tak mniej więcej ile by podniosło to moc? Czy takie rozwiązanie jest w ogóle opłacalne biorąc pod uwagę, że nie chciał bym chipa?

Edytowane przez danielwrc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę,że rozsądnie byłoby zestroić to wszystko profi programem."kont"...pracuj nad błędami Kolego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie o to chodzi, że trochę się obawiam chipa i tak myślę co by tu wykombinować, że by go pominąć :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Właśnie o to chodzi, że trochę się obawiam chipa i tak myślę co by tu wykombinować, że by go pominąć :)
Skąd te obawy?Profesjonalny program nie wyrządzi najmniejszych szkód...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wujek miał B5 fl 130km zrobił czipa niby w dobrej firmie i po niecałych dwóch latach z silnikiem miał duże problemy. Dodam, że miał to w automacie. Niby AFN jest lepszą jednostką do podnoszenia mocy z tego co czytałem, ale jednak obawy jakieś zostają...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wujek miał B5 fl 130km zrobił czipa niby w dobrej firmie i po niecałych dwóch latach z silnikiem miał duże problemy. Dodam, że miał to w automacie. Niby AFN jest lepszą jednostką do podnoszenia mocy z tego co czytałem, ale jednak obawy jakieś zostają...
Obawy pozostaną zawsze,pamiętaj,Twój silnik,pomimo,iż to bardzo dobra konstrukcja,nowy nie jest.Tylko od Ciebie zależy,czy Twoim celem jest zapiłowanie go.Dobry tuner powinien poradzić sobie bez najmniejszego problemu,dobrze oceniając możliwości oraz stan silnika,pompy,wtrysków...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

danielwrc nie posiadasz nawet zerowej wiedzy na temat tuningu,weź się w końcu za czytanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
danielwrc nie posiadasz nawet zerowej wiedzy na temat tuningu,weź się w końcu za czytanie.

 

No bo Ty od razu byłeś ekspertem... Po to jest forum, że by zapytać i się dowiedzieć no ale przepraszam chyba się pomyliłem... Pozdrawiam wszechwiedzącego ;)

 

Ps. przeczytałem kilka tematów i zapytałem bo zaczęło mnie to interesować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności