indi Zgłoś #41 Napisano 28 Marca 2012 bry po latach:) powiedz mi jak z przelotem?dolozyles tlumik? cos pozmieniales jeszcze? mam zamiar sie wziac teraz za fmic, wtryski i soft bez zmiany turbawki i szukam radcy:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szotek87 Zgłoś #42 Napisano 29 Maja 2012 (edytowane) Witam koledzy, też mam b5 AFN i mam standardowe 110KM, jestem po wymianie turbiny na inną uzywaną, ogólnie moc mi wystarczy jednakże lepiej byłoby by zbierał sie lepiej z dołu, ile jestem w stanie osiągnąć na samym sofcie? jak zmieni się wskazanie zużycia ON (jeżdżę spokojnie) w mięscie pali mi 6l/100 a znajomi którzy robili softy w innych autach z podobnymi silnikami, mówili że spalanie może jeszcze troszke spaść a jazda zupełnie inna oczywiśćie z wynikiem na plus... ile w tym prawdy? i czy jest gdzieś dobry tuner na śląsku? najlepiej gdzieś poblisku mnie. Z góry dzięki za odpowiedź i pozdraVWiam Edytowane 29 Maja 2012 przez szotek87 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogumilt Zgłoś #43 Napisano 30 Maja 2012 Dynosoft Ali ogarnia temat. A co do spalania to zależy ile będziesz korzystal ze szmocy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indi Zgłoś #44 Napisano 30 Maja 2012 jaki masz przebieg? ja mam ponad 300 i kazdy mowi zeby juz nie pchac sie w moc... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #45 Napisano 30 Maja 2012 ja mam ponad 300 i kazdy mowi zeby juz nie pchac sie w moc... A ja mam 334tyś i dół wygląda jak nowy :kumple Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #46 Napisano 30 Maja 2012 ja mam ponad 300 i kazdy mowi zeby juz nie pchac sie w moc... Taki przebieg dla samego silnika,to pikuś.A Ci którzy tak twierdzą zdecydowanie za dużo czytają,a za mało robią. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowoa Zgłoś #47 Napisano 30 Maja 2012 i ciekawy jestem gdzie dorwiecie passata b5 3B2 z przebiegiem dużo poniżej 300 tyś km, większość już ma grubo ponad ale oczywiście nie na blacie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szotek87 Zgłoś #48 Napisano 30 Maja 2012 no ja mam 390 kkm i silnik chodzi jak żyleta , dół zdrowy, moc w sumie nie ma źle, ale lepszy dół i troszke więcej mocy do wyprzedzania nie zaszkodzi, bo na codzień jeżdże spokojnie, głównie po mieście Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indi Zgłoś #49 Napisano 31 Maja 2012 ja mialem teraz w zasadzie regeneracje glowicy, jak juz oddalem doroboty to chcialem na cacy. widac lekka roznice w jezdzie mimo wszystko wiekszosc tunerow mowi ze ...przebieg jest juz duzy i lepiej nie robic. z takimi opiniami sie spotkalem wszyscy ktorzy robia chalupniczo chca go chipowac a lepsi mowia ze stary:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #50 Napisano 31 Maja 2012 ja mialem teraz w zasadzie regeneracje glowicy, jak juz oddalem doroboty to chcialem na cacy. widac lekka roznice w jezdzie mimo wszystko wiekszosc tunerow mowi ze ...przebieg jest juz duzy i lepiej nie robic. z takimi opiniami sie spotkalem wszyscy ktorzy robia chalupniczo chca go chipowac a lepsi mowia ze stary:( Jeśli zdrowy,to naprawdę nie ma żadnych przeciwskazań Panowie.Co mają powiedzieć właściciele leciwych B4,a potrafią trochę doinwestować w moc... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #51 Napisano 31 Maja 2012 Co mają powiedzieć właściciele leciwych B4,a potrafią trochę doinwestować w moc... Co mają powiedzieć ? Że paliwo k_rwa drogie ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #52 Napisano 31 Maja 2012 Co mają powiedzieć ? Że paliwo k_rwa drogie ! Wkrótce trzeba będzie podjechać do Dynosoft'u....rowerem:umm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danielwrc Zgłoś #53 Napisano 5 Października 2012 (edytowane) Witam Panowie. Mam takie pytanko jak bym założył do AFN turbo z AWX wtryski 216 i ustawił kąty nachylenia i dawkę paliwa to tak mniej więcej ile by podniosło to moc? Czy takie rozwiązanie jest w ogóle opłacalne biorąc pod uwagę, że nie chciał bym chipa? Edytowane 5 Października 2012 przez danielwrc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #54 Napisano 5 Października 2012 Myślę,że rozsądnie byłoby zestroić to wszystko profi programem."kont"...pracuj nad błędami Kolego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danielwrc Zgłoś #55 Napisano 5 Października 2012 Właśnie o to chodzi, że trochę się obawiam chipa i tak myślę co by tu wykombinować, że by go pominąć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #56 Napisano 5 Października 2012 Właśnie o to chodzi, że trochę się obawiam chipa i tak myślę co by tu wykombinować, że by go pominąć Skąd te obawy?Profesjonalny program nie wyrządzi najmniejszych szkód... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danielwrc Zgłoś #57 Napisano 5 Października 2012 Wujek miał B5 fl 130km zrobił czipa niby w dobrej firmie i po niecałych dwóch latach z silnikiem miał duże problemy. Dodam, że miał to w automacie. Niby AFN jest lepszą jednostką do podnoszenia mocy z tego co czytałem, ale jednak obawy jakieś zostają... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #58 Napisano 5 Października 2012 Wujek miał B5 fl 130km zrobił czipa niby w dobrej firmie i po niecałych dwóch latach z silnikiem miał duże problemy. Dodam, że miał to w automacie. Niby AFN jest lepszą jednostką do podnoszenia mocy z tego co czytałem, ale jednak obawy jakieś zostają...Obawy pozostaną zawsze,pamiętaj,Twój silnik,pomimo,iż to bardzo dobra konstrukcja,nowy nie jest.Tylko od Ciebie zależy,czy Twoim celem jest zapiłowanie go.Dobry tuner powinien poradzić sobie bez najmniejszego problemu,dobrze oceniając możliwości oraz stan silnika,pompy,wtrysków... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #59 Napisano 6 Października 2012 danielwrc nie posiadasz nawet zerowej wiedzy na temat tuningu,weź się w końcu za czytanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danielwrc Zgłoś #60 Napisano 6 Października 2012 danielwrc nie posiadasz nawet zerowej wiedzy na temat tuningu,weź się w końcu za czytanie. No bo Ty od razu byłeś ekspertem... Po to jest forum, że by zapytać i się dowiedzieć no ale przepraszam chyba się pomyliłem... Pozdrawiam wszechwiedzącego Ps. przeczytałem kilka tematów i zapytałem bo zaczęło mnie to interesować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach