Skocz do zawartości
nogman

po kaiptalnym remoncie

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie do znawcow. Otoz wlasnie wyjechalem z warszatu po kapitnalym remoncie. Blok szlifowany glowica tez robiona z uszczelniaczami. Jezdzi jak nowy. Ale mam pytanie czy normalne jest to na porannym rozruchu pusci szaro-niebieski dym. Czy to ustapi czy cos zjeb....ali. Przejechalem dopiero 200 km. Prosilbym o rade.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

_tytul1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy normalne jest to na porannym rozruchu pusci szaro-niebieski dym

 

Obserwuj czy ubywa płynu albo oleju.. Oleju ma prawo trochę brać przez jakiś czas po remoncie, no i stad może być to kopcenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się ze Slay Poczekaj do 1000km powinno się uspokoić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie i ma m pytanko. Przez ile po remoncie ma prawo brac olej i w jakich ilosciach. Zrobilem juz 3 tys km i dzis jechal za mna kolega i jak przyspieszalem to dymil na niebieskawo a jak stalem na swiatlach i dodalem gazu to na czarno. Po ilu km powinno sie uspokoic w warsztacie powiedzieli ze po 7500km ale jakos im nie wierze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko ile kosztowal cie kapitalny remont??? I co miales zmieniane ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem w Uk i tu mnie kosztowal okolo 9 tys PLN. Byl szlif( o 0.5mm szerszy sylinder, nowe cylindry, uszczeniacze na zaworach itp) Pozrd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego coś szybko miałeś ten remont silnika to ile pasior miał przelatane , a żeby pierścienie się z pasowały z tulejami to potrzeba parę ładnych kilometrów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jestem w Uk i tu mnie kosztowal okolo 9 tys PLN. Byl szlif( o 0.5mm szerszy sylinder, nowe cylindry, uszczeniacze na zaworach itp) Pozrd

 

A co sie stalo ze robiles taki kapitalny remont?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś jak mój tata robił remont w swojim wozie to owszem brał olej bo wszystko powinno się dotrzeć zrobił około 2tyś dociśgneli głowice ustawili zawory na nowo i wymienili olej . Od tej pory autko grama nie spaliło oleju . A co do kopcenia na niebiesko to miałem golfika i przczyna była tak że źle sobie uszczelke pod głowicą założyłem w prawdzie był to benzyniak ale w dieslach jest dużo większa kompreska więc może i oni tak zrobili a graja na zwłoke.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za te pieniądze to kupił byś drugi silnik w dobrym stanie z twojego rocznika po kreszu budy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Za te pieniądze to kupił byś drugi silnik w dobrym stanie z twojego rocznika po kreszu budy

 

Tylko ze nigdy nie wiesz w jakim stanie bys go kupil - a tak jest wszystko zrobione i wiesz co masz pod maska.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tylko ze nigdy nie wiesz w jakim stanie bys go kupil - a tak jest wszystko zrobione i wiesz co masz pod maska.

 

nom wlasnie wie 3tys przejechane i ,,,,,,,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nom wlasnie wie 3tys przejechane i ,,,,,,,

 

Zgadza sie, w tym przypadku nie wyglada to za dobrze, ale ogolnie wydaje mi sie ze lepiej robic swoj silnik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jestem w Uk

 

Chłopie tu mechanicy to sami partacze... Mój koleś miał takie przeboje ze swoim autem, że po pół roku jeżdżenia po warsztatach podliczył ile wydał i wyszło mu że 2razy więcej niż dał za auto- 2tyś. funtów auto, naprawy w ciągu 6m-cy wyniosły około 3400 funtów!!! A silnik jak gubił olej, kopcił i często nie chciał zapalać tak dalej robił... w koncu kupił ze złomu silnik za 250 funtów, polski mechanik wymienił mu pod domem za kolejne 150 i auto do tej pory chodzi, tyle że u innego właściciela, bo zaraz po zrobieniu sprzedał żeby się uwolnić od "grata"...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zgadza sie, w tym przypadku nie wyglada to za dobrze, ale ogolnie wydaje mi sie ze lepiej robic swoj silnik.

 

Praktyka pokazuje co innego ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zgadza sie lepiej ładować używany z gwarancja rozruchowa sprawdzic kompresje itp itd - puki mechanicy sie do nich nie dobieraja te silniczki trzaskaja po 200-300-400 tysiecy km:)

9 tysia to sporo za polowe tego max mozna wpakowac silnik ktory ma niewiele najechane -no i nie ma potem pytania robiony kapitalny ale kopci...bo to faktycznie mozna sie wkurzyc;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musialem robic remont bo byl przegrzany wiec byly luzny czwarty cylinder. Robilem remont bo te wszystkie silniki od kolesi z czesciami to i tak sa nie pewne. Co to jest ktos profesionany w stanie mi udzielic odpowiedzi przez ile km powinien sie docierac i ma prawo brac olej.

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Musialem robic remont bo byl przegrzany wiec byly luzny czwarty cylinder. Robilem remont bo te wszystkie silniki od kolesi z czesciami to i tak sa nie pewne. Co to jest ktos profesionany w stanie mi udzielic odpowiedzi przez ile km powinien sie docierac i ma prawo brac olej.

Pozdr

 

Kiedys mialem A3 z silnikiem 1.6 (wiem ze calkiem inny silnik) i mialem wymieniane wszystkie pierscienie na tlokach, uszczelniacze na zoworach, panewki, uszczelka pod glowica i pokrywa i po zlozeniu tego wszystkiego do kupy przejechalem ok 2000km zanim jeszcze raz wymienilem olej. Ale w ciagu tych 2000km wzial moze z 200ml - potem przez 10000km nic - zero.

Wiec wydaje mi sie ze panowie ktorzy robili twoj silnik troche przeginaja.

Pojezdzij jeszcze ze 2000km i patrz co sie dzieje - jesli dalej to samo jedz do nich i zostaw im auto do poprawki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tez mialem wymieniony oklej po 1700km i przez ten czas wzial jakies 300ml. Tak tez myslalem poczekam do 5000 i zobaczymy tym bardziej ze gewarancje mam na 20tys. Dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności