norbert2205 Zgłoś #21 Napisano 6 Stycznia 2010 Wymieniłem wiązkę elektryczną za którą zapłaciłem w serwisie 350 zł. Za robociznę 200 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldeksz26 Zgłoś #22 Napisano 6 Stycznia 2010 A dlaczego wymieniłeś wiązkę, skąd sie wzieło podejrzenie, że akurat wiązki jest wadliwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mgboczna Zgłoś #23 Napisano 6 Stycznia 2010 To nie podejrzenie tylko procedury serwisowe w/g których przy wymianie pompowtryskiwacza należy wymienić wiązkę + śruby mocujące ,śrubę regulacyjną bo nie występuje razem z pompowtryskiwaczem oraz oringi uszczelniające.Tak był przynajmniej w moim przypadku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
a6Royal Zgłoś #24 Napisano 6 Stycznia 2010 podłączę się do tematu bo nie mogę jeszcze założyć swojego mam problem tego typu że zgasł mi samochód na skrzyżowaniu i nie chce zapalić nie reaguje na kluczyk tak jak by stacyjka była uszkodzona nie odpala nie kręci i nie świecą się kontrolki pomocy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Oddie Zgłoś #25 Napisano 31 Sierpnia 2010 Witam, mam problem z moim paskiem b6 c3 silnik 2.0 manualna skrzynia 6 biegow.. Otoz jechalem sobie do domku kiedy to pokazala sie kontrolka swiec zarowych po czym auto odrazu zgaslo.. probowalem je odpalac.. kaszlalo kaszlalo.. i nic. poczekalem moment po czym znow sprobowalem.. zapalilo!,. dojechalem do domu.. gdzie auto przestalo noc.. rano chcac jechac do pracy znow to samo.. kaszel i nic wiecej.. kontrolki zapalaja sie normalnie, zadnych dodatkowych informacji.. i nie rusza do teraz.. probowalem podladowac akumlator; ale tez nic. zadnego objawu!. Czy moze mi ktos z tym pomoc? mial ktos ten sam problem? Pompe paliwa zmienialem na nowa jakies pol roku temu, a jeden pompowtryskiwacz poszedl do regeneracji - no i chodzilo wszystko OK. do teraz. czy jest to jakos powiazane? Co polecacie? do komputera nie podlaczalem bo nie mam takiej mozliwosci. musialbym cholowac do mechanika. moze obejdzie sie bez tego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #26 Napisano 31 Sierpnia 2010 Witam, mam problem z moim paskiem b6 c3 silnik 2.0 manualna skrzynia 6 biegow.. Otoz jechalem sobie do domku kiedy to pokazala sie kontrolka swiec zarowych po czym auto odrazu zgaslo.. probowalem je odpalac.. kaszlalo kaszlalo.. i nic. poczekalem moment po czym znow sprobowalem.. zapalilo!,. dojechalem do domu.. gdzie auto przestalo noc.. rano chcac jechac do pracy znow to samo.. kaszel i nic wiecej.. kontrolki zapalaja sie normalnie, zadnych dodatkowych informacji.. i nie rusza do teraz.. probowalem podladowac akumlator; ale tez nic. zadnego objawu!. Czy moze mi ktos z tym pomoc? mial ktos ten sam problem? Pompe paliwa zmienialem na nowa jakies pol roku temu, a jeden pompowtryskiwacz poszedl do regeneracji - no i chodzilo wszystko OK. do teraz. czy jest to jakos powiazane? Co polecacie? do komputera nie podlaczalem bo nie mam takiej mozliwosci. musialbym cholowac do mechanika. moze obejdzie sie bez tego? no bez VAG się nie obejdzie niestety a czy auto reaguje jakoś na przekręcenie kluczyka czy jest cisza ? ---------- Post added at 18:08 ---------- Previous post was at 18:07 ---------- podłączę się do tematu bo nie mogę jeszcze założyć swojego mam problem tego typu że zgasł mi samochód na skrzyżowaniu i nie chce zapalić nie reaguje na kluczyk tak jak by stacyjka była uszkodzona nie odpala nie kręci i nie świecą się kontrolki pomocy aku w jakim stanie ? sprawdź kable do aku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s27 Zgłoś #27 Napisano 31 Sierpnia 2010 Witam, mam problem z moim paskiem b6 c3 silnik 2.0 manualna skrzynia 6 biegow.. Otoz jechalem sobie do domku kiedy to pokazala sie kontrolka swiec zarowych po czym auto odrazu zgaslo.. probowalem je odpalac.. kaszlalo kaszlalo.. i nic. poczekalem moment po czym znow sprobowalem.. zapalilo!,. dojechalem do domu.. gdzie auto przestalo noc.. rano chcac jechac do pracy znow to samo.. kaszel i nic wiecej.. kontrolki zapalaja sie normalnie, zadnych dodatkowych informacji.. i nie rusza do teraz.. probowalem podladowac akumlator; ale tez nic. zadnego objawu!. Czy moze mi ktos z tym pomoc? mial ktos ten sam problem? Pompe paliwa zmienialem na nowa jakies pol roku temu, a jeden pompowtryskiwacz poszedl do regeneracji - no i chodzilo wszystko OK. do teraz. czy jest to jakos powiazane? Co polecacie? do komputera nie podlaczalem bo nie mam takiej mozliwosci. musialbym cholowac do mechanika. moze obejdzie sie bez tego? Na 99% pompowtryskiwacz - typowy objaw !!! wtryski pewnie masz 073D Siemens ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #28 Napisano 31 Sierpnia 2010 Sprawdź ten zregenerowany wtrysk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Oddie Zgłoś #29 Napisano 1 Września 2010 mielke, tak, jak wkladam kluczyk do stacyjki to wszystko jest normalnie, zadna dodatkowa dioda. normalny start itp. naciskam.. i silnik startuje (jak to przy zapalaniu(specyficzny dzwiek rozruchu silnika)) i nic wiecej.. nie chce go dluzej katowac w ten sposob, ze caly czas slychac "kaszel". probowalem z 5-10sekund trzymac, tez nic.. jest to tak, jakby zapalac auto bez przytrzymanego alarmu (co trzeba chwycic w dany punkt, wtedy auto zapalalo). poprostu silnik sie rusza bo probuje go odpalic, ale nie zapala;p sprobuje go przecholowac do mechanika, zeby sie upewnic co z nim moze byc. podlaczyc pod VAG.. no i sprawdzic te pompowtryski Jest mozliwe ze to tylko 1 z nich poszedl? czy trzeba wymienic odrazu wszystkie? no i jaki jest sredni koszt takiego czegos? bo do tanich 'operacji' slyszalem ze to nie nalezy:/ uzywanych raczej sie nie oplaca? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #30 Napisano 1 Września 2010 Tak, jeśli pozostałe dają w normie to wymieniasz tylko jeden. Koszt w zależności od serwisu od ok.980-1100zł/szt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #31 Napisano 1 Września 2010 Tak, jeśli pozostałe dają w normie to wymieniasz tylko jeden. Koszt w zależności od serwisu od ok.980-1100zł/szt. Kolego w serwisie pompowtrysk kosztuje powyżej 2000zł plus wymiana oraz wiązka przewodów do pompowtrysku . Na allegro jest gość z Konina gdzie nowy można kupić za 1100-1200 zł . Kumpel kupował i już pół roku jeździ i wszystko jest OK . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zaix2407 Zgłoś #32 Napisano 1 Września 2010 Słuchaj Oddie. Możliwe ze to pompowtryskiwacz ale nie koniecznie. Wszystko zależy od tego czy autko ci zgasło i już więcej nie zapaliło, czy porostu od czasu do czasu nie zapala ale jak juz zapali wszystko jest ok. Ja to przerabiałem od 24 grudnia 2009 do zeszłego tygodnia. Auto zapalało kiedy chciało i dodatkowo gasło w trakcie jazdy. Odwiedziłem 3 mechaników i dopiero 3 okazał sie kompetentny. Przyczyna tkwiła w czujniku wału korbowego. Może też być czujnik obrotów walka rozrządu, pompa paliwowa w zbiorniku paliwa, przestawiony rozrząd, przewody elektryczne albo jeszcze coś innego. Jeśli autko jak ci zapali zachowuje się normalnie wykluczył bym pompowtryskiwacz, jeśli od momentu kiedy ci zgasło już nie zapaliło prawdopodobieństwo uszkodzenia pompowtryskiwacza jest całkiem spore. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach