Skocz do zawartości
eNcoM

Duże cisnienie płynu chłodniczego 1,6D

Rekomendowane odpowiedzi

mysle ze to moze byc podparty termostat (otwarty)bo z tego co wyczytalem to masz caly czas duzy obieg

 

---------- Post added at 17:59 ---------- Previous post was at 17:58 ----------

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mysle ze to moze byc podparty termostat (otwarty)bo z tego co wyczytalem to masz caly czas duzy obieg
termostat po raz drugi wymieniłem na nowy (uszczelka mi pękła) i działa tak samo. Termostat jest sprawny czyli do 90 stopni mały obieg do nagrzewnicy, a później puszcza na chłodnicę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli sika ci przelewem z chłodnicy do zbiorniczka to nie kombinuj. po prostu pompa podaje ciśnienie i płyn chodzi małym obiegiem - blok,głowica ,zbiornik wyrównawczy.W momencie otwarcia termostatu otwiera się duży obieg i płyn krąży dużym obiegiem - blok,głowica,chłodnica i z powrotem. Z ciekawości sprawdziłem u siebie i też tak jest.Termostaty ostatnio wymieniałem w obu autach i wszystko jest ok. Myślę ,że jesteś trochę przewrażliwiony. Zakręć korek od zbiorniczka ,odpal auto i niech chodzi na wolnych aż otworzy się termostat i włączy wentylator.Jeżeli obieg pójdzie a wąż zmięknie to jest ok! Spoko!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeżeli obieg pójdzie a wąż zmięknie to jest ok! Spoko!

tylko po tym jak otworzy się termostat ciśnienie na przelewie nadal jest wysokie nie zmniejsza się

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

żeby sprawdzić czy jest uwalona uszczelka jest prosty sposób

po odpaleniu na zimno węże od razu nabierają ciśnienia i po pracy silnika około 1 min po odkręceniu korka "parksnie" ciśnieniem. Jak zmieniłeś niedawno nowy płyn to może być to uszczelka często tak bywa przed zima po wymianie- nowy płyn trawi uszczelkę i kanały wodne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak zmieniłeś niedawno nowy płyn to może być to uszczelka często tak bywa przed zima po wymianie- nowy płyn trawi uszczelkę i kanały wodne.
coś dam delikatnie parsknie ale nie ma tam za dużo powietrza węże w normie cały czas nie są twarde itp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To uważam ze wszystko jest ok ! No chyba ze masz zawalona chłodnicze w aucie ale to wtedy byś miał zimno w kabinie słabe ogrzewanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To uważam ze wszystko jest ok ! No chyba ze masz zawalona chłodnicze w aucie ale to wtedy byś miał zimno w kabinie słabe ogrzewanie.
grzeje bardzo dobrze po wymianie termostatu jest super - w sumie może dlatego cisnienie jest zauważalnie wyższe ale dlaczego nie spada po zagrzaniu silnika i jego otwarciu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Jak miałem B2 to walczyłem z takimi samymi objawami jak tutaj opisane, a przyczyną był pęknięty zbiorniczek od płynu chłodniczego..., obejrzyj cały zbiornik zwłaszcza przy mocowaniu do nadkola.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uszczelka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Jak miałem B2 to walczyłem z takimi samymi objawami jak tutaj opisane, a przyczyną był pęknięty zbiorniczek od płynu chłodniczego..., obejrzyj cały zbiornik zwłaszcza przy mocowaniu do nadkola.

jak znajdę czas to obejrzę w sumie oglądałem tylko górę i boki które widać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam kolegów jestem w waszych kręgach od niedawna i przeglądam tematy ... jeśli chodzi o problemik to proponuje sprawdzić chłodnicę. jakieś pól roku temu miałem ten spam problem. zaczolem od wymiany termostatu, następnie sprawdzanie szczelności silnika i na końcu pompa wody. i nie pomoglo ,myślalem ze wywioze grata na zlom... kumpel doradził mi wymiane chłodnicy i bingo... nie mowie że kolega ma ten sam problem ze to chłodnica.... ja wogole tego nie brałem pod uwage przeplyw byl nagrzewała sie normalnie nic nie wskazywało na to. po wszystkom ja rozebrałem na kawalki i okazało sie ze połowa kanałów wodnych było zatkane. pozdrawiam i powodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie mowie że kolega ma ten sam problem ze to chłodnica.... ja wogole tego nie brałem pod uwage przeplyw byl nagrzewała sie normalnie nic nie wskazywało na to. po wszystkom ja rozebrałem na kawalki i okazało sie ze połowa kanałów wodnych było zatkane.

 

chwilowo dąłem sobie z tym spokój bo tragedii nie ma płynu nie ubywa, a jak już to śladowe ilości, auto się nie przegrzewa więc puki co ma jeździć jednak gdy sytuacja będzie się pogarszać to na pewno trzeba będzie zmienić pompe wody i chłodnice albo sprawdzić jej drożność w każdym razie na pewno jeden z tych elementów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I to jednak uszczelka pod glowica w tym tygodniu zauważyłem rosolek w płynie Dziwne że tak długo się to nie obawiało

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności