malski Zgłoś #21 Napisano 31 Grudnia 2009 mysle ze to moze byc podparty termostat (otwarty)bo z tego co wyczytalem to masz caly czas duzy obieg ---------- Post added at 17:59 ---------- Previous post was at 17:58 ---------- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eNcoM Zgłoś #22 Napisano 31 Grudnia 2009 mysle ze to moze byc podparty termostat (otwarty)bo z tego co wyczytalem to masz caly czas duzy obieg termostat po raz drugi wymieniłem na nowy (uszczelka mi pękła) i działa tak samo. Termostat jest sprawny czyli do 90 stopni mały obieg do nagrzewnicy, a później puszcza na chłodnicę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klapek Zgłoś #23 Napisano 2 Stycznia 2010 Jeżeli sika ci przelewem z chłodnicy do zbiorniczka to nie kombinuj. po prostu pompa podaje ciśnienie i płyn chodzi małym obiegiem - blok,głowica ,zbiornik wyrównawczy.W momencie otwarcia termostatu otwiera się duży obieg i płyn krąży dużym obiegiem - blok,głowica,chłodnica i z powrotem. Z ciekawości sprawdziłem u siebie i też tak jest.Termostaty ostatnio wymieniałem w obu autach i wszystko jest ok. Myślę ,że jesteś trochę przewrażliwiony. Zakręć korek od zbiorniczka ,odpal auto i niech chodzi na wolnych aż otworzy się termostat i włączy wentylator.Jeżeli obieg pójdzie a wąż zmięknie to jest ok! Spoko! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eNcoM Zgłoś #24 Napisano 2 Stycznia 2010 Jeżeli obieg pójdzie a wąż zmięknie to jest ok! Spoko! tylko po tym jak otworzy się termostat ciśnienie na przelewie nadal jest wysokie nie zmniejsza się Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rudyrydz Zgłoś #25 Napisano 2 Stycznia 2010 Witaj, żeby sprawdzić czy jest uwalona uszczelka jest prosty sposób po odpaleniu na zimno węże od razu nabierają ciśnienia i po pracy silnika około 1 min po odkręceniu korka "parksnie" ciśnieniem. Jak zmieniłeś niedawno nowy płyn to może być to uszczelka często tak bywa przed zima po wymianie- nowy płyn trawi uszczelkę i kanały wodne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eNcoM Zgłoś #26 Napisano 2 Stycznia 2010 Jak zmieniłeś niedawno nowy płyn to może być to uszczelka często tak bywa przed zima po wymianie- nowy płyn trawi uszczelkę i kanały wodne. coś dam delikatnie parsknie ale nie ma tam za dużo powietrza węże w normie cały czas nie są twarde itp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rudyrydz Zgłoś #27 Napisano 3 Stycznia 2010 To uważam ze wszystko jest ok ! No chyba ze masz zawalona chłodnicze w aucie ale to wtedy byś miał zimno w kabinie słabe ogrzewanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eNcoM Zgłoś #28 Napisano 3 Stycznia 2010 To uważam ze wszystko jest ok ! No chyba ze masz zawalona chłodnicze w aucie ale to wtedy byś miał zimno w kabinie słabe ogrzewanie. grzeje bardzo dobrze po wymianie termostatu jest super - w sumie może dlatego cisnienie jest zauważalnie wyższe ale dlaczego nie spada po zagrzaniu silnika i jego otwarciu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wufa Zgłoś #29 Napisano 3 Stycznia 2010 Witam Jak miałem B2 to walczyłem z takimi samymi objawami jak tutaj opisane, a przyczyną był pęknięty zbiorniczek od płynu chłodniczego..., obejrzyj cały zbiornik zwłaszcza przy mocowaniu do nadkola. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
norbert1 Zgłoś #30 Napisano 4 Stycznia 2010 Uszczelka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eNcoM Zgłoś #31 Napisano 4 Stycznia 2010 WitamJak miałem B2 to walczyłem z takimi samymi objawami jak tutaj opisane, a przyczyną był pęknięty zbiorniczek od płynu chłodniczego..., obejrzyj cały zbiornik zwłaszcza przy mocowaniu do nadkola. jak znajdę czas to obejrzę w sumie oglądałem tylko górę i boki które widać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ptak24 Zgłoś #32 Napisano 14 Lutego 2010 witam kolegów jestem w waszych kręgach od niedawna i przeglądam tematy ... jeśli chodzi o problemik to proponuje sprawdzić chłodnicę. jakieś pól roku temu miałem ten spam problem. zaczolem od wymiany termostatu, następnie sprawdzanie szczelności silnika i na końcu pompa wody. i nie pomoglo ,myślalem ze wywioze grata na zlom... kumpel doradził mi wymiane chłodnicy i bingo... nie mowie że kolega ma ten sam problem ze to chłodnica.... ja wogole tego nie brałem pod uwage przeplyw byl nagrzewała sie normalnie nic nie wskazywało na to. po wszystkom ja rozebrałem na kawalki i okazało sie ze połowa kanałów wodnych było zatkane. pozdrawiam i powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eNcoM Zgłoś #33 Napisano 15 Lutego 2010 nie mowie że kolega ma ten sam problem ze to chłodnica.... ja wogole tego nie brałem pod uwage przeplyw byl nagrzewała sie normalnie nic nie wskazywało na to. po wszystkom ja rozebrałem na kawalki i okazało sie ze połowa kanałów wodnych było zatkane. chwilowo dąłem sobie z tym spokój bo tragedii nie ma płynu nie ubywa, a jak już to śladowe ilości, auto się nie przegrzewa więc puki co ma jeździć jednak gdy sytuacja będzie się pogarszać to na pewno trzeba będzie zmienić pompe wody i chłodnice albo sprawdzić jej drożność w każdym razie na pewno jeden z tych elementów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eNcoM Zgłoś #34 Napisano 19 Grudnia 2010 I to jednak uszczelka pod glowica w tym tygodniu zauważyłem rosolek w płynie Dziwne że tak długo się to nie obawiało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach