sl@wek Zgłoś #21 Napisano 27 Grudnia 2009 Skasuj go Z czuciem dokręć nakrętki (na podniesionym aucie )do momentu kiedy luz będzie jeszcze wyczuwalny ale nie będzie już wzbudzał Twoich obaw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #22 Napisano 27 Grudnia 2009 a koła nie będą buczały?? no jest konkretny. w aucie słychać jak się tłucze na nierównościach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sl@wek Zgłoś #23 Napisano 27 Grudnia 2009 Jak zostawisz coś luzu to nie powinny,bo niby dla czego?Gdybyś dokręcił za mocno wtedy mają dodatkowe niepotrzebne obciążenie i padną.Sprawdzałeś manualnie ile koło się giba na boki?Może łożyska są dokręcone ok a odgłosy bicia idą z tulei na zawieszeniu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andru Zgłoś #24 Napisano 27 Grudnia 2009 nie wiem czy nie wprowadziłem w błąd w cenniku mi pisze: "zestaw łożyska koła" cena 55 zł.. ale zestaw zawiera 2 podzespoły jak ci pisałem, jeżeli będziesz zainteresowany zadzwonię na centralę i dopytam czy jest to zestaw na oba koła czy na 1.. pozdrawiam i jak coś czekam na PW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #25 Napisano 27 Grudnia 2009 Zestaw jest na jedno koło, a zawiera: 2 łożyska, 2 bieżnie, uszczelniacz, zawleczkę, nakrętkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andru Zgłoś #26 Napisano 27 Grudnia 2009 wszsy Zestaw jest na jedno koło, a zawiera: 2 łożyska, 2 bieżnie, uszczelniacz, zawleczkę, nakrętkę. w takim razie wszystko jasne zapraszam an pw jak cos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFAL10 Zgłoś #27 Napisano 27 Grudnia 2009 Walus, zrób tak jak Sławek radzi. Najpierw skasuj luz i pojeździj. Zwróć uwagę czy nie szumią i czy się nie grzeją, najlepiej na trasie, żeby ciepło od hamulców nie myliło. Jeżeli będzie dobrze, to nie zmieniaj. Sprawdź za jakiś czas luz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #28 Napisano 27 Grudnia 2009 Jeżeli łożysko jest za luźno dokręcone, to słychać dudnienie na niewielkich nierównościach, zwłaszcza na bruku. Dodać 1/3 - 1/2 obrotu i powinno być OK. A luz można jeszcze sprawdzić bez podnoszenia auta, kładziesz stopę na koło i bujasz autem do/od siebie. Powinien być bardzo bardzo minimalny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #29 Napisano 27 Grudnia 2009 Oki dzięki chłopACY a zawieszenie ok. byłem na przeglądzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach