jezalb83 Zgłoś #1 Napisano 21 Grudnia 2009 Witam, posiadam passata b5 97 już parę lat i nigdy nie było z nim problemów, aż do tej pory. Usterka polega na zamianie stron na panelu sterownia szyb i lusterek w drzwiach kierowcy, od pewnego czasu otwierając szybę pasażera otwiera się szyba kierowcy i analogicznie z szyba pasażera która sie teraz otwiera po naciśnięciu włącznika szyby kierowcy. Ta sama sytuacja jest z lusterkami również pozamieniały się stronami. Ostatnimi czasy nic nie było grzebane w elektronice ani temu podobne, autko jest dobrze uszczelnione i moduł komfortu na pewno ma sucho. Czy jest może ktoś kto miał podobny przypadek lub wie jak się do tego zabrać, dodam iż posiadam vag. Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #2 Napisano 21 Grudnia 2009 Może być tak, że masz przerobionego anglika i nawet o tym nie wiesz. A po co przekąłdałeś te panele sterujace? Skoro teraz podłaczyłeś niby tak, jak normalnie powinno być, to działają odwrotnie. Pozamieniaj przewody i powinno być ok. Jest tu gdzieś na forum opis - jak to zrobic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #3 Napisano 21 Grudnia 2009 A po co przekąłdałeś te panele sterujace? Może ja źle zrozumiałem, ale kolega Błażej nic nie przekładał, tylko napisał, że Usterka polega na zamianie stron na panelu sterownia szyb i lusterek w drzwiach kierowcy, od pewnego czasu otwierając szybę pasażera otwiera się szyba kierowcy i analogicznie z szyba pasażera która sie teraz otwiera po naciśnięciu włącznika szyby kierowcy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jezalb83 Zgłoś #4 Napisano 21 Grudnia 2009 (edytowane) Zgadza się koledzy nic nie przekładałem a tym bardziej nic tam nie grzebałem przy drzwiach. Autko jest z osobistego importu, sam wybierałem sam nim przyjechałem i mało prawdopodobne a żeby była to kiedyś wersja na ruch lewostronny. Co do przekładania przewodów to mam taki przełącznik na zapasie i widzę że nie ma możliwości odwrotnego podłączenia kostki a samych przewodów nie będę przekładać ponieważ nie jest to aż tak uciążliwa usterka, chcę to naprawić dla świętego spokoju. Edytowane 21 Grudnia 2009 przez jezalb83 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #5 Napisano 21 Grudnia 2009 jesli nie przełozysz przewodów to nie naprawisz tej usterki a skoro ona jest to sprawdz czy grodz silnika nie była wspawywana od nowabo dziwne jest toze europejczyk miałby zamienione działanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #6 Napisano 21 Grudnia 2009 No ok,nawet jeśli był by wczesniej anglik,to powiedzcie dlaczego do tej pory było ok i nagle sie zmieniło?Moze na vag-u jest jakaś "opcja regionalna"? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #7 Napisano 21 Grudnia 2009 a czy grzebałes cos wczesniej przy tym moze cos przy module ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jezalb83 Zgłoś #8 Napisano 21 Grudnia 2009 grzebałem przy module tzn był odłączony w czasie jak uszczelniałem auto, ciekło mi z lejka klimatyzacji wiec trochę go podtopiło po złożeniu było wszystko ok. Grodz nie jest spawana a zresztą posiadam rachunek na zakup tego pojazdu i napewno nie jest z anglii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #9 Napisano 21 Grudnia 2009 A jak wyjąłeś moduł to otwierałeś go, nie było tam wilgoci ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jezalb83 Zgłoś #10 Napisano 21 Grudnia 2009 W module nie było wilgoci, jest to dziwna sprawa bo tylnie szyby działaja prawidłowo, sprawa dotyczy tylko przednich. Jak się domyślam to napewno idzie ustawić to w vagu tylko gdzie i jaka wartość ustawić bo jak się domyślam na rynek angielski i europejski przełącznik oraz moduł jest jednakowy różnica polega na zaprogramowaniu modułu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #11 Napisano 22 Grudnia 2009 Napisz tutaj numer modułu komfortu i jego kodowanie, czyli linijka Vag number i soft condig. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jezalb83 Zgłoś #12 Napisano 22 Grudnia 2009 ok. napisze wieczorem jak wrócę do domu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcel_76 Zgłoś #13 Napisano 22 Grudnia 2009 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1130 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jezalb83 Zgłoś #14 Napisano 22 Grudnia 2009 Nr modułu to 3b0959799 A zentral-sg komfort v41 kodowanie 4097 nr delera 5311. Przy okazji znalazlem 3 błedy ktore po wykasowaniu wracaja, z tym ze nie wiem od czego one sa 00960 - ăŐ~HÂ$QD˙3"ő"Ëc*rMIWÍzG@(u%Ŕ\ }jkĐ `lŠ_šě3"pC 27-10 - Unknown Error Elaboration - Intermittent 00944 - Shareware Version. To Decode all DTC's 35-00 - Please Register/Activate 01330 - Shareware Version. To Decode all DTC's 49-10 - Please Register/Activate - Intermittent Marcel dziękuje Ci bardzo ale domykanie szyb już mam a reszta jakoś do mnie nie wchodzi może jestem za mało rozwinięty na to. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcel_76 Zgłoś #15 Napisano 23 Grudnia 2009 domykanie domykaniem ale sprawdź sobie jakie masz wartości bo może coś sfiksowało i masz zupełnie inne i dlatego wariuje. u mnie też coś swego czasu się pozmieniało i jedna szyba chodziła w inną stronę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach