Skocz do zawartości
tmstp

Wyzsze spalanie na postoju po wymianie napinacza paska wielorowkowego i alternatora

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Wiem ze podobnych tematow byly cale sterty ale wszedzie chodzilo o przestawiony rozrzad albo zwalone wtryskiwacze. U mnie raczej chodzi o cos innego.

Mam wymienione czesci tak jak w temacie plus pasek wielorowkowy i od klimy. Po tym zabiegu na postoju przy wylaczonych wszystkich odbiornikach pradu zegar wskazuje spalanie 0.7-0.8l/h - wczesniej bylo 05-06l/h.

Co mechanik mogl ruszyc ze teraz tak pokazuje?

Realnego spalania jeszcze nie znam, od wczoraj tak jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ustawia się rozrząd na kole musi być najlepiej na 00, pewnie ustawiał na krechy ,po zmianie nie sprawdził vagiem jak ustawiony jest rozrząd.Przy każdej ingerencji z rozrządem trzeba sprawdzić ustawienie .

Edytowane przez marcelvw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ustawia się rozrząd na kole musi być najlepiej na 00, pewnie ustawiał na krechy ,po zmianie nie sprawdził vagiem jak ustawiony jest rozrząd.Przy każdej ingerencji z rozrządem trzeba sprawdzić ustawienie .

Ale tam nie było ingerencji w pasek rozrządu, tylko w wielorowkowy który nie ma nic wspólnego z rozrządem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm a nie bedzie to przypadkiem zbyt mocny naciag? powodujący wieksze opory

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
0.7-0.8l/h - wczesniej bylo 05-06l/h.

 

to naprawdę od ch.. różnica :) Myślę że wymiana paska klinowego raczej nie powinna mieć wpływu. Może nowy alternator daje większy opór?

 

Myślę że różnica 0.1l to w granicach błędu statystycznego :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a moze by tak sprawdzić ustawienie rozrządu? i tak od tego trzeba zacząć, nawet jak nie był ruszany ????,a może mechanik kołem ruszył trzy śrubki poluzował?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W moim AVF od kiedy mam to jest 0,7 na P, bez roznicy np czy sa swiatla czy nie, na D jest 1,4-1,5, rozrzad wartosc 0. Na moje normanie wskazuje i nie masz co szukac dziury w całym ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Temat opanowany.

Wczesniej przejechalem 250km na samym akumulatorze bo zlamala sie jedna ze srub od napinacza. Po naprawieniu wszystkiego i wymianie alternatora - bo najprawdopodobniej w nim blokowalo sie sprzegielko czasem (zapalala sie na sekunde lampka od ladowania w czasie jazdy) - alternator ladowal akumulator. Zakladam ze stad to wyzsze wskazanie spalania na postoju.

Na razie przejechalem tak ok 200km i jest poki co ok.

Bede sledzil co sie dalej bedzie dzialo.

 

PS. Co do rozrzadu to tez mam na 0.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności