Skocz do zawartości
kozub

N75 Zamiennik czy bedzie pasował ??

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pytanko padł mi zawór EGR (chodzi mi o N75 pomyłka ) 1JO906627A z biała główką (spadek mocy podczas jazdy gaszenei silnika moc wraca) i zamówiłemna allegro nowy zaworek i koleś przysłał mi orginany nowy zawór Pierburga ale o innym numerze 1KO 906 627E i czy to jest zamiennik mógł by mi ktoś to sprawdzić czy to są te same zawory ?? Proszę o odpowiedz

Edytowane przez kozub

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Piterek
Kolego nie potrafie Ci odpowiedziec na Twoje pytanie ale chcialem zapytac ile kosztowal Cie ten zamiennik?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wg etki to "nowy zawór Pierburga ale o innym numerze 1KO 906 627E" czesc zastepcza za ten "zawór EGR 1JO906627A"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ha czyli wszystko gra mam rozumieć 1JO 906 627A jego nowym zamiennikiem jest 1KO 906 627E taki jaki zakupiłem i moge śmiało zakładać :)

P.S Zaworek kosztował mnie 145 PLN z gwarancją oryginalny nowy w pudełku jak coś mam namiary - wizytówke do sprzedawcy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
spadek mocy podczas jazdy gaszenei silnika moc wraca)

 

a skąd wiadomo że to wina EGR, vag ktoś podłączył... nie chce być złym prorokiem, ale coś mi tu nie pasuje, EGR i jego awaria raczej najpierw odpala kontrolki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a skąd wiadomo że to wina EGR

 

Bo to nie jest EGR, część o którą kolega pyta to zawór N75 sterujący pracą turbiny.

 

---------- Post added at 22:09 ---------- Previous post was at 22:05 ----------

 

BTW ani ten "1J0906627A", ani ten "1K0906627E" zawór nie ma zamiennika w ETKA. Choć mogę się mylić bo aktualizacje mam sprzed roku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bo to nie jest EGR, część o którą kolega pyta to zawór N75 sterujący pracą turbiny.

 

wg opisu pyta o zawór sterujący pracą EGR, a po symbolach nie patrzyłem... jeśli chodzi o N75 to ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wg opisu pyta o zawór sterujący pracą EGR, a po symbolach nie patrzyłem... jeśli chodzi o N75 to ok.

Ja też dopiero po sprawdzeniu w ETKA wiedziałem o co chodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok Koledzy sprostowanie chodzi mi o zawór N75 i oryginalny w aucie był i jest uszkodzony 1JO 906 627A zamówiłem taki na allegro i koleś przyslal mi 1KO 906 627E informując ze jest to nowy zawor Pterburga i zastepuje on 1JO 906 627A i che tylko upewnić sie czy oby było tak napewno czy koleś mnie oszukuje ?? Proszę sprawdzić w mądrych programach nie che zakładać czegoś co nie będzie sprawnei działało i sterowało poprawnie Turbinką

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
che tylko upewnić sie czy oby było tak napewno czy koleś mnie oszukuje ??

Ja napisałem co wiem w temacie, ale tak jak pisałem "stare aktualizacje" i mogę mieć złe informacje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz zapytam czy może ktoś mi sprawdzić czy zawór N75 1JO 906 627A zamienia sie na 1KO 906 627E

Prosze o dopowiedź bo chce po niedzieli założyć nowy 1 KO 906 627 E taki jaki mi przysłał koleś z allegro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Prosze o dopowiedź bo chce po niedzieli założyć nowy
Jak pasuje do niego wtyczka to raczej nie ma różnicy jaki ma numer. Ma być sprawny i tyle. Gdzieś tu na forum jest opis jak przerobić wtyczkę, bo są takie zaworki z innymi numerami, działają tak samo, tylko wtyczka nie pasuje, aaa i cena jednego z nich lekko odstrasza. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego ale 1j 906627A kosztuje ok 180 zl w skodzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

napisałeś (spadek mocy podczas jazdy gaszenie silnika moc wraca) a wiec mialem idetyczne objawy jak piszesz w VW LT35 2,5 TDI i był to tylko i wyłacznie przepływomiez

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Temat stary i już wiele powiedziano na temat przełączników tego typu ale Ja osobiście nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie :

W moim pasku zamontowany jest zawór o nr : 058 906 283 C i jako że tego już nie dostane dali mi przełącznik o nr : 058 906 283 F

pytanie : czy jest jakaś różnica w montażu ??? bo gdzieś na forum była wzmianka na ten temat ale nie do końca wytłumaczone że trzeba zamienić jakieś wężyki ??? jeżeli tak to które ???? boczne ??

bo rozumiem że dolny jest jako wejściowy i rozdzielane jest powietrze na2 boczne ????

 

Z góry dziękuję za szybką podpowiedz :kumple

Edytowane przez myszon80

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego, przerabiałem to jakieś 3 miesiące temu. Mój N75 z końcówką C został wymieniony na F. Podłączyłem identycznie jak był zamontowany poprzednik i wszystko działa jak należy. Więc wkrętak w dłoń i do boju!!! :wojak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj odbieram część ze sklepu :) więc do wieczorka będę już wiedział wszystko co i jak :) ale jestem dobrej myśli

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak wtyczka będzie pasowała to wszystko będzie grało ja też kupowałem od gościa na allegro,po wymianie pełna moc :dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jest oki ... dostałem część z jakimiś innymi numerkami ale zamontowałem jak tą starą i jest oki oczywiście problemów ciąg dalszy ale namierzyłem problem i już auto śmiga ( wymiana cewki)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, pytanie jak w temacie, czy można taki zawór zmienić zamiast oryginalnego N75 na przykładzie mojego motoru 1.8 T, mój zawór już nie wyrabia i muszę szukać czegoś lepszego.

 

Czy wystarczy go wpiąć pomiędzy muszle od turbo a WG, a jeden otwór zaślepić?? Proszę minie poprawić jak źle kombinuje, są opisy na necie jak podłączyć ale wszystko jakoś nieczytelne jak 1.8T.

 

Czy można to bezproblemowo podpiąć pod wtyczkę od n75 czy konieczny jest montaż Det-a??

 

Dziękuje za wszystkie odpowiedzi.

Edytowane przez rainman777
przeniesiony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności