Gość Stan07 Zgłoś #1 Napisano 3 Października 2006 No więc Passat taki jak w opisie, automat. Mam z nim taki problem przy poruszaniu się tak mniej więcej w okolicy 1600 obrotów pojawiają się takie drgania. Wtedy najczęściej albo spuszczam nogę z gazu albo odwrotnie zwiększam obroty i drgania zanikają! Co to może być? Jak myślicie!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakafoto Zgłoś #2 Napisano 3 Października 2006 Poduszki pod silnikiem i skrzynią masz sprawne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marcino Zgłoś #3 Napisano 3 Października 2006 No więc Passat taki jak w opisie, automat. Mam z nim taki problem przy poruszaniu się tak mniej więcej w okolicy 1600 obrotów pojawiają się takie drgania. Wtedy najczęściej albo spuszczam nogę z gazu albo odwrotnie zwiększam obroty i drgania zanikają! Co to może być? Jak myślicie!!! poszukaj tego na stronie http://www.automat.pl. jest to strona poświęcona wyłącznie ASB, jest tam też forum, może znajdziesz odpowiedź na swój problem. pozdrawiam marcino 1.8T TIPTRONIC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakafoto Zgłoś #4 Napisano 3 Października 2006 http://www.automat.pl/vademecum/index.html Większość jest w FAQ B3. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość dwilu Zgłoś #5 Napisano 13 Stycznia 2007 No więc Passat taki jak w opisie, automat. Mam z nim taki problem przy poruszaniu się tak mniej więcej w okolicy 1600 obrotów pojawiają się takie drgania. Wtedy najczęściej albo spuszczam nogę z gazu albo odwrotnie zwiększam obroty i drgania zanikają! Co to może być? Jak myślicie!!! witaj,ten temat dotyczy tez mnie wiec podsylam Ci link: http://www.forum.vw-passat.pl/topics16/automatycza-skrzynia-dziwne-zachowanie-podczas-jazdy-vt10495.htm?postdays=0&postorder=asc&highlight=drgania+automat&start=0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pedros-20 Zgłoś #6 Napisano 11 Czerwca 2009 witam. podepnę się ze swoim problemem: od kilku dni na rozgrzanym silniku przy ruszaniu po chwili postoju zdarza się (nie zawsze) że auto wpada w wibracje - problem podobny jak u autora wątku. na zimnym nie zdarzyło się jeszcze coś takiego. dodatkowo przy zmianie biegu z 1 na 2 (automat) skrzynia jakby na chwilę wysprzęglała a potem wbija 2 bieg z odczuwalnym uderzeniem. czyżby zbliżał się koniec skrzyni? uderzenie jest najsilniejsze przy ruszaniu z "nogą w podłodze", gdy ruszam powoli jest prawie nieodczuwalne ale zmiana trwa dłużej niż np. z 2 na 3. dodam, że problem drugi pojawił się dużo prędzej niż wibracje czyli około 2-3 miesiące temu. jazda na pozostałych biegach nie budzi zastrzerzeń. co wy na to drodzy forumowi specjaliści:638: powinienem już zbierać na nową skrzynkę czy da sie usunąć usterkę i jakoś wybrnąć z tej sytuacji bez dziury w portfelu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byry007 Zgłoś #7 Napisano 12 Czerwca 2009 Zalaży nie muszą byc poduszki pod skrzynia biegów lub silnikiem moze być koło dwu masowe , w turanie DSG 2004r taka wymiana kosztuje 3tys zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #8 Napisano 12 Czerwca 2009 powinienem już zbierać na nową skrzynkę czy da sie usunąć usterkę i jakoś wybrnąć z tej sytuacji bez dziury w portfelu kiedy olej wymieniony i filtr.... jeśli będzie zle ciśnienie linii to tak wbija biegu z uderzeniem.... lub pompa oleju... sprawdzić trzeba ciśnienie oleju wibracje wyglądają na konwerter lub coś w skrzyni... ale tu też trzeba byloby zerknąć najpierw olej i filtr... a takie minimum to poziom oleju i sczytanie błędów vag moze być koło dwu masowe w automacie brak takowego... ale konwerter... też nie mało nie kosztuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byry007 Zgłoś #9 Napisano 12 Czerwca 2009 No nie wiem bo brat bedzie robił remont i mechanik tak powiedział mu że koło dwumasowe jest do wymiany i ze jest w automacie też ale na pewno nie wiem dowiem sie później dam znać ---------- Post added at 14:12 ---------- Previous post was at 13:32 ---------- pytałem się to chodziło o sprzęgło dwumasowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #10 Napisano 12 Czerwca 2009 o nie wiem bo brat bedzie robił remont i mechanik tak powiedział mu że koło dwumasowe jest do wymiany i ze jest w automacie też ale na pewno nie wiem dowiem sie później dam znać ---------- Post added at 14:12 ---------- Previous post was at 13:32 ---------- pytałem się to chodziło o sprzęgło dwumasowe Powiedz bratu aby zmienił mechanika... w automacie nie ma sprzęgła dwumasowego... naciąga albo strach mu oddać samochód. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pedros-20 Zgłoś #11 Napisano 13 Czerwca 2009 kiedy olej wymieniony i filtr.... no cóż... jeśli nie będzie innego pomysłu to raczej będę musiał go wymienić. mam autko od roku i szczerze nie mam pojęcia kiedy był wymieniany olej, ale około miesiąca temu uzupełniałem stan bo potrafił wysprzęglać na ostrych łukach lub rondach. komp był podłączany i żadnych błędów nie było. sprawdzić trzeba ciśnienie oleju czy komputerem da się to sprawdzić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #12 Napisano 13 Czerwca 2009 Ile w czasie uzupełnienia dolałeś tego oleju tzn... ile weszło... Ciśnienie sprawdza się manometrem... wkręcając go w odpowiednie miejsce.... ale czy jest sprawdzenie tego np. vag... moim zdaniem nie, ale mogę się mylić... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
netadmin_47 Zgłoś #13 Napisano 14 Czerwca 2009 Podepnę się pod temat. Sąsiad w Pasku TDI z 2002 r. (110 PS) ma problem z płynnością przełączania biegów na rozgrzanym silniku przy mocniejszym dodaniu gazu (odczuwalne jest wyraźne szarpanie przy zmianie przełożeń). Problem nie występuje do momentu pełnego rozgrzania silnika. Na rozgrzanym również nie, jeżeli rozpędza auto płynnie (delikatnie). O co tutaj chodzi? Może mnie ktoś oświecić? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pedros-20 Zgłoś #14 Napisano 14 Czerwca 2009 Ile w czasie uzupełnienia dolałeś tego oleju tzn... ile weszło... uzupełniałem olej w warsztacie z braku możliwości zmiany we własnym zakresie i jeśli wierzyć słowom pracownika to wszedł 1litr. dziwi mnie tylko, że te problemy występują tylko przy zmianie z pierwszego na drugi bieg? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #15 Napisano 14 Czerwca 2009 wszedł 1litr. na takie objawy to mało weszło... a nawet bardzo mało...potrafił wysprzęglać na ostrych łukach lub rondach podobny objaw miał także kolega z forum i do tej pory dolał 4 litry i jeszcze jest mało.... ale problem już znikł Sprawdź jeszcze raz czy poziom oleju jest ok, opis na forum dziwi mnie tylko, że te problemy występują tylko przy zmianie z pierwszego na drugi bieg? a co tu dziwnego... problem olej-filtr, a tym samym złe ciśnienia.... lub potrzebny będzie mały remont np. sprzęgło hydrokinetyczne powiedziało dość. Zacznij kolego od poziomu oleju i ewentualnie sczytaj błędy jak są Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pedros-20 Zgłoś #16 Napisano 6 Lipca 2009 odświeżę temat, gdyż problem się nasila: ostatnio praktycznie za każdym razem gdy ruszam, np. spod świateł gdy auto wchodzi na 1700 do okolo 2000 obrotów, trzęsie całym autem jakby silnik chciał wyskoczyć z ramy, przy przełączeniu na dwójkę znów są wibracje, dalej jedzie w miare normalnie ale gdy ostro przyspieszam to okolo 2800-3tys. obrotów znów pojawiają się wibracje i to na każdym biegu. najgorzej jest z ruszaniem pod górkę gdyż w trakcie tych wibracji jakby ślizgało się sprzęgło(jeśli coś takiego jest możliwe w automacie) dopiero gdy obroty wejdą ponad 2tys. wibracje się kończą i auto zaczyna jechać. o co kaman? nie znam się na automatach, w manualnej skrzyni obstawiałbym sprzęgło, czy to możliwe? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakafoto Zgłoś #17 Napisano 6 Lipca 2009 Podepnij pod VAG. To podstawa. Tarczki sie koncza. Jak stary masz filtr i olej? Poduszki pod silnikiem i skrzynia sprawne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bicuomega Zgłoś #18 Napisano 6 Lipca 2009 jak odkreca;iscie oslone od skrzyni to czasem walu nie ruszaliscie?? i sprawdzcie tez poduszki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pedros-20 Zgłoś #19 Napisano 7 Lipca 2009 podpinałem komputer diagnostyczny i zero błędów w skrzyni. czy poduszki mogą być powodem "ślizgania się" napędu? to wygląda tak jakby był problem przy przeniesieniu napędu, jakby napęd łapał i puszczał, co przy okazji powoduje olbrzymie drgania. Tarczki sie koncza czy możesz wyjaśnić o jakie tarczki chodzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakafoto Zgłoś #20 Napisano 7 Lipca 2009 Tarczki cierne w skrzyni inaczej "zebatki". ew. regulatory cisnienia Bez wizyty u fachowca sie nie obejdzie, niestety. Musi zobaczyc to na zywo. http://www.autoprecyzja.pl zadzwon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach