Major Zgłoś #21 Napisano 10 Grudnia 2009 kierownica multifunkcyjna i będziesz miał dostęp do wszystkiego wcale nie, bo musisz miec do kierownicy wielofunkcyjnej sterownik w wersji high line ten co jest pod kierownica. Tak samo jesli chcesz miec wejsce do kompa z manetek, i w ostateczności moduł komfortu. Przerabiałem to w Touranie 2005 i wiem ile z tym zabawy, a w passacie ponoc więcej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
m3iaz Zgłoś #22 Napisano 10 Grudnia 2009 przepraszam za ciężkie słowa Major ale ty się może zacznij więcej udzielać na forum tourana a nie na passata b6... to są elektronicznie 2 różne auta. jasne że wiele elementów się powiela ale nie te o których piszesz i jak widać z twoich opisów nie masz zielonego pojęcia o B6... co do mojej wypowiedzi: masz rację... trzeba wymienić moduł ale na tym forum jest już wątek o kierownicy multi. wystarczy tylko poszukać. wymiana modułu w pasku jest prostsza od wymiany w touranie bo nie ma tych popapranych zatrzasków (pewnie wiesz o czym piszę). żeby dodatkowo cię pognębić (trochę mi zagotowałeś krew) dodam że miałem już w swoim aucie nawet kierownicę od CC założoną ale funkcjonalność była jak standardowej (tylko 8 z 12 przycisków działało). do pełnej współpracy brakuje białych zegarów. dodatkowo w moim aucie jest poducha 2-ładunkowa a w cc (i nowych b6 - chyba od 2007) jest już 1-dno. ---------- Post added at 17:10 ---------- Previous post was at 17:05 ---------- Mam takie pytanie czy idzie uruchomić pokazywanie cyfrowej prędkość w km/h [tak jak w audi lub w wersji z białymi zegarami] ?, tylko ze chce pozostać przy czerwono-niebieskich zegarach ,posiadam MFA+Tu jest to pokazane w Golfie VI: http://www.youtube.com/watch?v=yFEPh...eature=related na czerwonych się nie da... chyba że dokupisz sobie dodatkowy moduł MFA++ ale wtedy trzeba zrezygnować z fabrycznego telefonu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VenR Zgłoś #23 Napisano 10 Grudnia 2009 chyba że dokupisz sobie dodatkowy moduł MFA++ ale wtedy trzeba zrezygnować z fabrycznego telefonu Dzieki michal , mógł byś mi powiedzieć gdzie kupić ten dodatkowy moduł MFA++ i za ile ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aparts Zgłoś #24 Napisano 10 Grudnia 2009 A co ma kierownica multif. skora mam manetkę do sterowania funkcjami kompa?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wazzi Zgłoś #25 Napisano 11 Grudnia 2009 Ja mialem tylko spalanie srednie itd, bez rozbudowanych funkcji a kiere mialem wielofunkcyjna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Turbolot Zgłoś #26 Napisano 11 Grudnia 2009 Ja mialem tylko spalanie srednie itd, bez rozbudowanych funkcji a kiere mialem wielofunkcyjna. A wyświetlacz w zegarach ten duży czy 1/2? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aparts Zgłoś #27 Napisano 11 Grudnia 2009 Właśnie. Dokładnie tak jak Wazzi. Ja też mam duży FIS i nie mam funkcji. Tylko spalanie, km, średnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Turbolot Zgłoś #28 Napisano 11 Grudnia 2009 Właśnie. Dokładnie tak jak Wazzi. Ja też mam duży FIS i nie mam funkcji. Tylko spalanie, km, średnie. Do menu funkcji można wejść tylko na postoju. Jak nie masz kierownicy z przyciskami to na manetce naciska się któryś z przycisków (lub oba) i przytrzymuje. Przy kierze ze sterowaniem masz funkcję setup czy settings (jak się zmienia po kolei: audio, navi, komputer to jakoś później są ustawienia). Szczerze mówiąc jeździłem już kilkoma Passatami i jak był duży wyświetlacz to i w menu funkcji można było wejść. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aparts Zgłoś #29 Napisano 12 Grudnia 2009 (edytowane) No własnie nie ma tej możliwości. Wciskam dolny, górny na manetce i nic. Oczywiście na postoju. Tylko przeskakują funkcje, nic poza tym . Gdzieś czytałem u nas że ktoś zdjął kleme z aku , i po kilku minutach wróciło do normy, czyli funkcje się pojawiły. Ale czy ja wiem?? Załączam zdjęcie licznika. Edytowane 12 Grudnia 2009 przez aparts Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adrianos Zgłoś #30 Napisano 12 Grudnia 2009 żeby wejść w to menu należ kluczyk włożyć do stacyjki przycisnąć go w pozycje grzania świec i przytrzymać dolną strzałeczke przez 5 sekund. Ale nie przy pracującym silniku. U mnie dopiero zaskoczyło za 3 razem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aparts Zgłoś #31 Napisano 12 Grudnia 2009 żeby wejść w to menu należ kluczyk włożyć do stacyjki przycisnąć go w pozycje grzania świec i przytrzymać dolną strzałeczke przez 5 sekund. Ale nie przy pracującym silniku. U mnie dopiero zaskoczyło za 3 razem. Wykonane zgodnie z sugestią z trzy razy. I nic. Ciekawe. Zadam inne pytanie. Czym w takim razie różni się MFA od MFA plus?? Z tego co czytam, nie tylko ja mam ten problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Turbolot Zgłoś #32 Napisano 12 Grudnia 2009 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1742 Zawsze mi się wydawało, że MFA to ten wyświetlacz 1/2, a MFA+ to duży. Ale teraz to sam już nie wiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dempci Zgłoś #33 Napisano 3 Marca 2010 mam jeszcze jedno pytanie do tematu, czy jak zostana wymieniane zegary i vagiem wszystko pozmieniane to czy po pod pieciu pod kompa w aso wyjdzie ze bylo cos zmieniane? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rad0330 Zgłoś #34 Napisano 4 Marca 2010 a czy ma to jakieś znaczenie? przecież samochód i tak masz juz po gwarancji więc Twoja sprawa co z nim robisz będzie można sprawdzić po numerze VIN czy samochód mial komputer pokładowy czy nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dempci Zgłoś #35 Napisano 4 Marca 2010 mam tu na mysli fakt jak bede chcial go sprzedawac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #36 Napisano 4 Marca 2010 w ASO już bez znajomości nic się nie dowiesz na temat auta tak jak koega wyżej napisał tylko po VINie dojedziesz czy miał seryjny komp czy dokładke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dempci Zgłoś #37 Napisano 4 Marca 2010 aha no okey, to w takim razie dzieki wielkie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wagen Zgłoś #38 Napisano 5 Marca 2010 zeby byly dodatkowe funkcje czyli rozwijane menu MUSI BYC NOWY MODUL KOMFORTU z którego trzeba odczytać immo. Serwis i prawie nikt tego nie odczyta poza specjalnym fejsem http://jmb-elektronica.pl/index.php?main_page=product_info&cPath=2&products_id=18 . Ja walczyłem z tym miesiac i doszedłem tylko do tego która pamięc odpowiada za immo i po wlutowaniu mojej strej w nowy modul immo zgaslo auto odpaliło ale dodatkowe funkcje się nie pojawiły Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dexters84 Zgłoś #39 Napisano 17 Czerwca 2010 (edytowane) Czyli jeśli nie mam komputera pokładowego, a moje auto ma pierwszą rejestracje pod koniec stycznia 2007 to mogę zapomnieć o zamontowaniu zegarów z FIS-em i manetki wycieraczek bo nie da się zaprogramować tego do istniejących w samochodzie elementów (IMMO) ? Dodam, że wystarczyłby mi normalny komputer (a nie wersja +) byleby nawi wyświetlał i może telefon obsługiwał Edytowane 17 Czerwca 2010 przez dexters84 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #40 Napisano 17 Czerwca 2010 Możesz wcisnąć bez problemu, dowolny FIS. Immo jest w kolumnie kiery, a nie w zegarach... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach