jamess Zgłoś #21 Napisano 7 Grudnia 2009 miałem podobny przypadek.kiedyś podczas jazdy (b4 1.6 101km)zgasł mi i nie chciał odpalić.wcześniej nie było żadnych objawów.przy próbie uruchomienia kręcił normalnie,ale nie zaskakiwał.w skrzynce z bezpiecznikami wypięła mi sie jakaś kostka...może jakiś przekażnik,nie wiem.kiedy wpiąłem to na miejsce autko odpaliło i problem więcej się nie pojawił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neomobi Zgłoś #22 Napisano 7 Grudnia 2009 witam i chciałbym sie podpiąć mianowicie miałem 2 przypadki gdy z rana (noce bez przymrozków) po odpaleniu i około dwóch minutach(wyjazd z garażu i zamknięcie go) pracy silnika po prostu zgasł. gdy wsiadłem do samochodu wszystkie kontrolki migały. gdzie mam szukać problemu? z góry Dzięki Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kojakoss Zgłoś #23 Napisano 8 Grudnia 2009 (edytowane) Ok kable od swiec sa nowe stacyjka kostka od niej sprawdzona nowa kopułka od aparatu zapłonowego wszystko ok cewka przy wykreconej swiecy nie daje iskry dopiero jak sie podlaczy pod fajke kabelek i przytka do bloku zakreci sie to przeskakuje iskra czy to moze byc wina swiec nie wiem kiedy wymieniał ostatnim razem poprzedni właściciel .. kupiłem jeszcze nowyu filtr od benzyny jutro go wymienie chyba jak bede miec warunki bo z tego co widze to musze sie położyc pod auto ---------- Post added at 01:40 ---------- Previous post was at 01:38 ---------- Edytowane 8 Grudnia 2009 przez Kojakoss Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #24 Napisano 8 Grudnia 2009 przy wykreconej swiecy nie daje iskry dopiero jak sie podlaczy pod fajke kabelek i przytka do bloku zakreci sie to przeskakuje iskra czy to moze byc wina swiec Mistrzu,świecę jak wykręcisz i nałożysz na nią kabel to musisz przyłożyć do masy inaczej iskra będzie skakać albo przy cewce albo przy aparacie, ale wg. mnie jednak cewka wytwarza w Twoim przypadku zbyt małe napięcie (jak ten co trzymał w powietrzu świecę i go nie popieściło...) i dlatego...szukaj nowej cewki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kojakoss Zgłoś #25 Napisano 8 Grudnia 2009 Hmm wiem ze do masy sie przytykyka bo nieraz to sprawdzalem nawet w swoim kawasaki ale mniejsza o to ja krecilem on przylozyl swiece do masy iskra nie przeskakiwala pozniej wyjelismy swiece i do fajki od swiecy wsadzilismy drut przylozyl do masy zakrecilem i iskra przeskakiwala wiec moze to swiec oby mam nadzieje dzis kupie nowe swiece i zobacze albo akumulator bo on tez pokrecil ze 3 razy i padl ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #26 Napisano 8 Grudnia 2009 Coś czuję że wymienisz masę klamotów, ale to i paskowi na dobre wyjdzie, a w końcu i tak nową cewkę będziesz musiał wstawić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kojakoss Zgłoś #27 Napisano 8 Grudnia 2009 ok znalazlem przyczyne jak jest cewka to przeskakuje mi iskra od kostki do tego gzie wchodzi kabel od kopulki jak ruszam te kostka co jest przy cewce to skacze iskra i teraz szwagier ruszal kostka szybko skakala iskra i pasek zapalil zagadal ale jak sie przestanie ruszac kostka przy cewce to juz gasnie ale liczy sie ze w koncu zagadał to jednak cewka? czy moze aparat zapłonowy ? ---------- Post added at 21:08 ---------- Previous post was at 20:52 ---------- Dokładnie w tym miejscu skacze gruba iskra : oto zdjecia http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a6d8af0b8452ab8b.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #28 Napisano 8 Grudnia 2009 Więc zasilanie cewki może szwankuje, sprawdź konektorki we wtyczce do cewki czy sie nie połamały lub nie wcisły w kostke ,i sprawdż czy któryś z kabelków nie ułamał sie na wejściu do cewki. Iskra będzie Ci skakać przy cewce jak nie przyłożysz do masy drugiego końca kabla WN, i lepiej z takim eksperymentowaniem uważać, bo jesśi kabla nie przyłożysz do masy to można elektronikę w aucie spalić -sterownik !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kojakoss Zgłoś #29 Napisano 9 Grudnia 2009 Ok sprawdze jutro i dam znac co i jak o Jezusie oby juz odpalil i jezdzil ale i tak sie ciesze ze po zabawiwe z kostka zagadal normalnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #30 Napisano 9 Grudnia 2009 TO sobie ściągnij i postudiuj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kojakoss Zgłoś #31 Napisano 9 Grudnia 2009 Ok więc tak elektryk sprawdził mi cewke cewka daje napiecie normalnie na aparat zapłonowy z tego co powiedział to podjerzewa czujnik Halla i wyjął mi aparat zeby sprawdzić czy to możliwe ze to ten czujnik ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kojakoss Zgłoś #32 Napisano 11 Grudnia 2009 Musze kupić aparat zapłonowy czy ktos z was zna dokładne oznaczenia jego czy tylko wystarczy ze do silnika 2e ?? prosze was o szybka odpowiedz aa i jeszcze jedno moze ktos z was wie gdzie szybko we wrocławiu można dostać taki aparat ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #33 Napisano 11 Grudnia 2009 Nie musisz wystarczy TO wymienić a w aparacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kojakoss Zgłoś #34 Napisano 21 Grudnia 2009 Ok wymieniłem czujnik halla ale problem w tym ze po wyjeciu aparatu mialem go ustawionego aa kolega palant zakrecił mi rozrusznikiem ;/ i nie wiem jak mam teraz ustawić aparat zapłonowy czy mysze zdejmowac pokrywe od zaworów czy można na kablach poprzemieniac kolejnośc Pomocy .. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #35 Napisano 21 Grudnia 2009 http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=573033&postcount=4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kojakoss Zgłoś #36 Napisano 21 Grudnia 2009 Dzięki za schemat rozrządu jutro się pobawię i poprzestawiam na kablach mam nadzieje ze w końcu odpali Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #37 Napisano 21 Grudnia 2009 Masz jeszcze na kole zamachowym kreski jedna od OT druga od 6 stopni wyprzedzania zapłonu, ustaw rozrząd na te 6 stopni, i włóż aparat tak aby środek tyłu palca przypadł na wycięcie w plastiku pod nim lub w stopie aparatu są też lub powinny być takie dwa wycięcia więc na środku miedzy nimi powinna się znaleźć dziura z gwintem do przykręcenia aparatu , potem kabelki 1-3-4-2 i POM. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kojakoss Zgłoś #38 Napisano 22 Grudnia 2009 Dzięki wielkie Lebow za pomoc dobrze ze sa tacy ludzie jak ty w czwartek ma sie ocieplic więc wezme sie za robote ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #39 Napisano 27 Grudnia 2009 Kojakoss i jak tam, auto zreanimowane? Obowiązkowy POM wykonany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kojakoss Zgłoś #40 Napisano 8 Stycznia 2010 Sorry za tak długą przerwę ale nie miałem jak odpisać tak auto śmiga już tydzień czasu czujnik halla wymieniłem ustawiłem rozrząd według tego co mi dałeś na Ot na kole zamachowym pstryk i odrazu zapalił " tylko teraz mam problem z Abs mi sie świeci cały czas?? a 2 rzecz zamki mi zamarzają tak ze jak chce zamknąć drzwi to nie mogę bo odbijaja dopiero cieplą wodą poleje to jest ok i to w każdych drzwiach Lebow masz na to jakaś rade bo woda pomaga ale jak ostygnie to jeszcze gorzej Pozdrawiam i czekam na odpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach