jamess
-
Liczba zawartości
13 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O jamess
- Urodziny 21.01.1982
Informacje osobiste
-
Imię
jarosław
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
gdańsk
Samochód
-
Silnik
B4 1.9 D 64KM (1Y)
-
Rok produkcji
1995
-
witam ponownie.nikt nie potrafił mi pomóc,więc postanowiłem sam poszukać odpowiedzi.oczywiście znalazłem przyczynę stukania.rozebrałem cały silnik i okazało się,że 1 tłok był przegrzany i to on hałasował w tulei cylindrowej(na szczęście jej nie zniszczył) i cała naprawa kosztowała mnie 150 zł(uszczelka pod głowicę + używany tłok) oczywiście własna robocizna.stukanie zanikło,i silnik pracuje bardzo cicho.
-
i co panowie??czy ktoś potrafi mi pomóc??nie wiem co z tym problemem zrobić.
-
miałem podobny przypadek.kiedyś podczas jazdy (b4 1.6 101km)zgasł mi i nie chciał odpalić.wcześniej nie było żadnych objawów.przy próbie uruchomienia kręcił normalnie,ale nie zaskakiwał.w skrzynce z bezpiecznikami wypięła mi sie jakaś kostka...może jakiś przekażnik,nie wiem.kiedy wpiąłem to na miejsce autko odpaliło i problem więcej się nie pojawił
-
no i nie wiem.stuka dalej i to coraz mocniej.olej wymieniany i stan jest.panewka chyba odpada,bo ciśnienie ma ok.kopcic nie kopci,ale olej powoli znika(290 tys przebieg,wiec to żadne zaskoczenie,że olej zaczyna ginąć)po zrobieniu głowicy stukanie znacznie ucichło,ale nie znikło całkiem.po zrobieniu 1000-ca km zaczęło tłuc mocniej,a teraz wali jak przed remontem.i tu rodzi się moje pytanie......czy istnieje taka możliwość,ze komora w głowicy została żle wprasowana???a może to 2ga komora sie zluzowała????czy mogli żle głowice w zakładzie zregenerować????
-
czyli z tym sworzniem to prawdopodobne?????? a jeżeli tak,to tuleja ze sworzniem to duże koszta??
-
ciśnienie ma chyba w porządku.kontrolka się nie zapala podczas pracy silnika.stuka cały czas tak samo zarówno jak dodaje gazu i kiedy obroty opadają.więc panewkę chyba możemy wykluczyc.a co do sworznia,to usterka na czym polega?dostał luzu na tłoku,czy zabezpieczenie wyleciało i sworzeń się wysuwa?może to?
-
witam.przeszukałem uważnie forum i nie znalazłem konkretnej odpowiedzi.problem w moim pasku 1.9d pojawił się jakiś miesiąc temu.na trasie dałem mu ile fabryka dała(przez jakieś 3 minuty)i po zwolnieniu obrotów pojawiły sie rytmiczne stuki.dodam jeszcze,że głowicę całą zregenerowałem,bo wydawało mi się,że z tamtąd,ale stukanie nie ucichło.klepie,jakby ktoś młotkiem po bloku strzelał.wraz ze zwiększaniem obrotów zwiększa się taż częstotliwość stukania tzn stuka coraz szybciej.zarówno na ciepłym,jak i na zimnym silniku.wydaje mi się,ze po zrobieniu głowicy stukało nieco ciszej,ale znów sie nasiliło i klepie jak przed remontem.nie wiem,czy to sworzeń tłoka będzie?czy co? jak ktos ma jakis pomysł to proszę o podpowiedż.z góry dziękuje.
-
Wymiana drążka kierowniczego
jamess odpowiedział ernest_1978 → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
ja w swoim pasku zrobiłem to w godzinę.już piszę..podnosisz samochód na lewarku(strona którą zamierzasz wymienić) demontujesz wachacz (4 śruby) skrecasz kierownicę na maxa w taką stronę,aby drążek wyszedł do końca.powodzenia. -
cristof mam pytanie co do czujnika położenia wału korbowego..gdzie on się znajduje?i w jaki sposób go zsynchronizować z czujnikiem halotronowym? o ile dobrze zrozumiałem,to po tej synchronizacji zapłon będzie ustawiony poprawnie?czy może potrzebne mi są jeszcze jakieś informacje??a co do czujnika halotronowego,to w jaki sposób sprawdzić czy jest on całkowicie sprawny?z góry dziękuje..
-
dzieki.dzisiaj zajze w to badziewie i spróbuje rozpoznać,co to jest.a jezeli jest to czujnik i był przesuwany,to w jaki sposób ustawić go w właściwe położenie??
-
witam.próbowałem przestawić zapłon w moim pasku(1.6 101 km),ale on nie reaguje.przy uruchomionym silniku przestawiałem aparat zapłonowy do kmońca w lewo,a póżniej do końca w prawo,ale silnik wogóle nie zmieniał zachowania.dlaczego????może podciśnienie?nie wiem..rano mam trudności z odpaleniem.zapłon jest za wczesny.a poza tym to pasek zamula ze startu...myślę ze to tez wina zapłonu. jeżeli ktoś wie co sie dzieje,to proszę o podpowiedz.z góry dziekuje!!
-
łączniki stabilizatora...jak założyć??
jamess odpowiedział jamess → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
dzieki sebam.. z założeniem poradzę sobie bez problemu.kłopot był w tym,ze nie bardzo wiedziałem w którą stronę powinno być pochylone to ucho.a twoja podpowiedż jest jasna.pozdro.. -
witam..kupiłem łączniki stabilizatora i chcę je załóżyć,ale są asymetryczne.nigdy wcześniej nie zmieniałem ich i nie bardzo wiem jak je założyć.szukałem podobnych tematów,ale nigdzie nie było to konkretnie sprecyzowane...chętnie poradziłbym się kogoś kto wie w jaki sposób je założyć.pozdro... 1 2