syjan1212 Zgłoś #21 Napisano 3 Grudnia 2009 nie jestem pewien ale ta pompka się przyciera po wymianie swojej starą podpiołem pod mały prostownik i wrzuciłem do ropy działała elegancko przez 10min a potem zdechła rozebrałem ją na części i chyba w środku przycierają się takie 2 zębatki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertss-r2 Zgłoś #22 Napisano 3 Grudnia 2009 Podłączę się do tematu. Kiedyś miałem podobny problem w(mietku) winą był czujnik który odpowiada za fazy rozrządu. U niemca gdzie miała miejsce awaria też mieli nielichy problem, żadne kompy im nie pomogły 2-dni i nic , dopiero gość który prowadził własny zakład , a nie serwis dał radę (0,5)godziny i wszystko do tej pory gra , a było to dwa lata temu . Także wina morze tkwić w jakimś czujniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gronek111 Zgłoś #23 Napisano 3 Grudnia 2009 No właśnie. Mechanik pompę sprawdził i działa. Wprawdzie jej nie wyciągał,ale twierdzi .ze to nie pompa na 100%. Podobno wina elektryki. Ściągnął od VW schemat okablowania i kombinuje,ale trwa to już dość długo i bez efektu,a gość jest dość kumaty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekpl Zgłoś #24 Napisano 8 Grudnia 2009 miałem taki problem przy ok 100km/h. niestety okazał się pompowtrysk, co jednoznacznie wyszło, gdy został zamieniony z innym ---------- Post added at 21:12 ---------- Previous post was at 21:11 ---------- miałem taki problem przy ok 100km/h. niestety okazał się pompowtrysk, co jednoznacznie wyszło, gdy został zamieniony z innym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach