gronek111 Zgłoś #1 Napisano 25 Listopada 2009 (edytowane) Jadąc z prędkością ok 80 km/h silnik po prostu zgasł i już nie odpalił. Rozrusznik kręci normalnie. Kontrolki gasną jak powinny. Nie było żadnych ostrzeżeń na desce ani żadnych szarpnięć czy stuków. Co może być przyczyną? Edytowane 25 Listopada 2009 przez gronek111 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #2 Napisano 25 Listopada 2009 _tytul1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vertec Zgłoś #3 Napisano 25 Listopada 2009 Ja całe szczęscie miałem podobną sytuację trzy miechy temu ale na parkingu. Pomogło ściągnięcie klemy na chwilę. I do teraz nie wiem co to:mad:. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #4 Napisano 25 Listopada 2009 brak pradu alternator nie ładuje albo gdzies cos zuzywa za wiele i nie moze doładowac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jasiek83 Zgłoś #5 Napisano 25 Listopada 2009 mam podobny problem ze 105-cio konnym dieselkiem w b6.. z tą różnicą że auto zdechło w niemczech... zdjęcie klem nie pomogło... mechanik rozłożył ręce i jutro muszę auto odholować z warsztatu... tylko dokąd? na szrot? myślałem że może immo, ale by się kontrolka świeciła.. może jest ktoś kto słyszał o podobnych przypadkach? może to wada fabryczna? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #6 Napisano 25 Listopada 2009 ja bym sprawdził eletryke alarm odłaczył i wtedy zobaczył czy zrobi to samo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #7 Napisano 25 Listopada 2009 (edytowane) może jest ktoś kto słyszał o podobnych przypadkach? może to wada fabryczna? http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=38801&highlight=pompa+paliwa A może trzeba poczytać ten temat? Albo ten -http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=26695 Edytowane 25 Listopada 2009 przez GURAL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polson Zgłoś #8 Napisano 25 Listopada 2009 a moze pompa paliwowa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #9 Napisano 25 Listopada 2009 a moze pompa paliwowa... Właśnie do takich tematów podałem linki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gronek111 Zgłoś #10 Napisano 25 Listopada 2009 Dzięki za pomoc. Czy przy słabym ładowaniu nie powinna się jednak zapalić kontrolka ładowania? Przypominam,że rozrusznik kręci normalnie,a silnik mimo to zapalić nie chce. Co do dużego poboru prądu, to się zgodzę. Światła, radio, gps i dvd dziecka. Ale po wyłączeniu wszystkich urządzeń sytuacja się nie zmienia. Dalej kręci,a nie zapala. Może rzeczywiście pompa. Jeszcze raz dziękuję za pomoc. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #11 Napisano 25 Listopada 2009 Czy przy słabym ładowaniu nie powinna się jednak zapalić kontrolka ładowania? Przypominam,że rozrusznik kręci normalnie,a silnik mimo to zapalić nie chceTo nie jest ładowanie, przy słabym akumulatorze zauważył byś że rozrusznik słabiej kręci. A bezpieczniki sprawdziłeś czy wszystkie sprawne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gronek111 Zgłoś #12 Napisano 25 Listopada 2009 Sprawdzone i sprawne. Nie mam pewności,ale coś kojarzę, że na sekundę przed zgaśnięciem silnika i informacją engine fauld, zaświeciła się na czerwono kontrolka świec. Nie jestem jednak na 100% pewien. Gdyby jednak tak było, czy to coś zmienia? Czy w czasie jazdy może się zapalić kontrolka świec? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #13 Napisano 25 Listopada 2009 Czy w czasie jazdy może się zapalić kontrolka świec? Nie wiem jak w B6, ale w B5 ta kontrolka oznacza też błąd silnika (możliwe że podobnie jest w B6). Ale i tak trzeba podłączyć VAG albo coś podobnego i sczytać błędy, inaczej to będziemy wróżyć z fusów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gronek111 Zgłoś #14 Napisano 25 Listopada 2009 Był podłączany i nic nie wykazało. Zero błędów. A jeszcze jedno pytanko. Co należy rozumieć przez "błąd silnika"? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #15 Napisano 26 Listopada 2009 Co należy rozumieć przez "błąd silnika"? Czyli, niesprawność/awarię (przykładowo) sterowania silnikiem, bądź innego układu osprzętu silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gronek111 Zgłoś #16 Napisano 26 Listopada 2009 Po diagnostyce okazało się,że padł jeden z pompowtrysków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gronek111 Zgłoś #17 Napisano 2 Grudnia 2009 Jednak nie pompowtryski,a kabel zasilający świecę żarową. Po wymianie całej listwy nadal silnik nie pracuje. Po podłączeniu komputera pokazuje się informacja "MAIN RELEASE SYSTEM ERROR". Co to oznacza? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #18 Napisano 2 Grudnia 2009 główny ...(wg. googli znaczy prasowy) system błąd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawido_xtr Zgłoś #19 Napisano 3 Grudnia 2009 na 99 % jest to pompa paliwowa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gronek111 Zgłoś #20 Napisano 3 Grudnia 2009 Tam jest pompa tylko przy zbiorniku paliwa. Została sprawdzona i podaje. Mechanik twierdzi ,że jest to problem elektryki,ale powoli rozkłada ręce. Ma ktoś jakieś pomysły? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach