Skocz do zawartości
gronek111

silnik zgasł bez ostrzeżeń

Rekomendowane odpowiedzi

Jadąc z prędkością ok 80 km/h silnik po prostu zgasł i już nie odpalił. Rozrusznik kręci normalnie. Kontrolki gasną jak powinny. Nie było żadnych ostrzeżeń na desce ani żadnych szarpnięć czy stuków. Co może być przyczyną? :eek:

Edytowane przez gronek111

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

_tytul1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja całe szczęscie miałem podobną sytuację trzy miechy temu ale na parkingu. Pomogło ściągnięcie klemy na chwilę. I do teraz nie wiem co to:mad:.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

brak pradu alternator nie ładuje albo gdzies cos zuzywa za wiele i nie moze doładowac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam podobny problem ze 105-cio konnym dieselkiem w b6.. z tą różnicą że auto zdechło w niemczech... zdjęcie klem nie pomogło... mechanik rozłożył ręce i jutro muszę auto odholować z warsztatu... tylko dokąd? na szrot? myślałem że może immo, ale by się kontrolka świeciła.. może jest ktoś kto słyszał o podobnych przypadkach? może to wada fabryczna?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja bym sprawdził eletryke alarm odłaczył i wtedy zobaczył czy zrobi to samo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
może jest ktoś kto słyszał o podobnych przypadkach? może to wada fabryczna?

 

 

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=38801&highlight=pompa+paliwa

A może trzeba poczytać ten temat?

 

Albo ten -->http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=26695

Edytowane przez GURAL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a moze pompa paliwowa...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a moze pompa paliwowa...

Właśnie do takich tematów podałem linki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc. Czy przy słabym ładowaniu nie powinna się jednak zapalić kontrolka ładowania? Przypominam,że rozrusznik kręci normalnie,a silnik mimo to zapalić nie chce. Co do dużego poboru prądu, to się zgodzę. Światła, radio, gps i dvd dziecka. Ale po wyłączeniu wszystkich urządzeń sytuacja się nie zmienia. Dalej kręci,a nie zapala. Może rzeczywiście pompa. Jeszcze raz dziękuję za pomoc. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy przy słabym ładowaniu nie powinna się jednak zapalić kontrolka ładowania? Przypominam,że rozrusznik kręci normalnie,a silnik mimo to zapalić nie chce
To nie jest ładowanie, przy słabym akumulatorze zauważył byś że rozrusznik słabiej kręci. A bezpieczniki sprawdziłeś czy wszystkie sprawne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzone i sprawne. Nie mam pewności,ale coś kojarzę, że na sekundę przed zgaśnięciem silnika i informacją engine fauld, zaświeciła się na czerwono kontrolka świec. Nie jestem jednak na 100% pewien. Gdyby jednak tak było, czy to coś zmienia? Czy w czasie jazdy może się zapalić kontrolka świec?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy w czasie jazdy może się zapalić kontrolka świec?

Nie wiem jak w B6, ale w B5 ta kontrolka oznacza też błąd silnika (możliwe że podobnie jest w B6). Ale i tak trzeba podłączyć VAG albo coś podobnego i sczytać błędy, inaczej to będziemy wróżyć z fusów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Był podłączany i nic nie wykazało. Zero błędów. A jeszcze jedno pytanko. Co należy rozumieć przez "błąd silnika"?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co należy rozumieć przez "błąd silnika"?

Czyli, niesprawność/awarię (przykładowo) sterowania silnikiem, bądź innego układu osprzętu silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po diagnostyce okazało się,że padł jeden z pompowtrysków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jednak nie pompowtryski,a kabel zasilający świecę żarową. Po wymianie całej listwy nadal silnik nie pracuje. Po podłączeniu komputera pokazuje się informacja "MAIN RELEASE SYSTEM ERROR". Co to oznacza?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

główny ...(wg. googli znaczy prasowy) system błąd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na 99 % jest to pompa paliwowa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tam jest pompa tylko przy zbiorniku paliwa. Została sprawdzona i podaje. Mechanik twierdzi ,że jest to problem elektryki,ale powoli rozkłada ręce. Ma ktoś jakieś pomysły?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności